Zou ik ook hebben, maar bij Tijn komt het op mij ook over als ontzettende bezitterigheid. Zoals hij overal over praat lijkt hij me ook enorm snel jaloers. Als zijn vriendin topless op een strand ligt, wordt onze Tijn al helemaal gek, 'want dat hoort niet'.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
Wat Tijn zegt heb ik ook, gaat mijn vriendin stappen, dan wil ik weten hoelaat ze thuis is. Gewoon ff een belletje, ook al lig ik te slapen. Niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat ik graag wil weten of alles okay is.
Ik heb nog steeds geen favoriet, jij wel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet op het moment, Peter?
Zat voor mij meer in de categorie stoer doen, bewijzen, was immers één van de eerste dagen in de groep...... En Angie heeft natuurlijk wel Brad van Jenni afgepikt... dus is kuthoederigs is haar niet vreemd..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou weer wel, dat ik dat moet uitleggen. Natuurlijk is Jolie niet heilig. Ik vind haar zelf niet eens zo mooi. Maar je gaat toch geen enkele vrouw een vieze kuthoer noemen. Sommige mensen doen dat dagelijks, dat weet ik, maar het past NIET bij het imago dat Tijn in dat huis aan het kweken is.
ja he, whahahahahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Marlies: "Tijn, moet je ook eens luisteren naar wat andere mensen zeggen!"
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zat voor mij meer in de categorie stoer doen, bewijzen, was immers één van de eerste dagen in de groep...... En Angie heeft natuurlijk wel Brad van Jenni afgepikt... dus is kuthoederigs is haar niet vreemd..
Dát ben ik wel met je eens. Tijn vindt het ook niet prettig om tieten van een andere vrouw te zien, dat is wel apart natuurlijk. Jaloers weet ik niet of het het juiste worod is, misschien té beschermend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben, maar bij Tijn komt het op mij ook over als ontzettende bezitterigheid. Zoals hij overal over praat lijkt hij me ook enorm snel jaloers. Als zijn vriendin topless op een strand ligt, wordt onze Tijn al helemaal gek, 'want dat hoort niet'.
Marlies scoort puntenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Marlies: "Tijn, moet je ook eens luisteren naar wat andere mensen zeggen!"
Ik ook niet. Ik vind Marcia lekker maar die passiviteit is zo jammer. Vorig jaar had ik ook nog geen favoriet, totdat er gefietst ging worden. Er kon nog 2 dagen doorgefietst worden voor 50.000 EUR, en toen sprong Roel meteen op en probeerde iedereen te motiveren om toch door te fietsen. Dat was het moment dat ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen favoriet, jij wel?
Ik weet wel dat Jeroen, Monique, Sabrina en Marcel iig niet tot mijn favorieten behoren.
Deed ze net ook al met de analyse over Sabrina.quote:
Dat deed hij om haar later in bed te krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
Semih heeft geld gegeven voor een taxi voor Michelinne toen ze nog niets hadden. Lief van 'm.
Sem is niet eng, sem is aardig voor zijn vriendinnen..quote:
Ja dat hoor ik zelf ook welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
Semih heeft geld gegeven voor een taxi voor Michelinne toen ze nog niets hadden. Lief van 'm.
tjeez.. je zult maar een taxi cadeau krijgen van een vreemde... zat er ook een chauffeur bij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
Tijn moet niet zeiken. Toen met dat ontbijt in de dbk nam hij twee happen en begon meteen al te piepen van "ik vind het zo erg voor de anderen"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dát ben ik wel met je eens. Tijn vindt het ook niet prettig om tieten van een andere vrouw te zien, dat is wel apart natuurlijk. Jaloers weet ik niet of het het juiste worod is, misschien té beschermend.
Valt me al vaker op dat hij heel jaloers is en zij onderdanig aan hem, bevalt me niet zoquote:
stukje opvoeding wat je van huis uit heb meegekregen denk ook ik heb een katwijkse vriend de eerste keer dat ik met hem naar het strand ging wilde ik ook topless gaan liggen ,maar toen zei hij doe maar niet katwijkers vinden dat dus ook niet gepastquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dát ben ik wel met je eens. Tijn vindt het ook niet prettig om tieten van een andere vrouw te zien, dat is wel apart natuurlijk. Jaloers weet ik niet of het het juiste worod is, misschien té beschermend.
En Sem heeft heerlijke humorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sem is niet eng, sem is aardig voor zijn vriendinnen..
Ah, jij bent niet onderdanig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Valt me al vaker op dat hij heel jaloers is en zij onderdanig aan hem, bevalt me niet zo![]()
Is zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Valt me al vaker op dat hij heel jaloers is en zij onderdanig aan hem, bevalt me niet zo![]()
wat een kutleven heb jij danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
Godverdomme man. De reden dat ik wakkerbleef was die stream met Semih enzo.
Zo is dar! Niet te vertrouwen, dat jong!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat deed hij om haar later in bed te krijgen
ik trek dat echt nie meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne is echt onverstoorbaar in zijn "rond Sabrina hangen"
Hij is verslaafd aan drquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne is echt onverstoorbaar in zijn "rond Sabrina hangen"
haha precies wat ik wilde posten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
Godverdomme man. De reden dat ik wakkerbleef was die stream met Semih enzo.
Dat is het ook wel inderdaad. Ik denk alleen niet dat het aan Tijn is, of zijn vriendin topless zont. Dat bepaald je vriendin. EInde discussie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
stukje opvoeding wat je van huis uit heb meegekregen denk ook ik heb een katwijkse vriend de eerste keer dat ik met hem naar het strand ging wilde ik ook topless gaan liggen ,maar toen zei hij doe maar niet katwijkers vinden dat dus ook niet gepast
WAT een vraag, werkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, jij bent niet onderdanig?![]()
Wat is zijn groep danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:51 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 gaat proberen de zusjes in zijn groepje te krijgen.
Nee, hij probeert zijn jongeheer in een zusje te krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:51 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 gaat proberen de zusjes in zijn groepje te krijgen.
iedereen!!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Etienne roddelt wel veel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |