jij mag knutselen passie met een FCDB logo of PSV of een combiquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef pascalheister het volgende:
is er al een banner voor DD-kind?
?????quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef pascalheister het volgende:
is er al een banner voor DD-kind?
Die van jezelf?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:06 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Ik heb hier nog maar 2 verstandige post gezien![]()
en dat zijn dan zeker die dubbele posten van jezelfquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:06 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Ik heb hier nog maar 2 verstandige post gezien![]()
de OP zekerquote:
fotoquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn nieuwe huisgenote
ik heb hem gevonden Clauquote:
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef borisz het volgende:
ik wil een biertje
een roosviceetje en een tarzan voor Clautjequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat.
O ja, ik was weg
Truste Bjoro.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een roosviceetje en een tarzan voor Clautjetruste
wat kost ze?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
RTL-Boulevard op RTL-5. Albert Verlinden noemt Mariska Hulscher een hoer
Ja, zo hadden ze ze niet in Vietnam hequote:
nee daar boden ze je zelfs loempia's als je maar kwamquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, zo hadden ze ze niet in Vietnam he![]()
dadelijk Lowlands op MTV, Massive Attackquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef borisz het volgende:
00.20 is dr weer poker op veronica
Klopt ja, die is van mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Cart_man het volgende:
Kut voor Noca dan...
Ja, een nieuwe, die wel sliktquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Cart_man het volgende:
Slikt ze niet? Kut voor Noca dan...
quote:
* dndiek ook nog een biertje voor Gollem neerzetquote:
lucky basterdquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk Lowlands op MTV, Massive Attack
Die heb je toch al bijnaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baan... Gewoon de hele tijd niks doen
Begin september als het goed is het 2e gesprekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die heb je toch al bijna
Of is dat niet meer door gegaan?
leuke uitzending gaat dit wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hou het voorlopig bij live tennis van de US Open op Eurosport.
Zeik dan niet zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Begin september als het goed is het 2e gesprek.
Van het tennisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke uitzending gaat dit wordenhelaas ken ik de afloop al
Je zal vast wel ander werk op je checklist hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik moet wachten op de barman.![]()
Mwah. Dat kan wachten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je zal vast wel ander werk op je checklist hebben
quote:
Briefje klaarleggen -> "ik wil meer werk"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben serieus al voor 90% klaar
Dit is echt heel ergTot half 8 amper iets doen
!
Jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Briefje klaarleggen -> "ik wil meer werk"
Wat je nu doet stelt weer geen ruk voor. Story of your life.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tsja, dat is echt werken!
Ik ken het probleem.. Erg naarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
En toch succesvol en gaver en gelukkigere en leuker dan menig ander persoon op aard.
It could be worse.
Dat is maar voor weinigen weg gelegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Geef mij ook zon baan, BS.
Dat zou erg vervelend zijn..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is maar goed dat er van ieder van ons er maar 1 is.
Stel je voor dat we de Clauwhee's, SCH, borisz'en, Tong's, pascal's van deze wereld zouden moeten missen. Alhoewel...![]()
Daar had je een oogje op?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Shit, de oudste mevrouw ter wereld is dood.
Met Spaans kom je dan ook een stuk verderquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, maar het kwam hierboven voorbij. ^^
En ik spreek bovendien geen ecuadoriaans.
Dat spreek ik wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met Spaans kom je dan ook een stuk verder
Tjah anders verveel jij je maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wel sympathiek dat jullie ook tot half 8 wakker gaan blijven.![]()
Heb je overdag geen leven? School ofzo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wel sympathiek dat jullie ook tot half 8 wakker gaan blijven.![]()
Ik studeerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je overdag geen leven? School ofzo?
Maar je hoeft nooit voor 12 te beginnen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik studeer![]()
4 uurtjes slapen en je kan er weer tegenaan hoor.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:49 schreef Erasmusch het volgende:
Bovendien is ie aanvoerder dit seizoen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb je al opgegeven bij het bestuur.
voor onder de boom...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kopen?
Aye aye captainquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Half 7 aanwezig, dan zien we het wel
Laatst weer een mailtje gehad dat ze wederom mensen zoeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Aye aye captain![]()
Misschien dat ik die wachters nog maar eens ga bellen...
Is er echt niks beters (op tv) ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:05 schreef golfer het volgende:
Nog een paar minuten streams van BB bekijken en dan ook naar mandje toe.
Heyquote:
Nog niet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heyhoe gaat het met de kleine ??
dit jaar nog met Alex op de foto gezet ?
Kan ie gelijk met Kluivert op de fotoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog niet...
Vanaf volgende week "vakantie" (3 weken lang 2 dagen per week werken) en dan gaat er zeker een vervolg komen op de eerder uitgebrachte serie![]()
Dat lijkt me een minder geslaagd plan eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan ie gelijk met Kluivert op de foto
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Trustequote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vaakantie gangerquote:
neuh, die hebben we wel achter de rugquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vaakantie ganger
nog spannende dingen op het programma?
dat gaat vast een mooie lijst wordenquote:Kink FM zoekt 1111 beste nummers ooit gemaakt.
Kink FM zendt van 1 tot en met 8 oktober de Kink 1111 uit om te vieren dat het radiostation precies elf jaar bestaat op 1 oktober. De lijst bestaat uit de 1111 beste popsongs ooit, volgens de luisteraars van Kink FM. Afgelopen weekend is het startsein gegeven voor de stemprocedire. Via internet kunnen luisteraars stemmen op hun beste platen.
Kink FM werd opgericht in oktober 1995 en is onderdeel van de Vereniging Veronica en zendt alternatieve muziek uit in allerlei stromingen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, die hebben we wel achter de rug
Tjonge vervelend zeg... leven is zwaar...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef VoreG het volgende:
verdomme alleen maar koud water, nu kan ik niet douchen en moet ik dus noodgedwongen in bed blijven liggen. Blegh
12 septemberquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tjonge vervelend zeg... leven is zwaar...
Wanneer mag je weer beginnen met 'studeren'
Sandje en ik dachten al, we zijn blijkbaar de enige enthousiastjesquote:
oei, dat klinkt veelbelovend inderdaad!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat vast een mooie lijst worden
oooo je hebt dus nog ff ... maar eeuh je kan toch wel ff snel douchen onder het koude water? je bent toch een bikkel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
12 september
Maar ik wil douchen. Dan kan ik daarna boodschappen doen, want nu is het nog lekker weer en anders gaat het zo regenen..
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo je hebt dus nog ff ... maar eeuh je kan toch wel ff snel douchen onder het koude water? je bent toch een bikkel...
Tja je kan niet alles hebben in het leven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar ik wil gewoon warm douchen
Kruis had moeten blijven liggen..maar ja, dat zit niet in ons, stoere boerenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef borisz het volgende:
rondje van Pierre dan maardie komt er goed van af
Wat recht is blijft dus krom bij de KNVBquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef borisz het volgende:
En een rondje van de KNVB, 1 Roda speler er al niet bij tijdens de wedstrijden van Roda tegen Ajax en AZ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef borisz het volgende:
lijkt mequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef borisz het volgende:
heb net de CD van Gabriel & Dresden gekregen, die ga ik maar is opzetten
Tracking Treasure Down isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef rubbereend het volgende:rondje op kosten van westerhof, onze voorzitter stapt binnenkort op
[..]
lijkt me
helaas heb ik ze nog niet live gezien, zou ze graag eens in het echt zien draaienquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef rubbereend het volgende:rondje op kosten van westerhof, onze voorzitter stapt binnenkort op
[..]
lijkt me
Geconcentreerd zwavelzuur erin doen, werkt als een tierelier!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:10 schreef VoreG het volgende:
Verdomme ik kan nergens HG gootsteenontstopper vinden, dus ik met soda aan de gang, werkt dat nog niet!
*ril*quote:
Mooi zo, geen regen hier tussen 8 en 10. Toch neem ik de plu maar wel mee naar het sportpark.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:29 schreef Gollemrulez het volgende:
http://www.weathernews.nl/radar/ ook schitterend
de outlaw lijsten zijn mijn favorietenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat vast een mooie lijst worden
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:29 schreef DeTolk het volgende:GEBAK , KOFFIE, DRANK, BITTERBALLEN EN DE HELE REUTEMETEUT VAN MIJ
DeTolk heeft een vaste baan bij Bo^Rent, als systeem/netwerkbeheerder![]()
zozo weer een it nerd erbijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:29 schreef DeTolk het volgende:GEBAK , KOFFIE, DRANK, BITTERBALLEN EN DE HELE REUTEMETEUT VAN MIJ
DeTolk heeft een vaste baan bij Bo^Rent, als systeem/netwerkbeheerder![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef clauwheee het volgende:
Zegt ie nu, als ik net m'n andijvie op heb
Gefeliciteerd joh, super!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef popolon het volgende:
Hey rubbert, even een vraagje. Check je mail even.
je bent er blij mee?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:40 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van Ramzi, nieuwkomer bij Roda.
quote:
en waar kom je dan te werk?quote:
In ieder geval dichterbij dan nuquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:15 schreef rubbereend het volgende:
ik heb nu al blaren van het duimen, ben al dagen bezig voor zandman en daar komt bluezz nu bij
voor jou doe ik duimen met mn grote tenenquote:
Het duurt nog wel even voordat deze vol is hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
Nog net even posten in deze
Niet zo lang rubbereend manisch is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat deze vol is hoor.
quote:
Dank !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]gechekt en morgen zal ik even een mooi antwoord maken want vanavond moet ik weg, oke?
OKee en misschien komen er zo meteen wel wat meer stamgasten binnen zodat het toch vrij snel op een nieuw deeltje aankomtquote:
Kan je alvast wennen aan die politiefoto's die van je worden gemaakt als je weer bent opgepakt wegens hooliganisme bij je plaatselijke FC.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Wat een gezeik over die pasfoto's op id's en paspoorten zeg. Vorige maand mocht ik gewoon nog met een smile en nu mot je er als een gedetineerde op.
OKee, prettig is dat dan.quote:
Aan de ene kant is het inderdaad best wel stom dat er zoveel eisen zijn, maar anderzijds begrijp ik het ook wel weer dat het zo moet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Wat een gezeik over die pasfoto's op id's en paspoorten zeg. Vorige maand mocht ik gewoon nog met een smile en nu mot je er als een gedetineerde op.
En je ooraanzet moet te zien zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Het is te hopen dat het fototoestel kan uitzoomen als je op de foto moet, die plofkop past er anders niet op.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je ooraanzet moet te zien zijn
NIEMAND HEEFT HIER IETS TE MAKEN MET MIJN OORAANZET JA![]()
Hap!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het fototoestel kan uitzoemen als je op de foto moet, die plofkop past er anders niet op.
Oké, Flappie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je ooraanzet moet te zien zijn
NIEMAND HEEFT HIER IETS TE MAKEN MET MIJN OORAANZET JA![]()
Dat denk ik ook, net als zoveel mooie (en minder mooie) kerstklassiekers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef borisz het volgende:
flappie wordt weer over 3-4 maanden heel veel gedraaid
Jouw roze polo's doen het nooit op de flits maar gelukkig zijn die neusharen van jou wel atijd goed te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het fototoestel kan uitzoomen als je op de foto moet, die plofkop past er anders niet op.
Klopt... Ze is hier volgens mij...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef clauwheee het volgende:
Sendje
Niks van je gehad, klopt dat?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef clauwheee het volgende:
Ja hou op borisz. Jeumig wat gaat dat ook snel trouwens, een jaar. Dan alweer kerst.
Okquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt... Ze is hier volgens mij...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het fototoestel kan uitzoomen als je op de foto moet, die plofkop past er anders niet op.
had je kunnen weten hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
ik las paaseitjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef clauwheee het volgende:
Hoe bedoel je passeltje. Ik was net op tijd hoor![]()
ok clauwselquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef clauwheee het volgende:
Hoe bedoel je passeltje. Ik was net op tijd hoor![]()
We hebben Carnaval overgeslagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Bjoro het volgende:
van de kerst naar Pasen...de tijd vliegt hier !
Time flies...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Bjoro het volgende:
van de kerst naar Pasen...de tijd vliegt hier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |