ikke niet weetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef UnleashMitch het volgende:
JaaaaGoede beslissing genomen. De orderverwerking van Salland bleef ook maar duren zeg
Andere winkel gebeld en die had van zowel de X-Fi als de P180b nog precies 1 exemplaar liggen. Meteen dat ding besteld en morgen op halen in de winkel
Plus dat ik nu niet met de auto naar Raalte hoef en dus die kilometers kan gebruiken om vanavond naar Rotterdam te rijden. Ik pwn je weet toch
gekkenhuis is in de buurtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef IJsmuts het volgende:
HANDJES IN DE LUCHT VOOR RAALTE![]()
RAALTE DE GEKSTE![]()
Hee Rudy!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:59 schreef RudyCarell het volgende:
Lies, heb je wel eens een document in het Russich moeten opmaken? AAAAHHHHHHHHH dat is echt een kriem... nu een inschrijfformulier op internet, is vertaald, maar ik moet het nu nog goed op internet krijgen...
Да, я желаю записаться на курс Нидерландского как второго языка
betekent
Ja ik schrijf me in voor de opleiding Nederlands als 2e taal
ok internet is dus geen probleem, maar als je de code nu ziet nu ik me post bewerk...
quote:
ja ik had em vorige week besteld, gister binnen gekregen, gelijk effe geript naar flacquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vette CD maar heb ik al een tijdje legaal
niks kudo's voor jou !! uploaden is illegaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Incolumis het volgende:
reageer in FTD en geef mij kudo's noeps!!!
oeh ik vind je ineens heel erg lief, doe mij die maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
niks kudo's voor jou !! uploaden is illegaal![]()
en een verzamel album is lame ik heb de gewone albums allemaal legaal
uploaden is illegaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
oeh ik vind je ineens heel erg lief, doe mij die maar
Ik drink geen homo drankjes zoals Bacardiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee jij wil pijpen voor een Breezer.. dat is heel wat anders
omdat je niet van kotsen houdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik drink geen homo drankjes zoals Bacardi![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Timminater het volgende:
FTD #178261
voor mensen die een echt spel willen spelen
Waar pijp je dan voor? 3 bier??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik drink geen homo drankjes zoals Bacardi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |