Lief!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Gefeliciteerd Eikel!!
Ik zal je vandaag niet uit de lucht schieten
wordt er ook een beetje moe van, maar hij vult het snelst met Karkand...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef BMH het volgende:
Verander het startlevel van de server eens een keer.. Als ik de fok! server join moet ik ALTIJD Karkand spelen
je hebt getekend voor een non-disclosure agreement, je mag je niet zo uitlaten over het spel... maakt mij niet uit hoor... maar ze kunnen je ass suenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:44 schreef sickah het volgende:
....
ye dat is ook weer zo zal het even edittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
je hebt getekend voor een non-disclosure agreement, je mag je niet zo uitlaten over het spel... maakt mij niet uit hoor... maar ze kunnen je ass suen
mot ik mn reply ook ff voor je editten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef sickah het volgende:
[..]
ye dat is ook weer zo zal het even editten
ye pls, geen zin om een sue te krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mot ik mn reply ook ff voor je editten?
Ze hebben je ook snel gevonden dan..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef sickah het volgende:
Trouwens net een meel gehad van ea, mot op het 2142 beta forum zijn, vanavond als ik thuis ben maar een trollen daar
Had jij geen bespreking om 15 uur? met de andere pompbedienden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mot ik mn reply ook ff voor je editten?
mn collega zit nog in een andere meeting, heb ik me voor niks voorbereid! naja, ga nog maar ff bezemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:30 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Had jij geen bespreking om 15 uur? met de andere pompbedienden?
Of hebben die zo weinig te vertellen dat je er zo snel weer klaar mee bent???![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mn collega zit nog in een andere meeting, heb ik me voor niks voorbereid! naja, ga nog maar ff bezemen![]()
en jij stuurt mailtjes voor een beta key, kerel denk eens na, je zit telkens EA af te zeiken en je verwacht wel een beta keyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef BMH het volgende:
Tis EA tis een beta... Je kan alleen daarom al verwachten dat het kut speelt.
Ik wil de games wel proberen... Of mag je geen kritiek uiten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en jij stuurt mailtjes voor een beta key, kerel denk eens na, je zit telkens EA af te zeiken en je verwacht wel een beta key
Een anti EA icon helpt ook niet idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en jij stuurt mailtjes voor een beta key, kerel denk eens na, je zit telkens EA af te zeiken en je verwacht wel een beta key
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |