OKee, prettig is dat dan.quote:
Aan de ene kant is het inderdaad best wel stom dat er zoveel eisen zijn, maar anderzijds begrijp ik het ook wel weer dat het zo moet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Wat een gezeik over die pasfoto's op id's en paspoorten zeg. Vorige maand mocht ik gewoon nog met een smile en nu mot je er als een gedetineerde op.
En je ooraanzet moet te zien zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Wat een gezeik over die pasfoto's op id's en paspoorten zeg. Vorige maand mocht ik gewoon nog met een smile en nu mot je er als een gedetineerde op.
Het is te hopen dat het fototoestel kan uitzoomen als je op de foto moet, die plofkop past er anders niet op.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je ooraanzet moet te zien zijn
NIEMAND HEEFT HIER IETS TE MAKEN MET MIJN OORAANZET JA![]()
Hap!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het fototoestel kan uitzoemen als je op de foto moet, die plofkop past er anders niet op.
Oké, Flappie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je ooraanzet moet te zien zijn
NIEMAND HEEFT HIER IETS TE MAKEN MET MIJN OORAANZET JA![]()
Dat denk ik ook, net als zoveel mooie (en minder mooie) kerstklassiekers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef borisz het volgende:
flappie wordt weer over 3-4 maanden heel veel gedraaid
Jouw roze polo's doen het nooit op de flits maar gelukkig zijn die neusharen van jou wel atijd goed te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het fototoestel kan uitzoomen als je op de foto moet, die plofkop past er anders niet op.
Klopt... Ze is hier volgens mij...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef clauwheee het volgende:
Sendje
Niks van je gehad, klopt dat?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef clauwheee het volgende:
Ja hou op borisz. Jeumig wat gaat dat ook snel trouwens, een jaar. Dan alweer kerst.
Okquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt... Ze is hier volgens mij...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het fototoestel kan uitzoomen als je op de foto moet, die plofkop past er anders niet op.
had je kunnen weten hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
ik las paaseitjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef clauwheee het volgende:
Hoe bedoel je passeltje. Ik was net op tijd hoor![]()
ok clauwselquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef clauwheee het volgende:
Hoe bedoel je passeltje. Ik was net op tijd hoor![]()
We hebben Carnaval overgeslagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Bjoro het volgende:
van de kerst naar Pasen...de tijd vliegt hier !
Time flies...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Bjoro het volgende:
van de kerst naar Pasen...de tijd vliegt hier !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |