hoi! neuken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi, ik heet Frank, aangenaam
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik reserveer ook alvast het kleine kamertje boven en ik wil graag naast IJsmuts liggen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:11 schreef ursel het volgende:
Mên, ben ik blij dat ik andere prioriteiten heb dat weekend..![]()
wat een goe didee! is het gisteravond nog gelukt met je boek?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:04 schreef BattleLies het volgende:
Zal ik maar veel extra stevige condooms en een grote tube glijgel in huis halen dan?! Dan hebben jullie genoeg materiaal om voorzichtig steeds een stukje verder te gaan ... en hoeft het niet gelijk in 1x te lukken!
8 mensen kunnen blijven slapen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een goe didee! is het gisteravond nog gelukt met je boek?
hoeveel mensen kunnen er blijven slapen, zonder de huisbaasjes meegerekend?
en ik zal ff een topic op bandoffokkers openen, kunnen alle geile praatjes daar gecentraliseerd worden![]()
katerman, katerman!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Want terwijl ik sliep is katerman ontwaakt
wanneeer Wanneer anders wil ook slapen bij julliequote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
8 mensen kunnen blijven slapen!
en wat is t probleem dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef drbravo het volgende:
en heb zoals gisteren en eergisteren weer een tussenuuren heb er strax nog 1
dat ik me verveel enz, heb liever alle uren achter elkaar en dat ik wat eerer uit ben dan dat ik tot 5 uur op school zitquote:
ja oke zit wat inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef drbravo het volgende:
[..]
dat ik me verveel enz, heb liever alle uren achter elkaar en dat ik wat eerer uit ben dan dat ik tot 5 uur op school zit![]()
tankstation?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er hier iemand die een mooie verzamelplek kent met koffie en WC's langs de A2 in de buurt van EIndhoven...?
AC Nederweert..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er hier iemand die een mooie verzamelplek kent met koffie en WC's langs de A2 in de buurt van EIndhoven...?
Dat is bij Weert, niet bij Eindhoven...quote:
tankstation heb je toch ook koffie en wc?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is bij Weert, niet bij Eindhoven...
Rij je een klein stukje door...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is bij Weert, niet bij Eindhoven...
deja vuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:HIER EEN BERICHT UIT NEWYORK VIA MD SMARTPHONE OVER EEN ONBEVEILIGDE WIFI. IEMAND DIE ME KAN VERZEKEREN DAT DIT GRATIS IS?
Ziet er heel duur uit. Ik stem toch voor dat ene Shell station. Gaat 07:00 uur open, das gewoon perfect.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.valk.com/pages/?id=3390&propertyCode=EIN&i=70
Even bellen of ze het op prijs stellen als we om 07:00 koffie komen drinken, als ze dat doen probeer dan ook te regelen dat we een beetje afgesloten plekje hebben
heb ff gebeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ziet er heel duur uit. Ik stem toch voor dat ene Shell station. Gaat 07:00 uur open, das gewoon perfect.
de manager vertelde me dat hij altijd open staat voor leuke jongetjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh en heb je ook gevraagd vanaf hoe laat ze open zijn?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:24 schreef UnleashMitch het volgende:
en of we door de gangen mogen rennen en homos roepen ?
ga je kast toch halen vent, ik loop ook maar te spammenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Jezus wat flauw![]()
Maar we kunnen dus bij van der Valk om 7 uur terecht voor een bakkie pleur ?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:38 schreef IJsmuts het volgende:
ga je kast toch halen vent, ik loop ook maar te spammen![]()
ach, 1 dagje later uit de kast komen, maakt toch ook niet uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Als die kast al eens haddenNou ja morgen dan maar, het is niet anders
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zie jullie al voor me, 7 uur soggens met camouflage pakken aan:
JOEHOE!! HOMO'S!! JOEHOE!! HOMO'S!!![]()
haha ik haal mn shit altijd bij azerty in raalte, die is veel beter manquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef UnleashMitch het volgende:
JaaaaGoede beslissing genomen. De orderverwerking van Salland bleef ook maar duren zeg
Andere winkel gebeld en die had van zowel de X-Fi als de P180b nog precies 1 exemplaar liggen. Meteen dat ding besteld en morgen op halen in de winkel
Plus dat ik nu niet met de auto naar Raalte hoef en dus die kilometers kan gebruiken om vanavond naar Rotterdam te rijden. Ik pwn je weet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |