tuurlijk lusten ze dat allemaal, maar het is meer het idee er om heen dat kinderen het niet willen eten. Als ze altijd snoep gewend zijn, en dan kaas krijgen. Zitten ze daar met een zuur gezicht (KAN). 'wil ik niet, lust ik niet', al dat gemekker over naturel chips of paprikachips, ze willen toch allemaal skeletjes. Dr hoeven er maar twee te zijn en ze kunnen die hele groep aansteken. Het lijkt mij sneu voor je kind als het zou gebeuren, maar aan de andere kant is het ook wellicht weer eelt op de ziel.quote:Op zondag 3 december 2006 20:30 schreef reese.com het volgende:
Precies dat wilde ik nog zeggen, wat Fannetje dus nu al zegt.
Welk kind lust er geen kaas, komkommer en worst???
dat het bij kleuters voorkomt vind ik helemaal niet vreemd, dat de juf hier in meegaat vind ik wel schandalig. Dit vind ik bij uitstek iets dat onder de opvoedkundige taken van een juf/leidster valt. Sociaal gedrag in groepsomgeving.quote:Op zondag 3 december 2006 20:41 schreef reese.com het volgende:
Ja dat begrijp ik wel releaze en je hebt ook wel gelijk hoor, zo kan het inderdaad gaan maar ik vind het schandalig dat dit soort dingen bij de kleuters al voorkomen en dat de juf hier ook gewoon in mee gaat.
Ze is bijna 2,5 overigens... Ze eet geen kaas, wel smeerkaas en geen worst, nauwelijks vlees. Maar ze laat zich hangen voor fruit en rozijntjes.quote:Op zondag 3 december 2006 20:37 schreef reese.com het volgende:
[..]
Serieus?
Eigenwijzigheid of echt niet lusten? Komkommer snap ik nog dat is te gezondmaar de rest...
De mijne dus niet.quote:Op zondag 3 december 2006 20:30 schreef reese.com het volgende:
Precies dat wilde ik nog zeggen, wat Fannetje dus nu al zegt.
Welk kind lust er geen kaas, komkommer en worst???
Ik blijf ook moed houden hoor!quote:Op maandag 4 december 2006 07:36 schreef Rewimo het volgende:
pepper, Christan eet ook pas sinds dit jaar komkommerEr is nog hoop
Natuurlijk mag je mijn idee gebruiken, daar post ik het toch voor. Post een een plaatje dan, van wat jij ervan hebt gemaakt.quote:Op zondag 3 december 2006 11:13 schreef livelink het volgende:
lookinforyou, ik wilde je nog bedanken voor jouw leuke idee (potlood met harlekijnkop en dingetjes eraan hangen). Ik heb hem schaamteloos gejat en er zwarte pieten en sinterklazen van gemaakt met cadeautjes (yoghurtrozijntjes en ballon) eraan bungelend. Was een succes.
Ik ben heel benieuwd naar je struisvogels, maar ik vermoed dat dat een brug te ver wordt voor mij.
Het idee van jou is ook leuk, heaven. Zeker voor de echte kleintjes.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 10 december 2006 18:38 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik heb geen foto's gemaakt. Het wordt bij ons altijd nachtwerk, die traktaties, dus we zijn meteen toen we klaar waren naar bed gegaan.
Maar binnenkort ga ik weer een variatie maken op hetzelfde voor mijn dochter en dan probeer ik een foto te maken.
Wat leuk! Hoe heb je die gemaakt?quote:Op zondag 24 december 2006 17:55 schreef lookinforyou het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn dus de struisvogels geworden.
Op de dag van Justin zijn verjaardag rijg ik spekkies aan de satéprikkers.
Rondjes uitgeknipt, een snaveltje erop, en van die plakoogjes (Hema) erop geplakt. En achterop veren geplakt.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:39 schreef Githa het volgende:
Spongs bobjes van makenhet model heb je al
![]()
Ja dat wel, maar ben op zoek naar inspiratie hoe dat te maken/ik de zakjes chips het beste kan verpakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |