Ik gok toch op Sabrina, als zusje Monique exit is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt dan Hilde of zijn dochter.![]()
Zo'n glibberaal? Brrrrrrrquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Misschien voelt een vrouw van 27 zich ook wel vereerd dat een jochie van 19 interesse toont
Ben bang van wel jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok toch op Sabrina, als zusje Monique exit is.
Zag de reclame vanavond voor het eerst (mijn vrouw riep dat er iets voor mij op tv wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat gezeik ook niet. Hier kunnen we nog lol aan beleven. E10 is er van overtuigd dat hij het Axe-effect heeft.![]()
(iemand die nieuwe reclame al gezien?)![]()
nou die zitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n glibberaal? BrrrrrrrIk zit me toch steeds af te vragen wat ze met hem moet, en dan dat eindeloze wrijven en kietelen over je lijf
GADVERDAMME!!
Zo.
neej klopt ook wel en goed van hem dat hij e10 erop aanspreekt.. opmerking van me kwam op verkeerde moment maar ik bedoelde te zeggen dat het bij sommige bewoners (uit het leuke groepje) verkeerd kan vallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
vanuit zijn standpunt goed te begrijpen.
hij gaat er vanuit dat ie toch niet wint en wil gewoon een zo leuk mogelijke tijd en veel mensen leren kennen.
eg nie.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar komt ze wat te kort.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Zo'n glibberaal? BrrrrrrrIk zit me toch steeds af te vragen wat ze met hem moet, en dan dat eindeloze wrijven en kietelen over je lijf
GADVERDAMME!!
Zo.
Een jochie van 19 moet zich een slag in de rondte neukenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een jochie van 19 moet zich met Wehkampgidsen bezighouden![]()
Ik snap dat ook niet. Sabrina moet toch wel een béétje weten wat er te koop is in de wereld ondertussen?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!
Zo.
uit medelijden spreid hilde haar benen, voor de rest niemand gok ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof Tijn een hoog niveau heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
Tijn gaat op het niveau van E10 zitten. Dat zegt ook wat.
Ooit gehoord van t feit dat als je een kind straft je op een gelijk niveau moet zitten/hurken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof Tijn een hoog niveau heeft![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
E10 :"Jij bent gewoon recht voor de raap, ja en ik ook."
Als er IEMAND niet recht voor zn raap is.
Daarom denk ik dat ze zich vereerd voelt dat een jochie van 27 zo op haar loopt te geilen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Sabrina moet toch wel een béétje weten wat er te koop is in de wereld ondertussen?!
Mja, ik vraag me af wat Axe Africa van gemaakt isquote:
Iemand die op de TV zegt dat ie op zijn 18e voor het eerst seks heeft gehad met een meisje en op de streams beweert dat ie op zijn 16e een meisje zwanger heeft geschopt moeten wij geloven?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Een jochie van 19 moet zich een slag in de rondte neuken![]()
Daar is Etienne naar eigen zeggen mee bezig volgens mij. Als het allemaal waar is tenminste.
Helemaal mee eens, hoppaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!
Zo.
Amenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof Tijn een hoog niveau heeft![]()
Da's nog beter dan een bloed huilende Mariabeeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die op de TV zegt dat ie op zijn 18e voor het eerst seks heeft gehad met een meisje en op de streams beweert dat ie op zijn 16e een meisje zwanger heeft geschopt moeten wij geloven?
Ik denk niet dat ze een totaal gebrek aan zelfvertrouwen heeft wat opnieuw gevuld moet worden door een 19e jarige.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ze zich vereerd voelt dat een jochie van 27 zo op haar loopt te geilen.
Janines en lonsdalersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik vraag me af wat Axe Africa van gemaakt isResten van hoetsies en Tutu's ofzo
![]()
Ja, dat vond ik ook al zo vaag. Al betwijfel ik dat hij op tv serieus was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
Iemand die op de TV zegt dat ie op zijn 18e voor het eerst seks heeft gehad met een meisje en op de streams beweert dat ie op zijn 16e een meisje zwanger heeft geschopt moeten wij geloven?
Nou idd, praatjes maker is het.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
E10 :"Jij bent gewoon recht voor de raap, ja en ik ook."
Als er IEMAND niet recht voor zn raap is.
quote:
Fluug en Tiem zijn nooit in de nachtploeg, rond 4'en gaat de nachtploeg naar bed en de mods hebben niks door.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Janines en lonsdalers
Ontopic knul, voordat Tante Fluug weer met haar tampons komt zwaaien![]()
Dat was wel geinig hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's nog beter dan een bloed huilende Mariabeeld
Volgens mij zijn ze wel heel erg bezig met uiterlijk en meer van dat soort zaken. Ze kwam op mij wel over alsof ze wel een zelfvertrouwenprobleem heeft eigenlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een totaal gebrek aan zelfvertrouwen heeft wat opnieuw gevuld moet worden door een 19e jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |