dat gaat vast een mooie lijst wordenquote:Kink FM zoekt 1111 beste nummers ooit gemaakt.
Kink FM zendt van 1 tot en met 8 oktober de Kink 1111 uit om te vieren dat het radiostation precies elf jaar bestaat op 1 oktober. De lijst bestaat uit de 1111 beste popsongs ooit, volgens de luisteraars van Kink FM. Afgelopen weekend is het startsein gegeven voor de stemprocedire. Via internet kunnen luisteraars stemmen op hun beste platen.
Kink FM werd opgericht in oktober 1995 en is onderdeel van de Vereniging Veronica en zendt alternatieve muziek uit in allerlei stromingen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, die hebben we wel achter de rug
Tjonge vervelend zeg... leven is zwaar...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef VoreG het volgende:
verdomme alleen maar koud water, nu kan ik niet douchen en moet ik dus noodgedwongen in bed blijven liggen. Blegh
12 septemberquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tjonge vervelend zeg... leven is zwaar...
Wanneer mag je weer beginnen met 'studeren'
Sandje en ik dachten al, we zijn blijkbaar de enige enthousiastjesquote:
oei, dat klinkt veelbelovend inderdaad!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat vast een mooie lijst worden
oooo je hebt dus nog ff ... maar eeuh je kan toch wel ff snel douchen onder het koude water? je bent toch een bikkel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
12 september
Maar ik wil douchen. Dan kan ik daarna boodschappen doen, want nu is het nog lekker weer en anders gaat het zo regenen..
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo je hebt dus nog ff ... maar eeuh je kan toch wel ff snel douchen onder het koude water? je bent toch een bikkel...
Tja je kan niet alles hebben in het leven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar ik wil gewoon warm douchen
Kruis had moeten blijven liggen..maar ja, dat zit niet in ons, stoere boerenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef borisz het volgende:
rondje van Pierre dan maardie komt er goed van af
Wat recht is blijft dus krom bij de KNVBquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef borisz het volgende:
En een rondje van de KNVB, 1 Roda speler er al niet bij tijdens de wedstrijden van Roda tegen Ajax en AZ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef borisz het volgende:
lijkt mequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef borisz het volgende:
heb net de CD van Gabriel & Dresden gekregen, die ga ik maar is opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |