quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Noodlez het volgende:
leuke zusjes ook!
Wat mij idd ook opviel was :quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:34 schreef Xilantof het volgende:
Mooie foto's. Mooi uitgelicht e.d. Het achtergronddoek lijkt af en toe wat "bobbelig" ofzo, dat leid een beetje af.
Bij een aantal foto's had ik misschien een iets andere uitsnede gekozen. bijv. bij foto 2 had ik denk ik een iets krappere uitsnede gemaakt.
Verder natuurlijk: FB!! prrr
polen, szczecin, galaxy, bij cropp.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef menininha het volgende:
Ik vind ze op zich wel mooi, ik had sommige alleen mooier gevonden als je gelachen had. En dat BHbandje... dat vind ik altijd echt not doneDoe dan strapless aan!
De lichtval + kleuren enzo vind ik ook mooi
Maareh dat shirtje he... waar heb je die vandaan? Die wil ik ook
oww okay, maar dan kan je toch wel zon bh met van die verstelbare bandjes doen in je nek? ik heb beide en vind dat ook prettiger dan een strapless, niet dat ik heel grote tieten heb, maar heb toch altijd beetje zon afzakgevoel bij strapless.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
polen, szczecin, galaxy, bij cropp.
verder zijn me tieten te dik voor een strapless bh.
en ik lach haast nooit op de foto's. Ik kan wel aan de fotograaf vragen of die nog ergens een lachende uit deze serie heeft
ziet niet uit maar vooruit, je moet aan de wensen van je fans voldoen
ik heb net een foto gekregen, maar die is met me ogen dichtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef menininha het volgende:
[..]
oww okay, maar dan kan je toch wel zon bh met van die verstelbare bandjes doen in je nek? ik heb beide en vind dat ook prettiger dan een strapless, niet dat ik heel grote tieten heb, maar heb toch altijd beetje zon afzakgevoel bij strapless.
Maar ben wel benieuwd naar lachende (of glimlachende foto). Zon speelse glimlach is vaak wel mooi toch?
Hoezo haat je dat? *nieuwsgierig is..*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb net een foto gekregen, maar die is met me ogen dicht
verder zijn er geen lachende foto's uit deze serie.. ik haat het om te lachen op een foto.
al slingeren er wel ergens op het net foto's van me waar ik lach..
Dat zit in de aard van het beestje.. FKnuffel vind dat niet prettig en daar moet je als fotograaf rekening mee houden. Ik heb er ook wel een met een lachende FB, maar die post ik niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef menininha het volgende:
[..]
Hoezo haat je dat? *nieuwsgierig is..*
weet niet, ik sta er dan altijd half mongolisch op. juist door niet te lachen komt mijn kaaklijn beter uit waardoor ik mezelf mooier vind (boh ik lijk posh spice wel)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef menininha het volgende:
[..]
Hoezo haat je dat? *nieuwsgierig is..*
Ah, als jij dat vind is dat prima tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet niet, ik sta er dan altijd half mongolisch op. juist door niet te lachen komt mijn kaaklijn beter uit waardoor ik mezelf mooier vind (boh ik lijk posh spice wel)
meid, je hebt een leuke kop als lachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet niet, ik sta er dan altijd half mongolisch op. juist door niet te lachen komt mijn kaaklijn beter uit waardoor ik mezelf mooier vind (boh ik lijk posh spice wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |