Oeps, ben ik niet helemaal duidelijk in geweest .... de advocaat is nodig voor de scheiding, wat ik eigenlijk anders had willen doen ... vriendschappelijk en in goed overleg.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:47 schreef maan het volgende:
Wat heeft zei dan in godsnaam gedaan dat jij een advocaat in handen moet nemen?
Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht kan zijn...Ze hadquote:Op zondag 10 juli 2005 12:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, ben ik niet helemaal duidelijk in geweest .... de advocaat is nodig voor de scheiding, wat ik eigenlijk anders had willen doen ... vriendschappelijk en in goed overleg.
Of je bent gewoon een beetje bitter of zo...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:57 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht ex-partners kan kunnen zijn...Ze had waarschijnlijk al een tijdje terug een plannetje beraamd.
Goed verbeterd! 'T schoot zo uit m'n pen, excuses!quote:Op zondag 10 juli 2005 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een beetje bitter of zo...
Ik weet niet of er een onderzoek naar was, maar voor mij is scheiding haast het ultieme genot daar de stress mij de oren uitkomt!! Ik moet en zal zo snel mogelijk van haar af moeten en moeten proberen mij keihard op te stellen naar haar toe. Iets wat voor mij nieuw is, maar zal wel lukken ...gewoon uit lijfsbehoud.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:05 schreef Duritz het volgende:
na 30 jaar nog uit elkaar? hoezo dat. was er niet eens een onderzoek dat vertelde dat je als je zo lang bij elkaar blijft beter bij elkaar kunt blijven (ook al is dit ongelukkig) dan uit elkaar, want dat schijnt nog erger te zijn.
Niet alle vrouwen zijn achterbaks maar er zijn er wel een hoop die graag een slaatje der uit willen slaanquote:Op zondag 10 juli 2005 12:57 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht kan zijn...Ze had
waarschijnlijk al een tijdje terug een plannetje beraamd.
Onder alle mensen, dus man en vrouw ... zitten achterbakse types tussen. Jammer genoeg!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef maan het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn achterbaks maar er zijn er wel een hoop die graag een slaatje der uit willen slaan
Sterkte dan maar
Dank je Muck, je bent een schat!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:54 schreef Muck het volgende:
Pie, heel erg veel sterkte ermee!
Je weet me te vinden als je wilt praten he
Dank je Alicey. Is inmiddels ook een vechtscheiding geworden, juist iets wat ik al die tijd heb willen voorkomen. Nu voel ik haat, enorme haat naar de ander toe!!! Alle dagen wordt ik nog genaaid en is het net alsof er nooit geen eind aan zit te komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat zo'n vechtscheiding een enorme impact op je heeft.. Veel succes met alles!
Dank je, ik probeer mijn hoofd ook omhoog te houden, ook al valt me dat momenteel zeer zwaar ... zelfs zo dat ik aan de grens zit van het kunnen verwerken van alle sores.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:27 schreef Boost het volgende:
Ik heb net het andere topic eens doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet wat er nou eigenlijk allemaal gebeurd is, zal natuurlijk ook wel je bedoeling zijn. Maar ik vraag me altijd af wat er in vredesnaam kan gebeuren dat een liefde die neem ik aan oit superintens en heerlijk is geweest, ineens zo'n ommezwaai neemt. Iig bij een relatie van 30 jaar!
Maar ja...ik kan me idd wel voorstellen dat dit allemaal een grote impact heeft! Sterkte met alles en keep your head up!!
Thnx ... heb ik ook hard ... heel hard nodig!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Jemig, dat is lang, 30 jaar...
Sterkte ermee!
Nog niet eens zozeer het anders ... willen ... doen, Dit alles gewoon op gevoel doen, proberen geen hufter te zijn of worden, terwijl achteraf blijkt ... dat ik dat naar haar toe al lang had moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Weer iemand die het anders denkt te doen, en uteindelijk in dezelfde valkuil als bijna iedereen terechtkomt...
Juist iets om trots op te zijn! Je blijft jezelf en probeerde alles in goede banen te leiden. Voor alles en iedereen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |