mwoahquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef HMaster-II het volgende:
Foto - on![]()
Link naar vroeger
Anyway, dit is een fijne OP![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft gesolliciteerd op een vacature bij een fotograaf met groei en studeermogelijkheden
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft gesolliciteerd op een vacature bij een fotograaf met groei en studeermogelijkheden
tis wel in de richting van mijn opleidingen (grafisch daarna ook als onderdeel van cmd)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heftige carrierewisseling, maar wel tof
Succesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef Ynske het volgende:
Beter dan andersomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:07 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
ik mocht inde zon heen, en in de regen terug fietsen
Hmmz, vier keer zakken voor je rijbewijs is pas stomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Bah. Zakken voor je rijbewijs is stom. Lang leve American Chocolate Chip Cookies als troostvoer!
Wat voor speeltje verwacht je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Beter dan andersom
Kan niet wachten om naar huis te gaan om te kijken of mijn nieuwe speeltje er al is....
khad mijn lieftallige vriendin zo gek gekregen om te gaan kijken of ze ergens in apeldoorn een canon 50mm 1.8 op voorraad hadden.quote:
Vliegskebeeb!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat zij zegtquote:
wat zij verkondigdquote:
Ahquote:
Thanxquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef prupke het volgende:
Zo dan mevr heeft al 2 canvasdoekies
gefeli marjo
Hi Lord, dreams over now?:-)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
G'avond PW
Ja gaat wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Prupkuhhhhhhhhhh. HoeStie?
Nee. Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Gun je anderen geen social talk hee![]()
nooitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hi Lord, dreams over now?:-)
En gedaan...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! En ik zal je nog even van een antwoord voorzien.
ben snel hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En gedaan...
Lol en ook al antwoord terug![]()
er komt net een venstertje omhoog
Gelukkig maar en met mij ...lichamelijk nog steeds niet lekker, maar zal zijn tijd nodig hebben en goeie artsen(dubbele nekhernia en 2 versleten nekwervels vastgesteld).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed eigenlijk
met jou ook?
dat is idd geen kattepis (om hett maar even zo te zeggen) Ik neem aan dat je het dus gruwlijk rustig aan moet doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gelukkig maar en met mij ...lichamelijk nog steeds niet lekker, maar zal zijn tijd nodig hebben en goeie artsen(dubbele nekhernia en 2 versleten nekwervels vastgesteld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |