quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
TVP
9 september, nee, wordt me te veel BoF voor 1 maand....
het was een gerucht op IRC... maar waar rook is...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:12 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
hallo...
Ik hoop niet dat dat echt waar is van dat stats-gebeuren. Dat zou echt zwaar genaaid zijn, wat een baggerbedrijf is EA toch![]()
godverdegodver... doe je daar zo fokking je best op en dan gaan die mofos t waarschijnlijk kappen... lekker is dat... k.u.t EAquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
het was een gerucht op IRC... maar waar rook is...
Dan stem ik voor een rondje chopper hoeren om het EA gebouw heen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
juist ja! zal ik of jij gunnen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dan stem ik voor een rondje chopper hoeren om het EA gebouw heen!![]()
me too, gelukkig kan ik 2142 testen... maakt het weer wat draaglijkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef egg-bird het volgende:
haha best triest maar ben best chagerijnig nu door die melding
Ik denk dat er dan een lange rij bij het heliplatform staat!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
juist ja! zal ik of jij gunnen...
Jij wel....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
me too, gelukkig kan ik 2142 testen... maakt het weer wat draaglijker
ach ik ben een snelle lader... komt wel goed... ander tk ik er een paar... stats worden dan toch niet geteld...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een lange rij bij het heliplatform staat!
Je geeft me mn eerste naamtopic!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef BattleLies het volgende:
Zo! Tijd voor een nieuw topic!
IJsmuts moet sowieso de laatste pagina van het laatste topic eerst lezen voor je hier verder mag gaan!
En voor de rest: wie wil er een meeting op 9 September??
gedaan! en nu? je kan aftellen tot 1??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef BattleLies het volgende:
IJsmuts moet sowieso de laatste pagina van het laatste topic eerst lezen voor je hier verder mag gaan!
is er trouwens al een release datum bekend van 2142?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
me too, gelukkig kan ik 2142 testen... maakt het weer wat draaglijker
Fout was over het JOEHOE! Ik neem aan dat je tegen Unleash Mitch wilde zeggen dat hij nu ook niet moest beginnen met joehoe'en? Of toch niet!?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je geeft me mn eerste naamtopic!!, nou ik ben er 9 september hoor! ben nog nooit dronken geweest dus ben wel benieuwd hoe dat is
![]()
en wat was mn fout in mn groepsreply, heb ik zo mn best op gedaan![]()
mn computer staat weer in mn eigen hok, dus vanavond kan ik hopelijk weer es knallen ! de boekenwinkel van school was dicht, dus ik heb maar een revu gehaald bij het tankstation![]()
en nu ga ik maar es een peukie doen, ben toch al 20 minuten op mn werk![]()
jij hebt toch 38 Global Pointsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
godverdegodver... doe je daar zo fokking je best op en dan gaan die mofos t waarschijnlijk kappen... lekker is dat... k.u.t EA
nee joh, was echt voor jou bedoeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Fout was over het JOEHOE! Ik neem aan dat je tegen Unleash Mitch wilde zeggen dat hij nu ook niet moest beginnen met joehoe'en? Of toch niet!?
Ik voorspel legendarische BoF! Avond / Nacht deel 2quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je geeft me mn eerste naamtopic!!, nou ik ben er 9 september hoor! ben nog nooit dronken geweest dus ben wel benieuwd hoe dat is
![]()
15e ook top voor mij, ik moet de 16e in de lier zijn dus kan ik in een keer doorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:20 schreef ursel het volgende:
![]()
Voor mij ook alleen de 15e, al druk zat deze maand. Iedereen wil van mijn aanwezigheid/gezelligheid gebruik maken en kan dus niet overal aanwezig zijn..![]()
Daar heb ik anders wel men best voor gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij hebt toch 38 Global Points![]()
maar zou wel heel vaag zijn en een goede reden kan ik hier niet voor bedenken, waarschijnlijk maar een gerucht en anders zou EA echt knettergek zijn![]()
JONGENS JONGENS! Nogmaals: de 15de is alleen voor de admins van BoF! Dat is een vergaderingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
15e ook top voor mij, ik moet de 16e in de lier zijn dus kan ik in een keer door![]()
wist ik welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
JONGENS JONGENS! Nogmaals: de 15de is alleen voor de admins van BoF! Dat is een vergadering
over van alles en dus geen gezellig samenkomen
(@IJswater; als je het vorige topic nou GOED had doorgelezen had je het al geweten over de 15de)
ik ben 27 jaar oud, maar door mijn geloofsovertuiging mag ik geen alcohol drinken en varkens etenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Dus jij bent nog nooit dronken geweest?? tsssssss...
Hoe oud ben je jongen?
jot 9de is geen probleem voor mij, maar waar gaat het plaatsvinden dan???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
JONGENS JONGENS! Nogmaals: de 15de is alleen voor de admins van BoF! Dat is een vergadering
over van alles en dus geen gezellig samenkomen
(@IJswater; als je het vorige topic nou GOED had doorgelezen had je het al geweten over de 15de)
LOL! Happert!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben 27 jaar oud, maar door mijn geloofsovertuiging mag ik geen alcohol drinken en varkens eten![]()
meisje![]()
Ja! eeh BRAVO! Dat hoef jij toch niet te vragen?! Waar kan je nou het BESTE feestvieren?! Waar in dit kikkerlandje ligt nou het mooiste feestgebied?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:29 schreef drbravo het volgende:
[..]
jot 9de is geen probleem voor mij, maar waar gaat het plaatsvinden dan???
oke heb je een punt das geen moeilijke vraag voor mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOL! Happert!
Dus jij zet je de 9de ff van je geloofsovertuiging af?
[..]
Ja! eeh BRAVO! Dat hoef jij toch niet te vragen?! Waar kan je nou het BESTE feestvieren?! Waar in dit kikkerlandje ligt nou het mooiste feestgebied?!![]()
als ik me tegen die tijd nog niet opgeblazen heb wel jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOL! Happert!
Dus jij zet je de 9de ff van je geloofsovertuiging af?
kan je ff boeken voor me halen, winkel was pas om 09.30 uur open (ik was er 08.15uurquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:38 schreef drbravo het volgende:
ik verveel me!!!!!!
hheb weer eens een tussenuur![]()
zolang heb ik ook weer niet de tijd moet toch mee helpen SPAMMENquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan je ff boeken voor me halen, winkel was pas om 09.30 uur open (ik was er 08.15uur)
ik heb marcel de jong gekocht en nog zon eppoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb gelijk Koen van der Laak gewisseld voor Danko Lazovic
Hee manneke!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan je ff boeken voor me halen, winkel was pas om 09.30 uur open (ik was er 08.15uur)
vrouwke, ik doe LTS Zwakstroom! zou super zijn als je de boeken kan mailen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee manneke!
Wat voor opleiding doe je en op welke school? Misschien kan ik je boeken ff pdffen en naar je mailen/msnnen
Texel??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef BattleLies het volgende:
Waar kan je nou het BESTE feestvieren?! Waar in dit kikkerlandje ligt nou het mooiste feestgebied?!![]()
lies begint haar eigen boekhandel strax heeft van dijk nix meer te doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je ook boeken van HBO Informatica Deeltijd?
1 level met enkel titan mode.... vind ik een beetje mager voor een beta. Tis meer een beta demoquote:
LoL! Is dat een Roc?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vrouwke, ik doe LTS Zwakstroom! zou super zijn als je de boeken kan mailen!![]()
Done + replyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Willen Ferdi en Ursel hun mail even checken aub
nee, maar er zijn wel veel maRoc-anenquote:
Heb je msn op je werk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, maar er zijn wel veel maRoc-anen![]()
(en die eten bananen )![]()
(en ondanks hun opleiding willen ze geen banen)![]()
wat is titan mode?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:59 schreef BMH het volgende:
[..]
1 level met enkel titan mode.... vind ik een beetje mager voor een beta. Tis meer een beta demo
jah maar wel web msn, voeg me maar toe, p[underscore]ruche[at]hotmail[punt]comquote:
"dit" is een linkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
"dit" en "dope shit" maken me nog niks wijzer, moet je elkaar dood schieten ofzo![]()
is niet waar , is al bevestigd op EA UK forumsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Sjonge jonge .. wie is er nou KLEIN van ons 2'en?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
Liesje is echt een schattig KLEIN meisje![]()
Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, Liesje, kom je boterhammetjes eten??![]()
he liesje, beetje respect he voor oudere mannenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sjonge jonge .. wie is er nou KLEIN van ons 2'en?!![]()
Hij slijmt alleen maar zo omdat hij bang is dat hij niet op de BoFmeeting mag komen !
Iemand interesse in een Bof-zuip avond op 9 sept??
pfeww, ik las het idd net, gelukkig maar...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:34 schreef escape_nl het volgende:
[..]
is niet waar , is al bevestigd op EA UK forums
Ik kon het me ook al bijna niet voorstellen dat dit zou gebeuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:34 schreef escape_nl het volgende:
[..]
is niet waar , is al bevestigd op EA UK forums
Lief!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Gefeliciteerd Eikel!!
Ik zal je vandaag niet uit de lucht schieten
wordt er ook een beetje moe van, maar hij vult het snelst met Karkand...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef BMH het volgende:
Verander het startlevel van de server eens een keer.. Als ik de fok! server join moet ik ALTIJD Karkand spelen
je hebt getekend voor een non-disclosure agreement, je mag je niet zo uitlaten over het spel... maakt mij niet uit hoor... maar ze kunnen je ass suenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:44 schreef sickah het volgende:
....
ye dat is ook weer zo zal het even edittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
je hebt getekend voor een non-disclosure agreement, je mag je niet zo uitlaten over het spel... maakt mij niet uit hoor... maar ze kunnen je ass suen
mot ik mn reply ook ff voor je editten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef sickah het volgende:
[..]
ye dat is ook weer zo zal het even editten
ye pls, geen zin om een sue te krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mot ik mn reply ook ff voor je editten?
Ze hebben je ook snel gevonden dan..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef sickah het volgende:
Trouwens net een meel gehad van ea, mot op het 2142 beta forum zijn, vanavond als ik thuis ben maar een trollen daar
Had jij geen bespreking om 15 uur? met de andere pompbedienden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mot ik mn reply ook ff voor je editten?
mn collega zit nog in een andere meeting, heb ik me voor niks voorbereid! naja, ga nog maar ff bezemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:30 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Had jij geen bespreking om 15 uur? met de andere pompbedienden?
Of hebben die zo weinig te vertellen dat je er zo snel weer klaar mee bent???![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mn collega zit nog in een andere meeting, heb ik me voor niks voorbereid! naja, ga nog maar ff bezemen![]()
en jij stuurt mailtjes voor een beta key, kerel denk eens na, je zit telkens EA af te zeiken en je verwacht wel een beta keyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef BMH het volgende:
Tis EA tis een beta... Je kan alleen daarom al verwachten dat het kut speelt.
Ik wil de games wel proberen... Of mag je geen kritiek uiten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en jij stuurt mailtjes voor een beta key, kerel denk eens na, je zit telkens EA af te zeiken en je verwacht wel een beta key
Een anti EA icon helpt ook niet idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en jij stuurt mailtjes voor een beta key, kerel denk eens na, je zit telkens EA af te zeiken en je verwacht wel een beta key
Wij willen graag de aanrij routes naar de diverse pompen toe veiliger maken. Hier is een Task Force voor gevormd waar ik deel van uit maak. Nu denk je natuurlijk "IJsmuts, jij??" Ja ik, door mijn vele jaren ervaring als pompbediende heb ik een goed inzicht over de betreffende aanrij routes. Tevens zullen wij een beslissing moeten nemen of wij de tarieven van de toiletten aan de olieprijs zullen koppelen. Dit is een erg lastig vraagstuk omdat de tarieven dan schrikbarend zullen stijgen zoals je zal begrijpen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
Wat voor andere meerting moet een pompbediende nou hebben? Of is er een patch uitgekomen voor de sofware van de liter-telling???
hmm ik krijg langzamerhand een beetje inzicht in je takenpakket. Lastige kwesties allemaal!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Wij willen graag de aanrij routes naar de diverse pompen toe veiliger maken. Hier is een Task Force voor gevormd waar ik deel van uit maak. Nu denk je natuurlijk "IJsmuts, jij??" Ja ik, door mijn vele jaren ervaring als pompbediende heb ik een goed inzicht over de betreffende aanrij routes. Tevens zullen wij een beslissing moeten nemen of wij de tarieven van de toiletten aan de olieprijs zullen koppelen. Dit is een erg lastig vraagstuk omdat de tarieven dan schrikbarend zullen stijgen zoals je zal begrijpen.
Mijn mail kwam gewoon 1 dag te laatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een anti EA icon helpt ook niet idd..
uhh... lies nix tegen mensen niet nog nooit dronken zijn geweest he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Dus jij bent nog nooit dronken geweest?? tsssssss...
Hoe oud ben je jongen?
quote:
jaquote:Zoals ik net al liet weten heb ik op dit moment helaas geen beta's over.
Mocht ik nieuwe keys tot mijn beschikking krijgen dan laat ik je dat zo
snel mogelijk weten.
Groetjes,
Anita
Alcohol kun je "leren" drinken. Begin eens met een Smirnoff Ice ofzo. Advies over te veel alcohol kun je bij Kevin opvragenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:53 schreef Veerie het volgende:
[..]
uhh... lies nix tegen mensen niet nog nooit dronken zijn geweest he?
ik namelijk ook nietmaar dat komt omdat ik geen alcohol lust
![]()
![]()
maar dat vind ik ook helemaal niet erg dus hihi
D'r zijn ook drankjes die niet naar alcohol smaken hoor! Die smaken gewoon naar frisdrankquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:53 schreef Veerie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:53 schreef Veerie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal mee eens!, je kunt toch ook een leuke avond hebben met een sjuutje als drankje!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die geen alcohol lust!
![]()
En over dat LEREN drinken... Waarom zou je... Iets is lekker of niet, klaar...
ik heb nog vakantie!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god...jullie hebben echt niks te doen !!!
beetje een topic half volgooien in nog geen 8 uur....
Oh zeker. Kan ik ook wel, ga vaak zat met de auto richting discotheek. Maar als men een paar drankjes op heeft is de sfeer toch altijd net wat anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!, je kunt toch ook een leuke avond hebben met een sjuutje als drankje!
Wie heeft het over leren drinken????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die geen alcohol lust!
![]()
En over dat LEREN drinken... Waarom zou je... Iets is lekker of niet, klaar...
Ik. Maar ik type niet voor niks "leren" drinken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wie heeft het over leren drinken????
Heen geeft niks, als je je terug dan maar laat rijdenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh zeker. Kan ik ook wel, ga vaak zat met de auto richting discotheek. Maar als men een paar drankjes op heeft is de sfeer toch altijd net wat anders.
ja er zijn idd wel drankjes die niet naar alcohol smaken maar dat zijn er maar weinig hoor (tenminste voor mij dan) en dan moet er wel heel weinig alcohol is zitten anders proef ik de alcohol nogquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
D'r zijn ook drankjes die niet naar alcohol smaken hoor! Die smaken gewoon naar frisdrank
Maar eeh ik heb niks tegen mensen die nog nooit dronken zijn geweest hoor, maar we zijn wel toe aan de volgende spauwert he
haha ja maar bier is weer bitterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
In bier proef je weinig tot geen alcohol, althans ik.
en dat moet je ook leren drinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:19 schreef Veerie het volgende:
[..]
haha ja maar bier is weer bitter![]()
is ook bah
ja precies dat blijkt... maar daar heb ik helemaal geen zin in dus hihi t is best zo...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
en dat moet je ook leren drinken
GANS!!! MN INTERNET DOET HET WEER EN JE BENT DE EERSTE DIE IK MAG QUOTENquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zit nu in een superdeluxe resort http://www.kickinghorseresort.com/
Ik ga nu ff lekker raften en daarna eten op 2700 meter hoogte met en 360graden uitzicht
Wie weet later meer.
hihiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:24 schreef Veerie het volgende:
[..]
ja precies dat blijkt... maar daar heb ik helemaal geen zin in dus hihi t is best zo...
Sommige mensen onder ons werken nog ambtenaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, beantwoord je mail eens aub!!
leuk, de eerste kaart die ik wil spelen; CTDquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:38 schreef IJsmuts het volgende:
ik ga eindelijk POE spelen, nog meer mensen vanavond en welke server is ok?
jij had toch een meeting om 1800uur?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:57 schreef BattleLies het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4120867056627260823&q=joehoe
JOEHOEEE!
eerste kaart gespeeld, dat sneeuw level. wel ok kaart, lekker groot met veel voertuigen etc. wel enorme lag, en dat duits de hele tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk, de eerste kaart die ik wil spelen; CTD![]()
Ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:55 schreef BattleLies het volgende:
9 september: Zuip/gezelligheidsmeeting in Prinsenbeek !!
Wie komen er:
- Ferdi
- Ijsmuts
- Dr. Bravo
- Jp
- Lies
-
-
-
Alleen op msn vertel ik waarom ik daar nu niet benquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij had toch een meeting om 1800uur?
Je hebt dus gewoon voor jan kut zitten werken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef RudyCarell het volgende:
van GOT:
[..]
Oftewel, 1 oktober werken de stats van BF2 niet meer en krijgt IEDEREEN alle unlocks... Nou dat waren dan leuke tijden met BF2, geen ribbons meer etc...
das zeeuws man (ow nee vrouw)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:57 schreef BattleLies het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4120867056627260823&q=joehoe
JOEHOEEE!
Ik ben zelf zeeuw man! Dat bandje komt uit mijn geboorteplaats!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
das zeeuws man (ow nee vrouw)
niet ons zeeuws belagelijk maken he![]()
oeps sorryquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben zelf zeeuw man! Dat bandje komt uit mijn geboorteplaats!![]()
Nou ik kan het verstaan maar ik heb het altijd geweigert zelf te spreken! Ik ben er geboren, ben er opgegroeid maar ben op mijn 17de verhuisd en ben dolblij dat ik er niet meer woon. Mijn moeder, 1 broer en 1 zus met hun familie's wonen er nog wel dus ik kom er nog wel regelmatig .. maar wonen?? ALSJEBLIEFT niet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
oeps sorry![]()
ik bin ook een zeeuw in hart en nieren or
(kan je dan ook nog zeeuws of niet)
..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus]..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:38 schreef drbravo het volgende:
heeft iemand dat wachtwoord van poe2, kan hem niet meer vinden??
ja bedankt, maar dat bere ding geeft weer een error als hij de levels wil installeren!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
..]POEv1.0.0[..]BIGthanksTOeveryoneWHOhasSUPPORTEDus]..
lolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef Incolumis het volgende:
grrr je moet de mappack.cab niet uitpakken!!!!
doe ik ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef Incolumis het volgende:
grrr je moet de mappack.cab niet uitpakken!!!!
noep het zit niet in een map, maar nog steeds in een zipfilequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef drbravo het volgende:
stap voor stap wat ik doe:
heb het bestand gedownload en kijk in de map waar het staat, staan 2 bestandjes in
ik kies vervolgens de .exe, krijg ik een venster waarin staat dat nog niet alle bestanden zijn uitgepakt en je kan dan kiezen :uitvoeren, alles uitpakken en annuleren.
ik kies voor uitvoeren krijg ik vervolgens de volgende melding:
setup is missing the file Poe2-v1.0.0.0-mappack.cab, please place the missing file in the same location as the installer
het rare is die dat mappack staat er al in in dezelfde map
dus please help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haal die klote poe2 v1.0.0.0 mappack.cab er uit (uit die zip bij de .exe bestand dan werkt het wel)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef drbravo het volgende:
stap voor stap wat ik doe:
heb het bestand gedownload en kijk in de map waar het staat, staan 2 bestandjes in
ik kies vervolgens de .exe, krijg ik een venster waarin staat dat nog niet alle bestanden zijn uitgepakt en je kan dan kiezen :uitvoeren, alles uitpakken en annuleren.
ik kies voor uitvoeren krijg ik vervolgens de volgende melding:
setup is missing the file Poe2-v1.0.0.0-mappack.cab, please place the missing file in the same location as the installer
het rare is die dat mappack staat er al in in dezelfde map
dus please help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb helemaal geen .zip gezien, waar zou het dan staan gewoon op de plaats waar je hebt aangegeven?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
noep het zit niet in een map, maar nog steeds in een zipfile
ja is allemaal wel heel leuk die zip filequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Mr_Baus het volgende:
het is heel simpel.. als je hem hebt gedownload dan heb je een Poe2_Client_V1.0.0.zip file, die file laat je uitpakken naar een locatie X, vervolgens vind je op die locatie een Poe2-V1.0.0.0.exe file en die moet je aanklikken.. Meer niet!
nee stuur hem maar gauw hier heenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef BattleLies het volgende:
Een keer ja .. hij is nu bij ons!
AFBLIJVEN DUS !
zet bij mapopties "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef drbravo het volgende:
[..]
ja is allemaal wel heel leuk die zip file
maar er zit geen zip file bij die is er nooit geweest!!!! echt vreemd
gvd das waar heb me pc opnieuw geinstalleerd was alleen winrar vergeten, ik ben echt geen computernerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zet bij mapopties "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uit
als je de rar hebt uitgepakt, zul je zien dat het geen map is maar een zipfile. installeren van winrar helpt ook, windows zonder winrar ziet een zipfile als een gewone folder
Hier nog 1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
oeps sorry![]()
ik bin ook een zeeuw in hart en nieren or
(kan je dan ook nog zeeuws of niet)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef drbravo het volgende:
inco bedankt de instalatie liep nu wel goed zal hem nu ff gaan testen
kunnen over een poosje dus een zeeuw meeting doen in zeelandquote:
hehe flauw hoor...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja wat is het nou? kom je nou van het land of uit de zee?!![]()
zal wel een zuunig feesje wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
kunnen over een poosje dus een zeeuw meeting doen in zeeland
werken is goed voor je!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:48 schreef BattleLies het volgende:
Potver ... ik zit dus alweer vanaf 9 uur te werken he! Omdat iets morgen vroeg bij de drukker moet liggen![]()
Ik kan helaas niet. ben dan aan het verhuizenquote:
als je echt zat te zwoegen had je geen tijd om op fuk te kijken hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ook nog als je zo 's avonds laat nog zit te zwoegen???![]()
kan je ff op msn komen bij jp? zie zijn profiel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als je echt zat te zwoegen had je geen tijd om op fuk te kijken hoor![]()
zoals ik al zei, na een voortvarende start (was gestript in een paar dagen rustig an) staatie al 5 jaar op dezelfde plekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Cool ding man!! Die wil je dus opknappen?! RETE GAAF!!![]()
Hoi, ik heet Frank, aangenaamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef IJsmuts het volgende:
9 september: Zuip/gezelligheidsmeeting in Prinsenbeek !! 1-daagse cursus kringrukken!! geef u nu op en ontvang een potje geweervet gratis!!![]()
Wees er snel bij, nog maar twee plaatsen beschikbaar!!
Wie komen er:
- Ferdi
- IJsmuts
- Dr. Bravo
- Jp
- Lies
-Morph
-
-
-xxx- het funteam
Alleen al dit berichtje posten kost je ongeveer 30 us dollar!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef staticdata het volgende:HIER EEN BERICHT UIT NEWYORK VIA MD SMARTPHONE OVER EEN ONBEVEILIGDE WIFI. IEMAND DIE ME KAN VERZEKEREN DAT DIT GRATIS IS?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef staticdata het volgende:HIER EEN BERICHT UIT NEWYORK VIA MD SMARTPHONE OVER EEN ONBEVEILIGDE WIFI. IEMAND DIE ME KAN VERZEKEREN DAT DIT GRATIS IS?
My guess is: Di3ki3+Inco rijden naar Jorrit, Jorrit rijd naar Arnhem en rijd naar Veldhoven. Tenzij Di3ki3 ook een leasebak heeft natuurlijk dan vechten Di3ki3 en Jorrit maar uit wie rijdtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:33 schreef -Raffie- het volgende:
Vraagje aan Inco, Diekie, Postman, Ferdi
Hoe gaan jullie naar de bof dag. Rijden jullie allemaal met elkaar mee of apart ?
pick me !!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef IJsmuts het volgende:
9 september: Zuip/gezelligheidsmeeting in Prinsenbeek !! 1-daagse cursus kringrukken!! geef u nu op en ontvang een potje geweervet gratis!!![]()
Wees er snel bij, nog maar twee plaatsen beschikbaar!!
Wie komen er:
- Ferdi
- IJsmuts
- Dr. Bravo
- Jp
- Lies
-Morph
-
-
-xxx- het funteam
hoi! neuken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi, ik heet Frank, aangenaam
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik reserveer ook alvast het kleine kamertje boven en ik wil graag naast IJsmuts liggen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:11 schreef ursel het volgende:
Mên, ben ik blij dat ik andere prioriteiten heb dat weekend..![]()
wat een goe didee! is het gisteravond nog gelukt met je boek?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:04 schreef BattleLies het volgende:
Zal ik maar veel extra stevige condooms en een grote tube glijgel in huis halen dan?! Dan hebben jullie genoeg materiaal om voorzichtig steeds een stukje verder te gaan ... en hoeft het niet gelijk in 1x te lukken!
8 mensen kunnen blijven slapen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een goe didee! is het gisteravond nog gelukt met je boek?
hoeveel mensen kunnen er blijven slapen, zonder de huisbaasjes meegerekend?
en ik zal ff een topic op bandoffokkers openen, kunnen alle geile praatjes daar gecentraliseerd worden![]()
katerman, katerman!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Want terwijl ik sliep is katerman ontwaakt
wanneeer Wanneer anders wil ook slapen bij julliequote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
8 mensen kunnen blijven slapen!
en wat is t probleem dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef drbravo het volgende:
en heb zoals gisteren en eergisteren weer een tussenuuren heb er strax nog 1
dat ik me verveel enz, heb liever alle uren achter elkaar en dat ik wat eerer uit ben dan dat ik tot 5 uur op school zitquote:
ja oke zit wat inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef drbravo het volgende:
[..]
dat ik me verveel enz, heb liever alle uren achter elkaar en dat ik wat eerer uit ben dan dat ik tot 5 uur op school zit![]()
tankstation?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er hier iemand die een mooie verzamelplek kent met koffie en WC's langs de A2 in de buurt van EIndhoven...?
AC Nederweert..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er hier iemand die een mooie verzamelplek kent met koffie en WC's langs de A2 in de buurt van EIndhoven...?
Dat is bij Weert, niet bij Eindhoven...quote:
tankstation heb je toch ook koffie en wc?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is bij Weert, niet bij Eindhoven...
Rij je een klein stukje door...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is bij Weert, niet bij Eindhoven...
deja vuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:HIER EEN BERICHT UIT NEWYORK VIA MD SMARTPHONE OVER EEN ONBEVEILIGDE WIFI. IEMAND DIE ME KAN VERZEKEREN DAT DIT GRATIS IS?
Ziet er heel duur uit. Ik stem toch voor dat ene Shell station. Gaat 07:00 uur open, das gewoon perfect.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.valk.com/pages/?id=3390&propertyCode=EIN&i=70
Even bellen of ze het op prijs stellen als we om 07:00 koffie komen drinken, als ze dat doen probeer dan ook te regelen dat we een beetje afgesloten plekje hebben
heb ff gebeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ziet er heel duur uit. Ik stem toch voor dat ene Shell station. Gaat 07:00 uur open, das gewoon perfect.
de manager vertelde me dat hij altijd open staat voor leuke jongetjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh en heb je ook gevraagd vanaf hoe laat ze open zijn?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:24 schreef UnleashMitch het volgende:
en of we door de gangen mogen rennen en homos roepen ?
ga je kast toch halen vent, ik loop ook maar te spammenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Jezus wat flauw![]()
Maar we kunnen dus bij van der Valk om 7 uur terecht voor een bakkie pleur ?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:38 schreef IJsmuts het volgende:
ga je kast toch halen vent, ik loop ook maar te spammen![]()
ach, 1 dagje later uit de kast komen, maakt toch ook niet uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Als die kast al eens haddenNou ja morgen dan maar, het is niet anders
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zie jullie al voor me, 7 uur soggens met camouflage pakken aan:
JOEHOE!! HOMO'S!! JOEHOE!! HOMO'S!!![]()
haha ik haal mn shit altijd bij azerty in raalte, die is veel beter manquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef UnleashMitch het volgende:
JaaaaGoede beslissing genomen. De orderverwerking van Salland bleef ook maar duren zeg
Andere winkel gebeld en die had van zowel de X-Fi als de P180b nog precies 1 exemplaar liggen. Meteen dat ding besteld en morgen op halen in de winkel
Plus dat ik nu niet met de auto naar Raalte hoef en dus die kilometers kan gebruiken om vanavond naar Rotterdam te rijden. Ik pwn je weet toch
ikke niet weetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef UnleashMitch het volgende:
JaaaaGoede beslissing genomen. De orderverwerking van Salland bleef ook maar duren zeg
Andere winkel gebeld en die had van zowel de X-Fi als de P180b nog precies 1 exemplaar liggen. Meteen dat ding besteld en morgen op halen in de winkel
Plus dat ik nu niet met de auto naar Raalte hoef en dus die kilometers kan gebruiken om vanavond naar Rotterdam te rijden. Ik pwn je weet toch
gekkenhuis is in de buurtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef IJsmuts het volgende:
HANDJES IN DE LUCHT VOOR RAALTE![]()
RAALTE DE GEKSTE![]()
Hee Rudy!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:59 schreef RudyCarell het volgende:
Lies, heb je wel eens een document in het Russich moeten opmaken? AAAAHHHHHHHHH dat is echt een kriem... nu een inschrijfformulier op internet, is vertaald, maar ik moet het nu nog goed op internet krijgen...
Да, я желаю записаться на курс Нидерландского как второго языка
betekent
Ja ik schrijf me in voor de opleiding Nederlands als 2e taal
ok internet is dus geen probleem, maar als je de code nu ziet nu ik me post bewerk...
quote:
ja ik had em vorige week besteld, gister binnen gekregen, gelijk effe geript naar flacquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vette CD maar heb ik al een tijdje legaal
niks kudo's voor jou !! uploaden is illegaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Incolumis het volgende:
reageer in FTD en geef mij kudo's noeps!!!
oeh ik vind je ineens heel erg lief, doe mij die maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
niks kudo's voor jou !! uploaden is illegaal![]()
en een verzamel album is lame ik heb de gewone albums allemaal legaal
uploaden is illegaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
oeh ik vind je ineens heel erg lief, doe mij die maar
Ik drink geen homo drankjes zoals Bacardiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee jij wil pijpen voor een Breezer.. dat is heel wat anders
omdat je niet van kotsen houdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik drink geen homo drankjes zoals Bacardi![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Timminater het volgende:
FTD #178261
voor mensen die een echt spel willen spelen
Waar pijp je dan voor? 3 bier??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik drink geen homo drankjes zoals Bacardi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |