abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2005 @ 12:27:19 #1
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_28677775
Een paar maand terug schreef ik Alleen is maar alleen mijn verhaal, een verhaal vol verdriet, haat en stress.
Destijds heb ik ook geschreven dat het mijn doelstelling was als vrienden uit elkaar te gaan, zeker ook omdat je meerd an 30 jaar bij elkaar bent geweest. En tegen vrienden vaak gezegd "ik wil dit netjes afhandelen, ik wil geen hufter voor haar zijn". Hoe edel en hoe dom ook!!

Nu, nu een paar maand verder ... haat ik mijn bijna ex, ik kan haar wel wurgen. Want terwijl ik bezig was ook voor haar te zorgen om toch goed uit elkaar te kunnen gaan, was zij bezig mij financieel uit te kleden en te bedonderen met leugens en bedrog. Vrienden hebben het zien aankomen en vaak voor gewaarschuwd, maar ik ben er ingetuind met haar leugens. Daar sta je dan, met al je goedheid, naiviteit en te goed van vertrouwen, belazerd tot op het bot ... en enorm gekwetst voelen omdat van mijn gevoelsleven een speeltuin gemaakt is. Van de zorg na haar zelfmoordpoging tot aan ... het soms wensen dat het wel jammer is dat het haar niet gelukt is, dat is een wereld van verschil ... een enorme overgang. Emotioneel gezien, is dit een hele grote stap waar heel veel leed in zit.

Maar nu ben ik zover, dat ik een advocaat in de arm genomen heb, waar ik best wel van baal ... maar ook weet dat het een must is. Een must omdat ik er anders zelf aan kapot zit te gaan. Mijn zorgen voor 'ons' moeten nu anders zijn, de zorg voor mij zelf ... dat klinkt zo egoistisch ... zo slecht ... zo nieuw voor mij. Ik wordt gedwongen te handelen op een wijze, die niet past bij mij!

Ik weet het, het leven is hard of kan hard zijn en moet je niet het bijltje er bij neergooien. Altijd schijnt weer eens de zon, ook voor mij ... alleen heb ik regelmatig moeite hem te zien.
pi_28678219
Wat heeft zei dan in godsnaam gedaan dat jij een advocaat in handen moet nemen?
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_28678225
Is dat loeder nu helemaal geflipt of zo?
  zondag 10 juli 2005 @ 12:52:52 #4
118002 PieDobbelJoe
pi_28678330
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:47 schreef maan het volgende:
Wat heeft zei dan in godsnaam gedaan dat jij een advocaat in handen moet nemen?
Oeps, ben ik niet helemaal duidelijk in geweest .... de advocaat is nodig voor de scheiding, wat ik eigenlijk anders had willen doen ... vriendschappelijk en in goed overleg.
pi_28678403
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Oeps, ben ik niet helemaal duidelijk in geweest .... de advocaat is nodig voor de scheiding, wat ik eigenlijk anders had willen doen ... vriendschappelijk en in goed overleg.
Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht kan zijn...Ze had
waarschijnlijk al een tijdje terug een plannetje beraamd.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:58:29 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28678427
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:57 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht ex-partners kan kunnen zijn...Ze had waarschijnlijk al een tijdje terug een plannetje beraamd.
Of je bent gewoon een beetje bitter of zo...
  zondag 10 juli 2005 @ 13:00:18 #7
39784 zebirski
lip up fattttttttyyy
pi_28678467
gooi haar gegevens op internet

of een paar tering klappen niet te veel maar wel goed hard
  zondag 10 juli 2005 @ 13:05:47 #8
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_28678584
na 30 jaar nog uit elkaar? hoezo dat. was er niet eens een onderzoek dat vertelde dat je als je zo lang bij elkaar blijft beter bij elkaar kunt blijven (ook al is dit ongelukkig) dan uit elkaar, want dat schijnt nog erger te zijn.

en fin, sterkte kerel. en laat dit een les zijn, altijd een advocaatje pakken. hij kan er tenminste als derde onafhankelijk naar kijken. klinkt naar, maar zolang je niet zeker weet dat je ex dezelfde vriendelijke afwikkeling wil ajs jij (en dat weet je nooit) dan is een advocaat de beste optie.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_28679683
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Of je bent gewoon een beetje bitter of zo...
Goed verbeterd! 'T schoot zo uit m'n pen, excuses!
  zondag 10 juli 2005 @ 14:47:57 #10
118002 PieDobbelJoe
pi_28681237
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:05 schreef Duritz het volgende:
na 30 jaar nog uit elkaar? hoezo dat. was er niet eens een onderzoek dat vertelde dat je als je zo lang bij elkaar blijft beter bij elkaar kunt blijven (ook al is dit ongelukkig) dan uit elkaar, want dat schijnt nog erger te zijn.
Ik weet niet of er een onderzoek naar was, maar voor mij is scheiding haast het ultieme genot daar de stress mij de oren uitkomt!! Ik moet en zal zo snel mogelijk van haar af moeten en moeten proberen mij keihard op te stellen naar haar toe. Iets wat voor mij nieuw is, maar zal wel lukken ...gewoon uit lijfsbehoud.

En ja, een advocaat ... achteraf bekeken ... had ik geljk moeten nemen. Dat had mij enorm veel stress en sores bespaard.

Thnx!!
pi_28682603
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:57 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht kan zijn...Ze had
waarschijnlijk al een tijdje terug een plannetje beraamd.
Niet alle vrouwen zijn achterbaks maar er zijn er wel een hoop die graag een slaatje der uit willen slaan
Sterkte dan maar
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  zondag 10 juli 2005 @ 16:03:38 #12
118002 PieDobbelJoe
pi_28683194
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef maan het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zijn achterbaks maar er zijn er wel een hoop die graag een slaatje der uit willen slaan
Sterkte dan maar
Onder alle mensen, dus man en vrouw ... zitten achterbakse types tussen. Jammer genoeg!!!

Thnx!!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:54:18 #13
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_29137199
Pie, heel erg veel sterkte ermee!
Je weet me te vinden als je wilt praten he
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:15:13 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29137543
Ik kan me goed voorstellen dat zo'n vechtscheiding een enorme impact op je heeft.. Veel succes met alles!
pi_29141282
Ik heb net het andere topic eens doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet wat er nou eigenlijk allemaal gebeurd is, zal natuurlijk ook wel je bedoeling zijn. Maar ik vraag me altijd af wat er in vredesnaam kan gebeuren dat een liefde die neem ik aan oit superintens en heerlijk is geweest, ineens zo'n ommezwaai neemt. Iig bij een relatie van 30 jaar!

Maar ja...ik kan me idd wel voorstellen dat dit allemaal een grote impact heeft! Sterkte met alles en keep your head up!!
Live to ride, ride with your heart
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:38:58 #16
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29141599
Jemig, dat is lang, 30 jaar...

Sterkte ermee!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_29141675
tja het ligt toch echt aan je eigen naiviteit..
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:56:04 #18
118002 PieDobbelJoe
pi_29142091
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:54 schreef Muck het volgende:
Pie, heel erg veel sterkte ermee!
Je weet me te vinden als je wilt praten he
Dank je Muck, je bent een schat!!!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:59:10 #19
118002 PieDobbelJoe
pi_29142165
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat zo'n vechtscheiding een enorme impact op je heeft.. Veel succes met alles!
Dank je Alicey. Is inmiddels ook een vechtscheiding geworden, juist iets wat ik al die tijd heb willen voorkomen. Nu voel ik haat, enorme haat naar de ander toe!!! Alle dagen wordt ik nog genaaid en is het net alsof er nooit geen eind aan zit te komen.
Men zegt vaak ...na regen komt ... Maar dit is wel al een bui van 6 maand zonder enig streepje zonlicht
pi_29142418
Wat liggen haat en liefde soms gigantisch dicht bij elkaar als er wat te halen valt
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29142561
Weer iemand die het anders denkt te doen, en uteindelijk in dezelfde valkuil als bijna iedereen terechtkomt...
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:14:08 #22
118002 PieDobbelJoe
pi_29142575
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:27 schreef Boost het volgende:
Ik heb net het andere topic eens doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet wat er nou eigenlijk allemaal gebeurd is, zal natuurlijk ook wel je bedoeling zijn. Maar ik vraag me altijd af wat er in vredesnaam kan gebeuren dat een liefde die neem ik aan oit superintens en heerlijk is geweest, ineens zo'n ommezwaai neemt. Iig bij een relatie van 30 jaar!

Maar ja...ik kan me idd wel voorstellen dat dit allemaal een grote impact heeft! Sterkte met alles en keep your head up!!
Dank je, ik probeer mijn hoofd ook omhoog te houden, ook al valt me dat momenteel zeer zwaar ... zelfs zo dat ik aan de grens zit van het kunnen verwerken van alle sores.
De reden zal ik hier niet of nog niet kenbaar maken, wel kan ik het volgende zeggen. Een relatie MOET als basis vertrouwen hebben naast eerlijkheid, dat is iets waar ik zeer vele jaren mee bezig ben geweest ... maar de ander daar niet van heb kunnen overtuigen. Wanneer ... wanneer degene ook nog dingen doet die gewoon niet kunnen en mogen en zij' in aanraking komt met justitie, is het voor mij afgelopen ...punt.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:15:04 #23
118002 PieDobbelJoe
pi_29142607
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Jemig, dat is lang, 30 jaar...

Sterkte ermee!
Thnx ... heb ik ook hard ... heel hard nodig!!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:18:27 #24
118002 PieDobbelJoe
pi_29142697
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Weer iemand die het anders denkt te doen, en uteindelijk in dezelfde valkuil als bijna iedereen terechtkomt...
Nog niet eens zozeer het anders ... willen ... doen, Dit alles gewoon op gevoel doen, proberen geen hufter te zijn of worden, terwijl achteraf blijkt ... dat ik dat naar haar toe al lang had moeten zijn.
Hoe edel en dom kun je zijn
pi_29142751
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:

Hoe edel en dom kun je zijn
Juist iets om trots op te zijn! Je blijft jezelf en probeerde alles in goede banen te leiden. Voor alles en iedereen.

Helaas werkt het niet, maar ga jezelf absoluut niet nog verder de grond inpraten. Richt die energie op andere, leukere dingen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')