Hoe kom jij aan die nachtploeg tag?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
Idd. Matig.
Nee hoor.quote:
Ja Etiennequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
En...moet ik nog teruglezen?
Is er al geneukt?![]()
Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milica !quote:
Niet ter zake doendequote:
Heeft z'n vader zeker op zijn buik gerold??quote:
Onzin, je opent als de teller van de oude op 300 staat, niet op 297quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet ter zake doendeBeter dan dat we vijf volle minuten moeten wachten.
One track mindquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
En...moet ik nog teruglezen?
Is er al geneukt?![]()
Wow een echte knokploegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milica !
We hebben links en rechts... en de zusjes zijn D66quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie zijn nou precies de 2 groepen ?
Onzinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzin, je opent als de teller van de oude op 300 staat, niet op 297
Yvonne geneukt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die nachtploeg tag?
Zo'n jongen wil je er toch altijd inhouden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Gadverdamme zeg. Wat is dit nu voor regie. Ik wil die Semih stream godverdomme. Nu krijg je dat kansloze gewauwel van Etiënne. Echt wat hij uitbraakt is wel van zon laag niveau, dat constante puberale gestook, en dat heeeel de tijd achter Sabrina aanlopen. Nu weer. Gaat hij bij haar in bed zitten?! Kijk, als je gewoon een 'laagslaper' hebt, dan is het logisch, dat je ff gaat zitten, maar hij klimt helemaal in bed om vervolgens nogmaals te vragen of hij verder mag in bed. Dat hij niet meteen zn lul tegen haar adamsappel aanduwt verbaast me.
Was het maar zo eindelijk wat actiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Gadverdamme zeg. Wat is dit nu voor regie. Ik wil die Semih stream godverdomme. Nu krijg je dat kansloze gewauwel van Etiënne. Echt wat hij uitbraakt is wel van zon laag niveau, dat constante puberale gestook, en dat heeeel de tijd achter Sabrina aanlopen. Nu weer. Gaat hij bij haar in bed zitten?! Kijk, als je gewoon een 'laagslaper' hebt, dan is het logisch, dat je ff gaat zitten, maar hij klimt helemaal in bed om vervolgens nogmaals te vragen of hij verder mag in bed. Dat hij niet meteen zn lul tegen haar adamsappel aanduwt verbaast me.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben links en rechts... en de zusjes zijn D66
Zou mij ook verbazen. Dames hebben namelijk geen adamsappelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Dat hij niet meteen zn lul tegen haar adamsappel aanduwt verbaast me.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou mij ook verbazen. Dames hebben namelijk geen adamsappel![]()
Stembanden dan. Weet ik t.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou mij ook verbazen. Dames hebben namelijk geen adamsappel![]()
Morwseltje tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef Morwen het volgende:
Ja, bb, ruk die groepjes nu
Zusjes zijn groep 3quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Groep 1 Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milica
Groep 2 Tijn, Micheline, Semih, Marlies, Marcha, Egbert, Rik
Zusjes zwemmen nog.
Wat een lullig tagje, zo zonder kleurtje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kom jij aan die nachtploeg tag?
LOL, is Sabrina een jongetje (geweest) dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Dat hij niet meteen zn lul tegen haar adamsappel aanduwt verbaast me.
Haal de Oranjefans weer van stalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een lullig tagje, zo zonder kleurtje.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef Flujas het volgende:
[..]
LOL, is Sabrina een jongetje (geweest) dan?
Ja, ik snap dat gezeik ook niet. Hier kunnen we nog lol aan beleven. E10 is er van overtuigd dat hij het Axe-effect heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n jongen wil je er toch altijd inhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |