heheh de zusjes gaan hem verder opstoken, hopelijk halen ze hem onderuit!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat E10 gaat zeggen of doen. Ik denk dat hij weer over groepjes begint. Van jaaaaa, hij is wel een goeie kerel, maaarrrrr. Pff.
duidelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt misschien al wel zeggen dat vrouwen met siliconen sowieso een zelfvertrouwen issue hebben.
dat misschien mag je wel weglatenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt misschien al wel zeggen dat vrouwen met siliconen sowieso een zelfvertrouwen issue hebben.
Huldequote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Fuckfisten zonder dat de anderen het doorhebben. Lord of the darkness. E10.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef arneaux het volgende:
Nu gaat hij verder met lullen én met het licht uit dus stiekem kriebelen.
E-10 is zo labiel als wat (de zusjes ook)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:23 schreef arneaux het volgende:
Sabrina pakt 'm ook wel in hoor.
Arme scanmanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik zap weer naar de kamer en hoor weer Tijn. Gaa die jongen iedereen even langs ofzo.
Ja, sorry, maar ik kan hem echt moeilijk verdragen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fuckfisten zonder dat de anderen het doorhebben. Lord of the darkness. E10.
Dat heb ik met elk topic dat ik lees.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik zap weer naar de kamer en hoor weer Tijn. Gaa die jongen iedereen even langs ofzo.
Ja, sorry, maar ik kan hem echt moeilijk verdragen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat heb ik met elk topic dat ik lees.
Damn daar heb je die Scanman01 weer pfff![]()
whahahaha jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef toxikon het volgende:
hij voelt zich vernederd, wedden dat ie toch melk gaat maken
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fuckfisten zonder dat de anderen het doorhebben. Lord of the darkness. E10.
Ook voor Scanman Tietuhh ????quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Vragen de zusjes eens verkapt of hij zijn warme zaad over hun heen wil spuiten, wil hij opeens niet meer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:26 schreef arneaux het volgende:
Wat slecht!!!!
Ze vragen of E10 warme melk wil maken.
E10 zegt :"JA nee, dus, dat doet Tijn tegenwoordig voor jullie, ik voel me zwaar beledigd!"
[..]
wedden dat ie hem niet omhoog krijgt van angst als hij ZOU mogenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vragen de zusjes eens verkapt of hij zijn warme zaad over hun heen wil spuiten, wil hij opeens niet meer.![]()
Ik sta versteld. Had dat niet verwacht dat Sabrina dat zou toestaan en het nog leuk zou vinden ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Etienne en Sabrina liggen gewoon samen in bed![]()
Monique houdt de boel scherp in de gaten.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
Wat is t erg zeg. Eerst achten we E10 totaal kansloos en nu hebben we t erover dattie 'm niet omhoog gaat krijgen. Wat is de volgende stap :"Wedden dattie niet in dr gezicht mag klaarkomen."
Jouw posts zijn soms echt moeilijk te peilenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta versteld. Had dat niet verwacht dat Sabrina dat zou toestaan en het nog leuk zou vinden ook.
De hoerrrrrr![]()
Ik heb er geen problemen mee als 2 mensen elkaar leuk vinden, maar bij E10 vind ik zooooo gemaakt allemaal. Sabrina heeft als enige in het huis niet in de gaten dat er 2 groepen zijn ontstaan. Het verbaasd me dan ook niet dat ze niet door E10 z'n player praatjes trapt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Etienne en Sabrina vinden elkaar gewoon leuk, ze gaan gewoon nog wel zoenen en nog wel meer misschien
Mag ook wel eens het blijft toch mafquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn heeft het over het lichamelijk contact tussen E10 en zusje 2
En dat terwijl ik zonnebloempitten aan het eten ben en een fles water drinkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn soms echt moeilijk te peilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |