En ik heb er tig keer naar gekeken en gevraagd en ik kan ze niet vinden daarquote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
Ikea !
ik heb er toen we (ja jij en ik) er waren, dozen vol van zien liggen
quote:Eigenlijk was het simpel: neem 2 ronde spekjes (Jamin) en steek die op een satéprikker,
wit servetje eromheen en dichtbinden met een dropveter met daaraan een dropspin (ook van Jamin). Ik heb de spookjes in een grote pompoen gestoken die ik op een blad leg met spinrag, spinnen en vleermuizen. Klaar om te griezelen en uit te delen...
Ik heb zoiets bij Hieperdepiephoera besteld! Benthe wordt 2 jaar vrijdagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:28 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Ben aan het knutselen geweest voor een 29 jarige
Kun je misschien een boa gebruiken? Te koop in feestwinkels en ook wel in speelgoedwinkels.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:34 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben voor mijn zoontje alvast begonnen met traktaties te maken. Nu ben ik verenlint nodig, ik maak een struisvogel.
Ik heb het internet afgestruind en hier in de buurt is het ook niet te krijgen. Weet iemand waar ik dat kan krijgen.
Even voor de duidelijkheid, het is dus lint met de veertjes er aan vast.
Alvast bedankt.
wel een hobbywinkel, maar geen veer te krijgen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kun je misschien een boa gebruiken? Te koop in feestwinkels en ook wel in speelgoedwinkels.
Hebben jullie geen hobbywinkel in de buurt?
mijn ervaring is dat ze dat juist nog veel meer doet, als een kindje samen met mama/papa wat geknutseld had.quote:Op zondag 3 december 2006 14:02 schreef heaven7 het volgende:
Dankje LivelinkHet waren inderdaad vooral kleintjes en die vonden het erg leuk. De oogjes werden allemaal erg groot bij het zien van zo'n kleurrijk dienblad met al die poppetjes en koekjes
Voor de leidster is het erg leuk (maar vooral lekker) gewoon een doos merci of toffeetjes of iets dergelijks te doen, die geven niet zo heel erg veel om een ingewikkeld knutseltje hoor (niet lullig bedoeld).
Hoi... wil je kennis maken met mijn dochterquote:Op zondag 3 december 2006 20:30 schreef reese.com het volgende:
Precies dat wilde ik nog zeggen, wat Fannetje dus nu al zegt.
Welk kind lust er geen kaas, komkommer en worst???
Serieus?quote:Op zondag 3 december 2006 20:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoi... wil je kennis maken met mijn dochter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |