heerlijk tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef Fikkert het volgende:
wacht ff hoor ................................... jeuk aan me trut:D
idd hij praat alles weer goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
E10 :"Jij hebt je net als ik geen zin om je weg te cijferen voor de groep."
Wat is dat nou voor een loze opmerking?!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's nog beter dan een bloed huilende Mariabeeld
Ah... daar is ie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
Wat een gezeik zeg, groepjes dit, groepjes dat![]()
Dat doen we op fok toch ook niet
Ik quotte wat hij zelf op de streams zei muts.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Blijf jij es ff heel snel van Tijns harde kale schijffie af Aap![]()
Komt er dan wel eens een gevulde uit dat plofbekkie dan....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
E10 :"Jij hebt je net als ik geen zin om je weg te cijferen voor de groep."
Wat is dat nou voor een loze opmerking?!
mij kun je dan weg dragen hoor...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
Ik zou t echt bizar vinden als Etiënne Sabrina neukt.
Ander mensen die dit ook zo zien?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel heel erg bezig met uiterlijk en meer van dat soort zaken. Ze kwam op mij wel over alsof ze wel een zelfvertrouwenprobleem heeft eigenlijk.
Groep 1 Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milicaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand ff de groepjes noemen, zodat ik weet wie bij wie hoort
Marcel en Jeroen zouden het te druk hebben met elkaar???![]()
Het ging mij puur om de opmerking dat Tijn dus ook niet al te nozel is en daar kon ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
[..]. Als je mijn uitleg ook ff leest. Dank je.
.
Ah, omdat ze zwanger is geschopt, ik snap emquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze bloed huilt![]()
volgens mij is dat nie zo moeilijk bij haar hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Maar all in all ligt E10 wel weer mooi met Sabrina lepeltje te doen
Voorbillen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kut doos flamoes snee kier vagijntje voorbillen etc etc.
Kom, breng me es naar bed
Ow ben jij er ook, ik denk dat ik maar ff aan een ander tafeltje ga zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ah... daar is ie.![]()
Ik dacht effe vanmiddag dat ik je als roadkill zag liggen.
Ja jullie lijken ook allemaal op elkaar hè.![]()
Door E10?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, omdat ze zwanger is geschopt, ik snap em
mutsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik quotte wat hij zelf op de streams zei muts.![]()
Dubbelgelaagd epitheelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kut doos flamoes snee kier vagijntje voorbillen etc etc.
Kom, breng me es naar bed
Dejavu postquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Groep 1 Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milica
Groep 2 Tijn, Micheline, Semih, Marlies, Marcha, Egbert, Rik
Zusjes zwemmen nog.
Dat gaat natuurlijk ook niet gebeuren. Maar een potje vrijen (tegenwoordig moet je 'zoenen' zeggen geloof ik, aangezien vrijen blijkbaar opeens 'neuken' is.) zit er nog wel in.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
Ik zou t echt bizar vinden als Etiënne Sabrina neukt.
Jaquote:
tnx: Janine, Hilde, Milica had ik wel doorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Groep 1 Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milica
Groep 2 Tijn, Micheline, Semih, Marlies, Marcha, Egbert, Rik
Zusjes zwemmen nog.
stop woordje van E-10...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:15 schreef arneaux het volgende:
"Ja, nee kijk dat is ook wel zo, maarrr..."
jah en dat vereerd voelen van aandacht van een jonger iemand ,kan ik ook wel herkennen niet dat me relatie slecht is maar als ik ga stappen en ik val in de smaak bij de jongere ,streelt dat wel me ego en heb ik per definitie een hele leuke avond ,niet dat ik zonder dat geen leuke avond zou hebben ,maar das toch een extra kickquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ander mensen die dit ook zo zien?
Ja mooi hè?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JaToen hij 16 was, toen heeft hij een zwak meisje geschopt dat toen zwanger is geraakt. En pas op zijn 18e is hij voor het eerst met een meisje naar bed geweest.
Het klopt allemaal wat hij zegt![]()
Mijn naam is Cora en ik zoek een leuke man 20-25 jaar, liefst een beetje getraind alhoewel dat niet echt hoeft als hij maar leuk is en er leuk uitziet (ook als hij niet zo'n spetter is maar wel een leuke uitstraling heeft).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah en dat vereerd voelen van aandacht van een jonger iemand ,kan ik ook wel herkennen niet dat me relatie slecht is maar als ik ga stappen en ik val in de smaak bij de jongere ,streelt dat wel me ego en heb ik per definitie een hele leuke avond ,niet dat ik zonder dat geen leuke avond zou hebben ,maar das toch een extra kick
Zijn wijfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
Je ziet Etiënne kijken van wtf, blijf van mn wijf af.
Niet te hard schoppen, anders is het niet onbevlekt meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, omdat ze zwanger is geschopt, ik snap em
he als ik dan moet zoeken dan wel goed he dus wel alles erop en er aan en compleetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn naam is Cora en ik zoek een leuke man 20-25 jaar, liefst een beetje getraind alhoewel dat niet echt hoeft als hij maar leuk is en er leuk uitziet (ook als hij niet zo'n spetter is maar wel een leuke uitstraling heeft).
Ik denkdat hij er niet meer over begint en in slaap valt bij de blondjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat E10 gaat zeggen of doen. Ik denk dat hij weer over groepjes begint. Van jaaaaa, hij is wel een goeie kerel, maaarrrrr. Pff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |