en de juf en de oudersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef bixister het volgende:
opmaken, ok. net zoiets als verkleden. maar een maskertje?
die fluitjes zijn leuk! volgens mij kan dat wel hoor, bij kinderen van 2,5 en ouder.
Het is wel een crime om ze te maken. Wellicht dat dat kwam omdat ik geen echte glazuur wilde gebruiken maar poedersuiker glazuur, maar alles bleef aan de verkeerde vingers plakken, die van mij dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
Mooie openingspost.
Mijn dochter is bijna 2,5 en al helemaal dol op nagellak. Ik denk dat zij een make up feestje het einde zou vinden
.
Ik vond uit het vorige topic die lange vingers met gekleurde hageltjes erop ook zo leuk. Misschien dat ik zoiets ga trakteren als ze 3 wordt. Ik heb nog even![]()
Vind ik ook een erg leuk idee. NIet veel werk, maar toch ook weer niet heel simpel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef coolbabe het volgende:
Jasper mag maandag uitdelen en ik ga van die cakejes in de vorm van een ijsje bakken voor hemVersieren met van alles, in een folietje, kaartje met z`n foto er aan en klaar
Waar haal jij de stokjes? Want zo'n bakvorm heb ik ook, maar ik kan nergens die stokjes vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef coolbabe het volgende:
Jasper mag maandag uitdelen en ik ga van die cakejes in de vorm van een ijsje bakken voor hemVersieren met van alles, in een folietje, kaartje met z`n foto er aan en klaar
Xenos verkocht die een tijdje geleden. Geen idee of ze ze nog hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 10:24 schreef Githa het volgende:
Coolbabe, die zijn leuk!...
heb je daar speciale vormpjes voor gebruikt?
voor dezelfde prijs als dat ze altijd zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 02:24 schreef teig het volgende:
Ze hebben die ijsjesvormpjes nu bij de xenos in de folder staan....
Ik heb ze gekochtquote:Op donderdag 14 september 2006 02:24 schreef teig het volgende:
Ze hebben die ijsjesvormpjes nu bij de xenos in de folder staan....
Nee, gewoon van papierquote:Op donderdag 14 september 2006 10:34 schreef bixister het volgende:
zien er leuk & lekker uit die cake-ijsjes! hoe groot zijn ze eigenlijk?
en moussy, dat van die stroopwafels klinkt inderdaad ook erg leuk. maar fannetje, waar was dat cijfer dan van gemaakt? van kokosbrood ofzo?
Die heeft mijn dochter ook een keer als traktatie gekregen, die zijn echt leukquote:Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef Fannetje het volgende:
Deze vond ik trouwens ook geweldig: Het olifantje (heb ik zelf ook ooit als afscheidscadeautje voor een stage gebruikt)
En Xenos heeft ze op dit moment in de aanbieding !!quote:Op maandag 4 september 2006 10:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Xenos verkocht die een tijdje geleden. Geen idee of ze ze nog hebbenToen heb ik die bakvorm dus ook gekocht
formaat sinas-splitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:34 schreef bixister het volgende:
zien er leuk & lekker uit die cake-ijsjes! hoe groot zijn ze eigenlijk?
en moussy, dat van die stroopwafels klinkt inderdaad ook erg leuk. maar fannetje, waar was dat cijfer dan van gemaakt? van kokosbrood ofzo?
Ikea !quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar haal jij de stokjes? Want zo'n bakvorm heb ik ook, maar ik kan nergens die stokjes vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |