en de juf en de oudersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef bixister het volgende:
opmaken, ok. net zoiets als verkleden. maar een maskertje?
die fluitjes zijn leuk! volgens mij kan dat wel hoor, bij kinderen van 2,5 en ouder.
Het is wel een crime om ze te maken. Wellicht dat dat kwam omdat ik geen echte glazuur wilde gebruiken maar poedersuiker glazuur, maar alles bleef aan de verkeerde vingers plakken, die van mij dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
Mooie openingspost.
Mijn dochter is bijna 2,5 en al helemaal dol op nagellak. Ik denk dat zij een make up feestje het einde zou vinden
.
Ik vond uit het vorige topic die lange vingers met gekleurde hageltjes erop ook zo leuk. Misschien dat ik zoiets ga trakteren als ze 3 wordt. Ik heb nog even![]()
Vind ik ook een erg leuk idee. NIet veel werk, maar toch ook weer niet heel simpel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef coolbabe het volgende:
Jasper mag maandag uitdelen en ik ga van die cakejes in de vorm van een ijsje bakken voor hemVersieren met van alles, in een folietje, kaartje met z`n foto er aan en klaar
Waar haal jij de stokjes? Want zo'n bakvorm heb ik ook, maar ik kan nergens die stokjes vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef coolbabe het volgende:
Jasper mag maandag uitdelen en ik ga van die cakejes in de vorm van een ijsje bakken voor hemVersieren met van alles, in een folietje, kaartje met z`n foto er aan en klaar
Xenos verkocht die een tijdje geleden. Geen idee of ze ze nog hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 10:24 schreef Githa het volgende:
Coolbabe, die zijn leuk!...
heb je daar speciale vormpjes voor gebruikt?
voor dezelfde prijs als dat ze altijd zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 02:24 schreef teig het volgende:
Ze hebben die ijsjesvormpjes nu bij de xenos in de folder staan....
Ik heb ze gekochtquote:Op donderdag 14 september 2006 02:24 schreef teig het volgende:
Ze hebben die ijsjesvormpjes nu bij de xenos in de folder staan....
Nee, gewoon van papierquote:Op donderdag 14 september 2006 10:34 schreef bixister het volgende:
zien er leuk & lekker uit die cake-ijsjes! hoe groot zijn ze eigenlijk?
en moussy, dat van die stroopwafels klinkt inderdaad ook erg leuk. maar fannetje, waar was dat cijfer dan van gemaakt? van kokosbrood ofzo?
Die heeft mijn dochter ook een keer als traktatie gekregen, die zijn echt leukquote:Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef Fannetje het volgende:
Deze vond ik trouwens ook geweldig: Het olifantje (heb ik zelf ook ooit als afscheidscadeautje voor een stage gebruikt)
En Xenos heeft ze op dit moment in de aanbieding !!quote:Op maandag 4 september 2006 10:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Xenos verkocht die een tijdje geleden. Geen idee of ze ze nog hebbenToen heb ik die bakvorm dus ook gekocht
formaat sinas-splitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:34 schreef bixister het volgende:
zien er leuk & lekker uit die cake-ijsjes! hoe groot zijn ze eigenlijk?
en moussy, dat van die stroopwafels klinkt inderdaad ook erg leuk. maar fannetje, waar was dat cijfer dan van gemaakt? van kokosbrood ofzo?
Ikea !quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar haal jij de stokjes? Want zo'n bakvorm heb ik ook, maar ik kan nergens die stokjes vinden.
En ik heb er tig keer naar gekeken en gevraagd en ik kan ze niet vinden daarquote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
Ikea !
ik heb er toen we (ja jij en ik) er waren, dozen vol van zien liggen
quote:Eigenlijk was het simpel: neem 2 ronde spekjes (Jamin) en steek die op een satéprikker,
wit servetje eromheen en dichtbinden met een dropveter met daaraan een dropspin (ook van Jamin). Ik heb de spookjes in een grote pompoen gestoken die ik op een blad leg met spinrag, spinnen en vleermuizen. Klaar om te griezelen en uit te delen...
Ik heb zoiets bij Hieperdepiephoera besteld! Benthe wordt 2 jaar vrijdagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:28 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Ben aan het knutselen geweest voor een 29 jarige
Kun je misschien een boa gebruiken? Te koop in feestwinkels en ook wel in speelgoedwinkels.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:34 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben voor mijn zoontje alvast begonnen met traktaties te maken. Nu ben ik verenlint nodig, ik maak een struisvogel.
Ik heb het internet afgestruind en hier in de buurt is het ook niet te krijgen. Weet iemand waar ik dat kan krijgen.
Even voor de duidelijkheid, het is dus lint met de veertjes er aan vast.
Alvast bedankt.
wel een hobbywinkel, maar geen veer te krijgen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kun je misschien een boa gebruiken? Te koop in feestwinkels en ook wel in speelgoedwinkels.
Hebben jullie geen hobbywinkel in de buurt?
mijn ervaring is dat ze dat juist nog veel meer doet, als een kindje samen met mama/papa wat geknutseld had.quote:Op zondag 3 december 2006 14:02 schreef heaven7 het volgende:
Dankje LivelinkHet waren inderdaad vooral kleintjes en die vonden het erg leuk. De oogjes werden allemaal erg groot bij het zien van zo'n kleurrijk dienblad met al die poppetjes en koekjes
Voor de leidster is het erg leuk (maar vooral lekker) gewoon een doos merci of toffeetjes of iets dergelijks te doen, die geven niet zo heel erg veel om een ingewikkeld knutseltje hoor (niet lullig bedoeld).
Hoi... wil je kennis maken met mijn dochterquote:Op zondag 3 december 2006 20:30 schreef reese.com het volgende:
Precies dat wilde ik nog zeggen, wat Fannetje dus nu al zegt.
Welk kind lust er geen kaas, komkommer en worst???
Serieus?quote:Op zondag 3 december 2006 20:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoi... wil je kennis maken met mijn dochter![]()
tuurlijk lusten ze dat allemaal, maar het is meer het idee er om heen dat kinderen het niet willen eten. Als ze altijd snoep gewend zijn, en dan kaas krijgen. Zitten ze daar met een zuur gezicht (KAN). 'wil ik niet, lust ik niet', al dat gemekker over naturel chips of paprikachips, ze willen toch allemaal skeletjes. Dr hoeven er maar twee te zijn en ze kunnen die hele groep aansteken. Het lijkt mij sneu voor je kind als het zou gebeuren, maar aan de andere kant is het ook wellicht weer eelt op de ziel.quote:Op zondag 3 december 2006 20:30 schreef reese.com het volgende:
dat het bij kleuters voorkomt vind ik helemaal niet vreemd, dat de juf hier in meegaat vind ik wel schandalig. Dit vind ik bij uitstek iets dat onder de opvoedkundige taken van een juf/leidster valt. Sociaal gedrag in groepsomgeving.quote:Op zondag 3 december 2006 20:41 schreef reese.com het volgende:
Ja dat begrijp ik wel releaze en je hebt ook wel gelijk hoor, zo kan het inderdaad gaan maar ik vind het schandalig dat dit soort dingen bij de kleuters al voorkomen en dat de juf hier ook gewoon in mee gaat.
Ze is bijna 2,5 overigens... Ze eet geen kaas, wel smeerkaas en geen worst, nauwelijks vlees. Maar ze laat zich hangen voor fruit en rozijntjes.quote:Op zondag 3 december 2006 20:37 schreef reese.com het volgende:
[..]
Serieus?
Eigenwijzigheid of echt niet lusten? Komkommer snap ik nog dat is te gezondmaar de rest...
De mijne dus niet.quote:Op zondag 3 december 2006 20:30 schreef reese.com het volgende:
Ik blijf ook moed houden hoor!quote:Op maandag 4 december 2006 07:36 schreef Rewimo het volgende:
pepper, Christan eet ook pas sinds dit jaar komkommerEr is nog hoop
Natuurlijk mag je mijn idee gebruiken, daar post ik het toch voor. Post een een plaatje dan, van wat jij ervan hebt gemaakt.quote:Op zondag 3 december 2006 11:13 schreef livelink het volgende:
lookinforyou, ik wilde je nog bedanken voor jouw leuke idee (potlood met harlekijnkop en dingetjes eraan hangen). Ik heb hem schaamteloos gejat en er zwarte pieten en sinterklazen van gemaakt met cadeautjes (yoghurtrozijntjes en ballon) eraan bungelend. Was een succes.
Ik ben heel benieuwd naar je struisvogels, maar ik vermoed dat dat een brug te ver wordt voor mij.
Het idee van jou is ook leuk, heaven. Zeker voor de echte kleintjes.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 10 december 2006 18:38 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik heb geen foto's gemaakt. Het wordt bij ons altijd nachtwerk, die traktaties, dus we zijn meteen toen we klaar waren naar bed gegaan.
Maar binnenkort ga ik weer een variatie maken op hetzelfde voor mijn dochter en dan probeer ik een foto te maken.
Wat leuk! Hoe heb je die gemaakt?quote:Op zondag 24 december 2006 17:55 schreef lookinforyou het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn dus de struisvogels geworden.
Op de dag van Justin zijn verjaardag rijg ik spekkies aan de satéprikkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |