lolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef Incolumis het volgende:
grrr je moet de mappack.cab niet uitpakken!!!!
doe ik ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef Incolumis het volgende:
grrr je moet de mappack.cab niet uitpakken!!!!
noep het zit niet in een map, maar nog steeds in een zipfilequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef drbravo het volgende:
stap voor stap wat ik doe:
heb het bestand gedownload en kijk in de map waar het staat, staan 2 bestandjes in
ik kies vervolgens de .exe, krijg ik een venster waarin staat dat nog niet alle bestanden zijn uitgepakt en je kan dan kiezen :uitvoeren, alles uitpakken en annuleren.
ik kies voor uitvoeren krijg ik vervolgens de volgende melding:
setup is missing the file Poe2-v1.0.0.0-mappack.cab, please place the missing file in the same location as the installer
het rare is die dat mappack staat er al in in dezelfde map
dus please help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haal die klote poe2 v1.0.0.0 mappack.cab er uit (uit die zip bij de .exe bestand dan werkt het wel)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef drbravo het volgende:
stap voor stap wat ik doe:
heb het bestand gedownload en kijk in de map waar het staat, staan 2 bestandjes in
ik kies vervolgens de .exe, krijg ik een venster waarin staat dat nog niet alle bestanden zijn uitgepakt en je kan dan kiezen :uitvoeren, alles uitpakken en annuleren.
ik kies voor uitvoeren krijg ik vervolgens de volgende melding:
setup is missing the file Poe2-v1.0.0.0-mappack.cab, please place the missing file in the same location as the installer
het rare is die dat mappack staat er al in in dezelfde map
dus please help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb helemaal geen .zip gezien, waar zou het dan staan gewoon op de plaats waar je hebt aangegeven?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
noep het zit niet in een map, maar nog steeds in een zipfile
ja is allemaal wel heel leuk die zip filequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Mr_Baus het volgende:
het is heel simpel.. als je hem hebt gedownload dan heb je een Poe2_Client_V1.0.0.zip file, die file laat je uitpakken naar een locatie X, vervolgens vind je op die locatie een Poe2-V1.0.0.0.exe file en die moet je aanklikken.. Meer niet!
nee stuur hem maar gauw hier heenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef BattleLies het volgende:
Een keer ja .. hij is nu bij ons!
AFBLIJVEN DUS !
zet bij mapopties "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef drbravo het volgende:
[..]
ja is allemaal wel heel leuk die zip file
maar er zit geen zip file bij die is er nooit geweest!!!! echt vreemd
gvd das waar heb me pc opnieuw geinstalleerd was alleen winrar vergeten, ik ben echt geen computernerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zet bij mapopties "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uit
als je de rar hebt uitgepakt, zul je zien dat het geen map is maar een zipfile. installeren van winrar helpt ook, windows zonder winrar ziet een zipfile als een gewone folder
Hier nog 1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
oeps sorry![]()
ik bin ook een zeeuw in hart en nieren or
(kan je dan ook nog zeeuws of niet)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef drbravo het volgende:
inco bedankt de instalatie liep nu wel goed zal hem nu ff gaan testen
kunnen over een poosje dus een zeeuw meeting doen in zeelandquote:
hehe flauw hoor...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja wat is het nou? kom je nou van het land of uit de zee?!![]()
zal wel een zuunig feesje wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
kunnen over een poosje dus een zeeuw meeting doen in zeeland
werken is goed voor je!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:48 schreef BattleLies het volgende:
Potver ... ik zit dus alweer vanaf 9 uur te werken he! Omdat iets morgen vroeg bij de drukker moet liggen![]()
Ik kan helaas niet. ben dan aan het verhuizenquote:
als je echt zat te zwoegen had je geen tijd om op fuk te kijken hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ook nog als je zo 's avonds laat nog zit te zwoegen???![]()
kan je ff op msn komen bij jp? zie zijn profiel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als je echt zat te zwoegen had je geen tijd om op fuk te kijken hoor![]()
zoals ik al zei, na een voortvarende start (was gestript in een paar dagen rustig an) staatie al 5 jaar op dezelfde plekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Cool ding man!! Die wil je dus opknappen?! RETE GAAF!!![]()
Hoi, ik heet Frank, aangenaamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef IJsmuts het volgende:
9 september: Zuip/gezelligheidsmeeting in Prinsenbeek !! 1-daagse cursus kringrukken!! geef u nu op en ontvang een potje geweervet gratis!!![]()
Wees er snel bij, nog maar twee plaatsen beschikbaar!!
Wie komen er:
- Ferdi
- IJsmuts
- Dr. Bravo
- Jp
- Lies
-Morph
-
-
-xxx- het funteam
Alleen al dit berichtje posten kost je ongeveer 30 us dollar!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef staticdata het volgende:HIER EEN BERICHT UIT NEWYORK VIA MD SMARTPHONE OVER EEN ONBEVEILIGDE WIFI. IEMAND DIE ME KAN VERZEKEREN DAT DIT GRATIS IS?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef staticdata het volgende:HIER EEN BERICHT UIT NEWYORK VIA MD SMARTPHONE OVER EEN ONBEVEILIGDE WIFI. IEMAND DIE ME KAN VERZEKEREN DAT DIT GRATIS IS?
My guess is: Di3ki3+Inco rijden naar Jorrit, Jorrit rijd naar Arnhem en rijd naar Veldhoven. Tenzij Di3ki3 ook een leasebak heeft natuurlijk dan vechten Di3ki3 en Jorrit maar uit wie rijdtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:33 schreef -Raffie- het volgende:
Vraagje aan Inco, Diekie, Postman, Ferdi
Hoe gaan jullie naar de bof dag. Rijden jullie allemaal met elkaar mee of apart ?
pick me !!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef IJsmuts het volgende:
9 september: Zuip/gezelligheidsmeeting in Prinsenbeek !! 1-daagse cursus kringrukken!! geef u nu op en ontvang een potje geweervet gratis!!![]()
Wees er snel bij, nog maar twee plaatsen beschikbaar!!
Wie komen er:
- Ferdi
- IJsmuts
- Dr. Bravo
- Jp
- Lies
-Morph
-
-
-xxx- het funteam
| Forum Opties | |
|---|---|