mwoahquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef HMaster-II het volgende:
Foto - on![]()
Link naar vroeger
Anyway, dit is een fijne OP![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft gesolliciteerd op een vacature bij een fotograaf met groei en studeermogelijkheden
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft gesolliciteerd op een vacature bij een fotograaf met groei en studeermogelijkheden
tis wel in de richting van mijn opleidingen (grafisch daarna ook als onderdeel van cmd)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heftige carrierewisseling, maar wel tof
Succesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef Ynske het volgende:
Beter dan andersomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:07 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
ik mocht inde zon heen, en in de regen terug fietsen
Hmmz, vier keer zakken voor je rijbewijs is pas stomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Bah. Zakken voor je rijbewijs is stom. Lang leve American Chocolate Chip Cookies als troostvoer!
Wat voor speeltje verwacht je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Beter dan andersom
Kan niet wachten om naar huis te gaan om te kijken of mijn nieuwe speeltje er al is....
khad mijn lieftallige vriendin zo gek gekregen om te gaan kijken of ze ergens in apeldoorn een canon 50mm 1.8 op voorraad hadden.quote:
Vliegskebeeb!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat zij zegtquote:
wat zij verkondigdquote:
Ahquote:
Thanxquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef prupke het volgende:
Zo dan mevr heeft al 2 canvasdoekies
gefeli marjo
Hi Lord, dreams over now?:-)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
G'avond PW
Ja gaat wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Prupkuhhhhhhhhhh. HoeStie?
Nee. Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Gun je anderen geen social talk hee![]()
nooitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hi Lord, dreams over now?:-)
En gedaan...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! En ik zal je nog even van een antwoord voorzien.
ben snel hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En gedaan...
Lol en ook al antwoord terug![]()
er komt net een venstertje omhoog
Gelukkig maar en met mij ...lichamelijk nog steeds niet lekker, maar zal zijn tijd nodig hebben en goeie artsen(dubbele nekhernia en 2 versleten nekwervels vastgesteld).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed eigenlijk
met jou ook?
dat is idd geen kattepis (om hett maar even zo te zeggen) Ik neem aan dat je het dus gruwlijk rustig aan moet doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gelukkig maar en met mij ...lichamelijk nog steeds niet lekker, maar zal zijn tijd nodig hebben en goeie artsen(dubbele nekhernia en 2 versleten nekwervels vastgesteld).
Ik en rustig aan doen ... tegenstrijdig hee, maar het lichaam maakt bezwaar en sputterd tegen. Dus moet wel, maar eerst me naweeen van een echtscheiding geestelijk en praktisch verwerken. Dan komt er meer rust en kan ik een second opinion voor de nek aanvragen. Tot dan moet ik (KUTwoord) rustig aan doen, ook al wil ik dat niet. Werk al bijna een jaar nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
dat is idd geen kattepis (om hett maar even zo te zeggen) Ik neem aan dat je het dus gruwlijk rustig aan moet doen?
Dank je Lord en rustig opnemen .... Je moest eens weten, heb nogal wat te regelen en te verwerken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
klinkt mooi kut PW. sterkte is op z'n plaats , maar je neemt het vrij luchtig allemaal op lijkt het. toch sterkte en succes
aan echtscheiding troep weet ik er alles van. en dit is geen kroeg dit is FOT. en als idiote eigewijze arrogante kut mod zorg ik voor m'n usersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je Lord en rustig opnemen .... Je moest eens weten, heb nogal wat te regelen en te verwerken.
Maar hee, in een kroeg gaat het ook altijd goed als iemand het vraagt, dus hiero ...![]()
Woehaaaaaaaaaa ...maak je niet ongerust, wat ik kwijt wil... zet ik hier wel neer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
aan echtscheiding troep weet ik er alles van. en dit is geen kroeg dit is FOT. en als idiote eigewijze arrogante kut mod zorg ik voor m'n usersen tja face it je bent er één van dus is het belangrijk dat ook jij gewoon kan zeggen wat je wil zonder het te roos kleurig voor te stellen
[sub] ja ik ben een heel vreemd figuur [sub]
Goeso Yoni, ben je verder dan ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:42 schreef Yoni het volgende:
Zo.. pff.. weer veel te laat maar mijn fotowebsite is eindelijk af en werkend
Hoi An en welkom in het zeer levendige weer van Nederlandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:46 schreef An24 het volgende:
Weer thuis
Het warme Gambia was interessant en intens, foto's volgen....ooit.....een keer![]()
Maar poe hey, koud hier![]()
Ook in huis....vriendje is nu echt vriendje niet meer....wordt ff wennen![]()
Dankjewel Pie, zo'n warm welkom kan ik goed gebruiken....jij ook de eeuwige optimist las ik snel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hoi An en welkom in het zeer levendige weer van Nederland![]()
![]()
Hee An, graag gedaan hee en uhhh ...moet ik wel zeg, voor mij schijnt ookw el eens de zon. Wel niet in Gambia ..., maar toch.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Dankjewel Pie, zo'n warm welkom kan ik goed gebruiken....jij ook de eeuwige optimist las ik snel?![]()
En gelijk heb je hoor. Maar hoe ist met de nek?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hee An, graag gedaan hee en uhhh ...moet ik wel zeg, voor mij schijnt ookw el eens de zon. Wel niet in Gambia ..., maar toch.![]()
Haha, snap de hint van de huisarts. Sterkte in ieder gevalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[quote]Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef An24 het volgende:
[..]
En gelijk heb je hoor. Maar hoe ist met de nek?
[/quote
Niet lekker en veel klachten ...in de zin van zenuwpijnen. Maar, eerst me andere shit, dan ps wordt duidelijker in hoeverre de Nekhernia's debet zijn aan mijn klachten. Opdracht van de huisarts, dus ...![]()
Dank je An, heb ik harder nodig dan je denktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, snap de hint van de huisarts. Sterkte in ieder geval![]()
Uhuh.....idd ja....An heeft zich gek geschoten, das niet te betalen als redelijke newbie in fotografie. Maar ik heb toch wel weer een wenslensje aan mijn lijst toe te voegen want ik ergerde mij mateloos aan het lenzengewissel (kitlens 300D, telelens 300mm en macro 50mm).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je An, heb ik harder nodig dan je denkt![]()
Alle foto's digitaal gemaakt in Zambia?
Wenslijstje heb ik ook en is ook goed ook An. Dus een 300d heb je, zoal ik dus ook. Die van mij is aan vervanging toe...wil eigenlijks wel graag de 5d hebben, maar of dat haalbaar wordt ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Uhuh.....idd ja....An heeft zich gek geschoten, das niet te betalen als redelijke newbie in fotografie. Maar ik heb toch wel weer een wenslensje aan mijn lijst toe te voegen want ik ergerde mij mateloos aan het lenzengewissel (kitlens 300D, telelens 300mm en macro 50mm).
Maar de tripjes waren aardig fotografeerbaar. Vissersdorpen, junglesafari, heel veel kids (maar ja, niet op de foto zonder geld te krijgen natuurlijk) Daarom veel geoefend met heupshots. Hardstikke scheef natuurlijk, maar bij sommige platen geeft het een gaaf effect. Deze week wil ik ze uitzoeken en plaatsen, dus nog eventjes geduld![]()
28-300quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wenslijstje heb ik ook en is ook goed ook An. Dus een 300d heb je, zoal ik dus ook. Die van mij is aan vervanging toe...wil eigenlijks wel graag de 5d hebben, maar of dat haalbaar wordt ...
De kitlens gebruik ik weinig meer, meestal zit mijn 28-300 mm er op van Canon. Macro heb je dus al, iets wat bij mij nog een gemis is... komt dus ook nog wel eens.
Woehaaaa...heupshots maak ik wel eens en is leuk om te doen, doe ik wel eens binnen de kring van bekenden en familie. Later zijn natuurlijk wel aardige foto's tussen met een verrassende kijk op de dingen.
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:14 schreef ableton het volgende:
Eddie Vedder = God
Dan ook nog wat sterkte van deze kantquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je An, heb ik harder nodig dan je denkt![]()
Je had zo mijn 28-300 en macro opschroefding mee kunnen krijgen hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:31 schreef An24 het volgende:
Uhuh.....idd ja....An heeft zich gek geschoten, das niet te betalen als redelijke newbie in fotografie. Maar ik heb toch wel weer een wenslensje aan mijn lijst toe te voegen want ik ergerde mij mateloos aan het lenzengewissel (kitlens 300D, telelens 300mm en macro 50mm).
[...]
Hey Auticiaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:33 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan ook nog wat sterkte van deze kant.
Ik vind het wel een teken van een sterk persoon hoe jij al die shit die je meemaakt en meegemaakt hebt, nog kan verwoorden hier. Ik ben net als goeie vrienden uit elkaar gegaan na 4 jaar, en dat was al klote, laat staan na wat jij allemaal over je heen hebt gehad. Heb het zitten lezen, en ik moet zeggen dat het aardig relativerend werkt voor me hoor. Naast alle sterkte die al gewensd is, hoop ik ook vooral dat je rust en je balans weer kan vinden, zodat je echt verder kan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[...]
Gewoon terzijde ...mijn story:
Alleen is maar alleen
Alleen is maar alleen 2
En als ik het noe eens niet wil horen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:06 schreef Xilantof het volgende:
En een goedemorgen aan iedereen die het wil horen.
owhjeeej.... wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
En als ik het noe eens niet wil horen?
Want zo'n goede morgen is het niet....
Ben het hier ff zat. Teveel uur. Teveel werk......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:13 schreef Xilantof het volgende:
owhjeeej.... wat is er aan de hand?
Thanksquote:
Had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:58 schreef freud het volgende:
[..]
Je had zo mijn 28-300 en macro opschroefding mee kunnen krijgen hoor. Ben in ieder geval benieuwd naar de pics An!
Thanks, feels good to be back....nou ja over een tijdje wel weer denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Hey An! Welkom terug!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:18 schreef Mauro het volgende:
Er staat namelijk een leuk feestje geplanned bij HM2
Maakt niet uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:24 schreef An24 het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen zeggenNou ja ik heb nu niet eens de tijd genomen om P's Cokin uit te proberen, was namelijk niet zo mooi strand, sorry P
![]()
ik ga niet dit jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Feestjes zijn goed
Leuk begin van de vakantie
En dan zondag lekker fotograferen bij Terug Naar Toen
Ik denk dat ik dan wel ff moet nadenken over welke kleren ik aan moet doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:25 schreef PdeHoog het volgende:Feestjes zijn goed
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel ff moet nadenken over welke kleren ik aan moet doen.
Nu trek ik uit gewoonte al weken lang mijn oranje shirts aan
[afbeelding]
Ook belangrijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga niet dit jaar
besloten om toch maar met mn verjaardag thuis te zijn
Wordt druk bij HM2 danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Feestjes zijn goed
Huhquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
P, ik was net je foto's aan t bekijken van TnT 2005
moest lachen bijna iedereen van de joongens die je geschoten hebt ken ik, en heb ik behoorlijk wat goudvocht mee laten vloeien
Misschien staat de bbq dan nog wel aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Wordt druk bij HM2 danWe laten hem eerst een heerlijk ontbijtje fiksen om er vervolgens vandoor te gaan, zielig
![]()
Goed planquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien staat de bbq dan nog wel aan.
Kunnen we meteen het restant oppeuzelen
in dat forum uit je sigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhMijn foto's
![]()
* PdeHoog denkt even na
Staan die nog online dan
Waarom heb ik daar geen problemen mee? misschien omdat ik een emotie eter benquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien staat de bbq dan nog wel aan.
Kunnen we meteen het restant oppeuzelen
Chocolate Therapy dan maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar geen problemen mee? misschien omdat ik een emotie eter benlaat maar
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik neem wel een reepje chocola mee voor An
wat liefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal ik er van beide dan 1 meenemen?
Denkt met pijn in het hart terug aan de special-edition Milka chocolade plaat van 5 klio zwaar die ik kocht voor mijn ex... DM32 koste diequote:
Whehehehe.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Denkt met pijn in het hart terug aan de special-edition Milka chocolade plaat van 5 klio zwaar die ik kocht voor mijn ex... DM32 koste dieEn wat was mijn ex pissed omdat die reep ruim 9% van haar totale gewicht was.
Ja, kan best eens gezellig worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:24 schreef Yoni het volgende:
Was 't maar vast zaterdag, ik heb er wel zin in
Goh, ik zou geloof ik voor de vorm even roepen dat het slecht voor mijn lijn is en er vervolgens vreselijk van genieten...wekenlangquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Denkt met pijn in het hart terug aan de special-edition Milka chocolade plaat van 5 klio zwaar die ik kocht voor mijn ex... DM32 koste dieEn wat was mijn ex pissed omdat die reep ruim 9% van haar totale gewicht was.
Wat een zeurquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je mij 9% van mijn totale gewicht in Milka-chocolade geeft, zal ik niet pissed zijn, mkay?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dank je Freud voor je opbeurende woorden. Schrijven er over was best wel moeilijk (tranen in de ogen ...yep een watje:-) ) , maar ook verhelderend/bevrijdend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:15 schreef freud het volgende:
[..]
Ik vind het wel een teken van een sterk persoon hoe jij al die shit die je meemaakt en meegemaakt hebt, nog kan verwoorden hier. Ik ben net als goeie vrienden uit elkaar gegaan na 4 jaar, en dat was al klote, laat staan na wat jij allemaal over je heen hebt gehad. Heb het zitten lezen, en ik moet zeggen dat het aardig relativerend werkt voor me hoor. Naast alle sterkte die al gewensd is, hoop ik ook vooral dat je rust en je balans weer kan vinden, zodat je echt verder kan.
Dank je ook jij Xilquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Hey An! Welkom terug!
Sterke aan PieDobbelJoe
ik maak effe een lijst en die mik ik naar de aanwezige mensen toe. Kan ik ook meteen meer regelen en checken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef Mauro het volgende:
HM2, zorg je wel voor voldoende bier?
Ik denk dat ik er wel een paar lust namelijk
ff lekker helemaal los in dat weekend
Heb jij ook al problemen met je 300D?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik baal van mijn 300d, althans soms.
Voor een tijd terug is die ene keer gevallen vanaf circa 1 1/2 meter van een barretje die buiten stond tijdens een feest. Op de stenen, dat kon die niet hebben jammer genoeg.
Opgestuurd naar Canon en klaar was ik weer. Toch heb ik de laatste tijd steeds vaker problemen met de autofocus en zat eerst te twijfelen aan mijn 28-300mm lens, maar zag dat ook mijn kitlens de zelfde problemen kan geven.
Dus denk ik toch, dat het autofocussysteem ergens een manko heeft wat ik zelf niet kan oplossen. Opsturen ter reparatie doe ik denk ik niet, dan heb ik weer hoge kosten en nog steeds geen zekerheid. Tja, zou graag al die 5d willen aanschaffen, maar heb ff niet de euri's er voor. ff wachten op betere tijden![]()
Oeps, dan hoeft het dus niet aan die val te liggen bij mij, maar gewoon aan de cam zelf.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij ook al problemen met je 300D?
Die van mij deed het afgelopen vrijdag erg beroerd.
- Niet goed willen werken met de flitser
- zelfs bij ISO 100 en F/22 nog overblichte foto's
- bij ISO 800, F/4 en flitser nog sluitertijden van 2 seconden willen en bij afdruk dus zwaar overbelicht.
- focus gewoon traag en niet willen werken.
![]()
klote cam eens goed checken, voor hij van de tafel valt
![]()
Kssssssssssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:03 schreef Mauro het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd, dat over canon
Gaat es weg met je N-product...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:03 schreef Mauro het volgende:
Nee, gekkigheid natuurlijkquote:
Weet ik meteen weer waarom ik ook alweer zo´n bloedhekel aan die jongens van INCA had als die bij me in de winkel kwamen... zoooooooooooooooooooo arrogant...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:03 schreef Mauro het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, gekkigheid natuurlijk
Wat maakt mij het uit of je nu met een Nikon of Canon (of een ander b-merk) schiet. Allemaal goede cameras. Tis maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
Maar wel klote zeg. Een camera die niet wil functioneren zoals het hoort
Gelukkig maar dat INCA opgedoekt isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef diedrick het volgende:
Weet ik meteen weer waarom ik ook alweer zo´n bloedhekel aan die jongens van INCA had als die bij me in de winkel kwamen... zoooooooooooooooooooo arrogant...![]()
![]()
Nope. En als ik dat verhaal van Huib lees... Wordt ik daar niet vrolijk van.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar is ook klote een camera die niet werkt zoals die hoort te werken en maakt hem onbetrouwbaar, wat geen lekker gevoel geeft.![]()
Maakt bijna iedereen wel es mee... ik heb dat een keer gehad bij een reportage van een feest dat de synchronisatie van de flits niet goed was... en in het analoge tijdperk merkte je dat pas als de rolletjes ontwikkeld waren....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nope. En als ik dat verhaal van Huib lees... Wordt ik daar niet vrolijk van.
Maak je een keer een reportage die toch best wel belangrijk is, kun je er 80% van wegflikkeren![]()
Ik mag toch hopen dat je dit niet meent hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
Ik baal gewoon als ene stekker, omdat ik bijne 80% van mijn bruidsreportage foto's kan weggooien. Gelukkig heeft PdeH meegelopen en heeft hij ook veel foto's gemaakt.![]()
Nee, deze zeer open deur zal ik NIET intrappenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mag toch hopen dat je dit niet meent heIk heb een hoop aardige foto's maar ook niet alles is even 100% goed gegaan hoor
Ach joh.....ik ben al blij dat ik niet alles op 1600 iso gemaakt hebquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, deze zeer open deur zal ik NIET intrappen
Of je CF kaartes niet vergeten bent.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ach joh.....ik ben al blij dat ik niet alles op 1600 iso gemaakt heb
Iddquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Of je CF kaartes niet vergeten bent.
Ik wil mijn cam niet vervangen voor een 30D/5D/1Dmk2, ik wil die ernaastquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens HM2, weet je heel zeker dat het je cam is ipv je flitser? Of zoek je nu een goed excuus voor die 30D / 5D / 1Dmk2![]()
Probeer het dit weekend ff met mijn 430EX
Kunnen we je bezoek ff wegflitsen
Toch tijd om wat minder hard te werken denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef Mauro het volgende:
hèhè... thuis.
eindelijk.
en de planning was om rond 2 uur naar huis te gaan
Wat leuk!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, mijn windhozen foto's staan zowel bij Meteoconsult als ook op de site van de krant AD.:-) Wel gaaf!!!
Er is vast wel een van de mensen in staat en zo lief FKnuffel op te pikken bij een station.. Mensen wees eens lief voor KnuffelFrauquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef fraubitch het volgende:
Vraagje aan degenen die naar HM2 gaan zaterdag:
kan ik niet met iemand meerijden vanaf een station? het scheelt mij wel enkele uren alleen treinen dan
Hmmmm... is mijn auto wel knuffel-proof? Nou ja - we kunnen het allicht gaan uitproberen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er is vast wel een van de mensen in staat en zo lief FKnuffel op te pikken bij een station.. Mensen wees eens lief voor KnuffelFrau![]()
kan iemand die vliegenvanger nog ff wakker schoppen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vliegskebeeb!
Heb jij nog foto's van de Start van Rondje NL?
ik kom door: weert- eindhoven- den bosch- utrecht- amesfoort- zwolle en assenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:28 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Hmmmm... is mijn auto wel knuffel-proof? Nou ja - we kunnen het allicht gaan uitproberen...
FB: vanaf welk station zou je opgepikt willen worden?
We komen vanuit R'dam, dus Amersfoort en Zwolle zouden voor ons wel op de route liggen...
Utrecht is ontzettend lastig om auto en trein een beetje fatsoenlijk bij elkaar in de buurt te krijgen weet ik toevallig... Maar Amersfoort willen we zeker wel proberen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik kom door: weert- eindhoven- den bosch- utrecht- amesfoort- zwolle en assen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |