Oeps, ben ik niet helemaal duidelijk in geweest .... de advocaat is nodig voor de scheiding, wat ik eigenlijk anders had willen doen ... vriendschappelijk en in goed overleg.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:47 schreef maan het volgende:
Wat heeft zei dan in godsnaam gedaan dat jij een advocaat in handen moet nemen?
Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht kan zijn...Ze hadquote:Op zondag 10 juli 2005 12:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, ben ik niet helemaal duidelijk in geweest .... de advocaat is nodig voor de scheiding, wat ik eigenlijk anders had willen doen ... vriendschappelijk en in goed overleg.
Of je bent gewoon een beetje bitter of zo...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:57 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht ex-partners kan kunnen zijn...Ze had waarschijnlijk al een tijdje terug een plannetje beraamd.
Goed verbeterd! 'T schoot zo uit m'n pen, excuses!quote:Op zondag 10 juli 2005 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een beetje bitter of zo...
Ik weet niet of er een onderzoek naar was, maar voor mij is scheiding haast het ultieme genot daar de stress mij de oren uitkomt!! Ik moet en zal zo snel mogelijk van haar af moeten en moeten proberen mij keihard op te stellen naar haar toe. Iets wat voor mij nieuw is, maar zal wel lukken ...gewoon uit lijfsbehoud.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:05 schreef Duritz het volgende:
na 30 jaar nog uit elkaar? hoezo dat. was er niet eens een onderzoek dat vertelde dat je als je zo lang bij elkaar blijft beter bij elkaar kunt blijven (ook al is dit ongelukkig) dan uit elkaar, want dat schijnt nog erger te zijn.
Niet alle vrouwen zijn achterbaks maar er zijn er wel een hoop die graag een slaatje der uit willen slaanquote:Op zondag 10 juli 2005 12:57 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dit bewijst toch maar weer eens hoe achterbaks het vrouwelijk geslacht kan zijn...Ze had
waarschijnlijk al een tijdje terug een plannetje beraamd.
Onder alle mensen, dus man en vrouw ... zitten achterbakse types tussen. Jammer genoeg!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef maan het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn achterbaks maar er zijn er wel een hoop die graag een slaatje der uit willen slaan
Sterkte dan maar
Dank je Muck, je bent een schat!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:54 schreef Muck het volgende:
Pie, heel erg veel sterkte ermee!
Je weet me te vinden als je wilt praten he
Dank je Alicey. Is inmiddels ook een vechtscheiding geworden, juist iets wat ik al die tijd heb willen voorkomen. Nu voel ik haat, enorme haat naar de ander toe!!! Alle dagen wordt ik nog genaaid en is het net alsof er nooit geen eind aan zit te komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat zo'n vechtscheiding een enorme impact op je heeft.. Veel succes met alles!
Dank je, ik probeer mijn hoofd ook omhoog te houden, ook al valt me dat momenteel zeer zwaar ... zelfs zo dat ik aan de grens zit van het kunnen verwerken van alle sores.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:27 schreef Boost het volgende:
Ik heb net het andere topic eens doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet wat er nou eigenlijk allemaal gebeurd is, zal natuurlijk ook wel je bedoeling zijn. Maar ik vraag me altijd af wat er in vredesnaam kan gebeuren dat een liefde die neem ik aan oit superintens en heerlijk is geweest, ineens zo'n ommezwaai neemt. Iig bij een relatie van 30 jaar!
Maar ja...ik kan me idd wel voorstellen dat dit allemaal een grote impact heeft! Sterkte met alles en keep your head up!!
Thnx ... heb ik ook hard ... heel hard nodig!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Jemig, dat is lang, 30 jaar...
Sterkte ermee!
Nog niet eens zozeer het anders ... willen ... doen, Dit alles gewoon op gevoel doen, proberen geen hufter te zijn of worden, terwijl achteraf blijkt ... dat ik dat naar haar toe al lang had moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Weer iemand die het anders denkt te doen, en uteindelijk in dezelfde valkuil als bijna iedereen terechtkomt...
Juist iets om trots op te zijn! Je blijft jezelf en probeerde alles in goede banen te leiden. Voor alles en iedereen.quote:
quote:[b]
Helaas werkt het niet, maar ga jezelf absoluut niet nog verder de grond inpraten.Richt die energie op andere, leukere dingen.
![]()
Dank je voor deze opbeurende woordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Juist iets om trots op te zijn! Je blijft jezelf en probeerde alles in goede banen te leiden. Voor alles en iedereen.![]()
Helaas werkt het niet, maar ga jezelf absoluut niet nog verder de grond inpraten.Richt die energie op andere, leukere dingen.
![]()
Het was opvallend ... vond ik van me zelf ... dat het me geen moer doet dat zij een andere vriend heeft, heb haar ooit eens een keer daar heen gebracht. Vanwege de nog steeds aanwezige sores kan ze natuurlijk nog niet uit mijn hoofd, maar uit mijn hart heb ik haar al gesneden. Het enige wat ik nu hoop is, dat mijn advocaat snel de scheiding er door krjgt en het huis verkocht is, dan pas kan ik haar definitief ook uit het hoofd zetten. Dan pas kan ik ook geestelijk tot rust komen en dan pas kan ik me richten op een leven na en zonder haar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:17 schreef Zero2Nine het volgende:
Damn wat een verhaal, veel sterkte ermee verder.
Het moeilijkste maar wel belangrijk is haar uit je hoofd laten verdwijnen denk ik. je kan het toch nooit meer vergeten maar dat je een punt bereikt dat het je totaal niks meer kan schelen wat ze doet en hoe het met haar is.
Dank je!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:56 schreef Hallulama het volgende:
Sterkte gast, en wat die haat betreft, she's not worth the energy, probeer boven haar kinderachtige gedrag te staan, sommige mensen moeten nou eenmaal nog veel leren.
Het heeft niets te maken met of er "iéts te halen valt". Het heeft te maken met je GEVOEL dat besodemieterd wordt én de vreselijke knauw die het VERTROUWEN krijgt dat je in de ander had.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat liggen haat en liefde soms gigantisch dicht bij elkaar als er wat te halen valt
Pcies!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:18 schreef Viperdesign het volgende:
Soms moet je gewoon even voor jezelf kiezen..
Het heeft niets te maken met egoïstisch of slecht zijn, het heeft puur te maken met zelfbehoud. Komt nog bij dat een advocaat er emotioneel ver vanaf staat, en de zaken objectief kan bekijken.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar nu ben ik zover, dat ik een advocaat in de arm genomen heb, waar ik best wel van baal ... maar ook weet dat het een must is. Een must omdat ik er anders zelf aan kapot zit te gaan. Mijn zorgen voor 'ons' moeten nu anders zijn, de zorg voor mij zelf ... dat klinkt zo egoistisch ... zo slecht ... zo nieuw voor mij. Ik wordt gedwongen te handelen op een wijze, die niet past bij mij!
Ik weet het, het leven is hard of kan hard zijn en moet je niet het bijltje er bij neergooien. Altijd schijnt weer eens de zon, ook voor mij ... alleen heb ik regelmatig moeite hem te zien.
Dank je Tokay!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:06 schreef Tokay_Pinot_Gris het volgende:
[..]
Ja het leven kan hard zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat de dingen niet zomaar gebeuren.
En er komt een dag Pie, dat ook jij weer verblind wordt door de zon![]()
EN STERKER DAN OOIT!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Men moest eens weten wat er in het koppie rondgaat![]()
Dank je!!!! Ja, het zal me sieren ...heb je misschien wel gelijk in en dat het energie kost en gekost heeft ... enorm veeeeeelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef 2flower het volgende:
Sterkte Pie!
Het siert je als mens dat je je zo net zosteld tegenover je ex. daar moet erg veel energie voor nodig zijn, maar bedenk: what comes around, goes around!
Als je vrienden jouw sores niet aan willen horen, vragen ze er niet naar Pie. Dan draaien ze er omheen en praten over koetjes en kalfjes. En dat ze je daarmee tot op het bot raken.........dat noemen ze verwerken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je!!!! Ja, het zal me sieren ...heb je misschien wel gelijk in en dat het energie kost en gekost heeft ... enorm veeeeeel![]()
Daarom probeer ik ook vaak weg te gaan, naar goeie vrienden ... en dan het liefst ver van mijn huis. Nadeel is, dat vrienden vragen hoe het is en gaat. Is en voelt ook goed, maar men raakt me daarmee tot op het bot!! Vaak krijgt men een kort maar wel lief antwoord, doch ook gelijk de vraag hoe het met hen gaat. Ik wil ook andere mensen niet steeds opzadelen met mijn sores, die me de oren uit komen.
In ieder geval heb ik maanden mijn best gedaan er toch nog een goed eind aan te breien, voor BEIDE. Tuurlijk is dat goed als je dit probeert, maar echt ... ik wordt genaaid ... nog steeds ...dus eigenlijk heb ik met al mijn goede wil, me zelf zitten naaien. Zo voelt dat!!!!![]()
Wat een wijze en mooie spreuk Tokayquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:34 schreef Tokay_Pinot_Gris het volgende:
[..]
Als je vrienden jouw sores niet aan willen horen, vragen ze er niet naar Pie. Dan draaien ze er omheen en praten over koetjes en kalfjes. En dat ze je daarmee tot op het bot raken.........dat noemen ze verwerken.
En vergeet niet..........."Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen"
Gewoon laten gaan Pie, opkroppen is slecht voor je, want dan is het breekpunt des te heftiger.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat een wijze en mooie spreuk Tokay![]()
![]()
![]()
Tja, verwerken ... ook hierin moet ik gelijk geven. Weet ik ook wel, maar het komt mij keihard voor de kiezen als ik antwoord geven moet. Door alle stress en de daarbij behorende emoties ... ben ik maar al te vaak een "watje" en heb het dan ff moeilijk. Tranen zijn dan mijn deel en juist dat is iets dat wil ik niet altjd en probeer het te voorkomen. Goed? Nee!!
Maar ondanks dat ik openminded ben en ondanks dat ook mijn gevoelsleven snel op tafel ligt, was het aard van het beestje altijd zo ... ik kan me zelf wel redden.
Prachtig heh, maar ... kan ik momenteel niet eens. Accepteren van dit, is ook ff lastig ... vandaar ....
Pie je hebt een goed hart. Een man van zuivere inborst. Het stuit je tegen het lijf om op eenzelfde manier te reageren als haar. Dat is je goed recht en mag je verdomme trots op zijn!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog niet eens zozeer het anders ... willen ... doen, Dit alles gewoon op gevoel doen, proberen geen hufter te zijn of worden, terwijl achteraf blijkt ... dat ik dat naar haar toe al lang had moeten zijn.
Hoe edel en dom kun je zijn![]()
15 kilo in 2 wekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:51 schreef Ratt het volgende:
bekijk het positief, je bent wel 27 kilo afgevallen, dat doen weinig mensen je na in zo'n korte tijd
En over scheiden, tsjah, tis en blijft klotevooral als je alles aardig goed en netjes wil regelen
Maar al te waar en ... ook dit weet ik. Doch ik laat me soms ook wel gaan, laat de emoties ook de vrije loop ... maar niet te vaak. Vrienden moeten kunnen komen, niet dat ze denken ... als we naar hem gaan ... dan begint hij weer ... Gelukkig komen mijn vrienden nog steeds graag en dat wil ik ook houden zo, ook voor hun verhaal moet plaats zijn, want er is meer dan alleen mijn sores!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef Tokay_Pinot_Gris het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan Pie, opkroppen is slecht voor je, want dan is het breekpunt des te heftiger.
En als je bij goede vrienden niet meer uit durft te huilen, waar dan wel?
Je speelt verstoppertje.......in dit geval met jezelf.....
Dank je voor je lieve woorden Mukiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Pie je hebt een goed hart. Een man van zuivere inborst. Het stuit je tegen het lijf om op eenzelfde manier te reageren als haar. Dat is je goed recht en mag je verdomme trots op zijn!
Je zit nu in een fokking situatie waarbij aan jouw kant blijkbaar nog iets meer gevoelens meespelen dan aan haar kant. Het komt kil over en dat doet pijn. Heel veel pijn. Meer dan doorbijten kun je niet echt doen. Laat het standaard verdeelgedoe over aan anderen en hou je alleen bezig met de dingen die je gelukkig maken. Dan kun je er tenminste een beetje afstand van nemen en is het iets meer draaglijk.Sterkte
Mja. Zoals ik het lees, kwam ze net uit het ziekenhuis en is het dna niet zo heel gek dat je wel even wat leuks wil doen. zoals een borrel in de kroeg doen. En voor jou was het ook wel goed geweest, als ik het zo lees. Waarom zie je dat gelijk als een aanval naar jou toe?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je voor je lieve woorden Mukie![]()
Zoals gezegd ... ik ben een watje, dus natte ogen als ik zoiets lees en doet me goed!!
Het is moeilijk je te concentreren op leuke dingen, wanneer nog steeds de shit die zij uithalat, via de brievenbus binnenkomt. Ik probeer het wel, maar verval vaak in een zware depri bui.
Voorbeeldje van mijn en hara gevoelsleven:
Toen zij na dagen op de intensive caire gelegen had en dus ik onder zware stress thuis ... van dit alles al niets begreep, belde zij mij op dat ze weer naar huis mocht. Ik zou haar ophalen met de auto, maar heb ik niet gedaan.
Haar laatste zin tijdens dat gesprek was " kunnen we gelijk even een borrel gaan drinken in onze kroeg".!!!!!!!!!!!
Godverd ... het laatste waar ik aan zat te denken was, om naar mijn kroeg te gaan!! Dat mens begreep totaal niet zoals ik thuiszat, ofschoon zij dit wel wist. Theezakjes zoeken in de ijskast, begreep er geen reet van waarrom die daar niet lagen. Tondeuse tijdens het scheren afspoelen onder de waterkraan, terwijl er nog 220 op staat. Dat was Pie op dat moment en dus stortte ik gelijk in met haar zin om naar de kroeg te gaan. Heb haar gezegd, dat ze maar een taxi moest bellen, daar ik er door zat ...finaal door.
Die switch, hoe kon ze die in godsnaam maken? Dat als voorbeeld over haar en mijn gevoelsleven!!!
Ja Mukie, mijn advocaat moet het maar regelen, is ook beter.
1 ding en daar ben ik best blij om ... naast alle shit ... ben ik mijn humor niet verloren!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |