http://uk.news.yahoo.com/(...)-cartoon-capers.htmlquote:
Former Iraqi dictator Saddam Hussein is being made to watch his appearance in cult cartoon South Park while he is behind bars.
The deposed leader on trial in Iraq was featured in the movie spin-off as the lover of the devil. South Park: Bigger, Longer and Uncut featured Hussein and Satan attempting to take over the world together.
Speaking at the Edinburgh International Television Festival, South Park creators Trey Parker and Matt Stone said US Marines guarding the former dictator during his trial for genocide were making him watch the movie "repeatedly".
"I have it on pretty good information from the Marines on detail in Iraq that they showed him the movie last year. That's really adding insult to injury. I bet that made him really happy," Stone said.
Wat vreet hij daar uit, achter die geit, in die beschutting?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef Godslasteraar het volgende:
verbeterde versie:
Lachende politici.
![]()
ik maakte toch nooit m'n huiswerk, en dus geen noodzaak voor een agendaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat vreet hij daar uit, achter die geit, in die beschutting?
Heb jij ooit die verboden schoolagenda van hem in handen gehad? Die was fout!![]()
Waarom was die verboden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:32 schreef sigme het volgende:
Deze:
[afbeelding]
Uit de handel genomen, was voor schooljaar 91/92. Ik moet er ergens een hebben.
Kijk naar het jaartal, toen was jij van de middelbare school af, denk ik. Ik wel, in elk geval.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik maakte toch nooit m'n huiswerk, en dus geen noodzaak voor een agenda![]()
maar er staat me wel iets bij over deze agenda. Wist alleen niet dat Van Gogh erbij betrokken was (?)
Vééls te grof, vooral die necrofilie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarom was die verboden?
Ik had altijd de doorzon agenda`s.
Ik heb gevoel voor humor.
eigenlijk ben ik een 19 jarige puber met pukkels en een jampotbrillenglazenbrilquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk naar het jaartal, toen was jij van de middelbare school af, denk ik. Ik wel, in elk geval.
Het ding staat vol met hele foute stukjes , oa van van Gogh. En stripjes waarin hij figureert - met een voorliefde voor necrofilie. Erg grappig, erg fout, erg van Gogh - shockeren om het shockeren.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik een 19 jarige puber met pukkels en een jampotbrillenglazenbril![]()
http://news.yahoo.com/s/ap/republicans_minority_votersquote:One Republican senator described his house painter as a "little Guatemalan man." Another called an Indian man a "macaca," a type of monkey
Just as the GOP is pushing for minority voters, the two recent gaffes have fed the perception among some blacks, Hispanics and Asian-Americans that Republicans are out of touch with the changing face of the nation.
"There is disconnect at some level," said Michael K. Fauntroy, a professor of public policy at George Mason University. "The country is becoming browner and new voters, particularly new immigrant voters, don't respond favorably to (offensive) comments.
"They may have already missed the boat on this."
quote:Nieuwe VVD'ers
Fred Teeven, voormalig lijsttrekker van Leefbaar Nederland wordt de nummer 5 van de VVD. Andere opvallende nieuwkomers: Ton Elias en Arthur Docters van Leeuwen.
die hillbillies tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/s/ap/republicans_minority_voters
Ik noem ze: dwalende olifantjes...
OMFG, ik weet dat hij hoopte op een plekje bij de VVD, maar dat ze zo omhoog zitten..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:12 schreef pberends het volgende:
Mjin God, NOVA vanavond (laatste item):
[..]
Vreemd zo'n communicatieadviseur cq journalist die op een kieslijst gaat staan, maar goed. Ferry Mingelen op de kieslijst van het CDA?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:22 schreef Autodidact het volgende:
Ton Elias, walhallaatjelief zeg.
[afbeelding]
Dat was toch die jojo die Fortuyn zo vriendelijk interviewde (zie: Zomergasten van afgelopen zondag) ?
Ben jij een lekkertje zeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:34 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Mja, niet erg overtuigend hé![]()
maar het zou zomaar kunnen!![]()
[afbeelding]
Lange haren, grote tietenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben jij een lekkertje zeg.![]()
In Zimbabwe, Iran of een ander onderontwikkelde, liefst Islamitische cultuur?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:18 schreef pberends het volgende:
Oeps, een homoseksuele butler 8 jaar onterecht in de cel.
In Nederlandquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In Zimbabwe, Iran of een ander onderontwikkelde, liefst Islamitische cultuur?
Ah.quote:
pro-CDA/VVD mensen op FOK! zouden zomaar betaald kunnen krijgen van dit campagneteam!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef Yildiz het volgende:
Ik las vandaag trouwens even de Elsevier, kort.
Iemand uit een campagneteam van kabinet Balkenende, die dus niet inhoudelijk bezig is, maar 'mensen' probeert duidelijk te maken dat men écht bezig (schijnt) te zijn met lastenverlichting, verdiende zomaar 3300 netto per maand, en een hypotheek van 770/mnd.
Toe maar. Ik heb het blad maar terug gelegd, hoewel ik het normaal wel lees.
Elvis??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
De grondlegger van de Mormoonse kerk, wat een betrouwbaar figuur.
Nou, als ze dat al nagaan dan kan ik een politieke carrière ook wel vergeten met mijn posts hier op FOK!quote:Burgemeester Raalte weg om chatbeledigingen
De gemeenteraad van Raalte heeft het vertrouwen in CDA-burgemeester Alex Bolhuis opgezegd. Dat gebeurde naar aanleiding van beledigende berichten op internet die vanuit zijn huis zijn gestuurd. De burgemeester ontkent de afzender van de berichten te zijn, maar weigert te zeggen wie dat dan wel is.
Zou kunnen, hij kreeg een gouden plaat van een engel.quote:
quote:1823, when Smith was seventeen, it was reported that he described being visited by an angel named Moroni. According to Smith, Moroni stated that "there was a book deposited, written upon gold plates,
Het Boek van Mormon werd volgens de stichter van de kerk, Joseph Smith, in 1823 door hem vertaald van gouden platen, waarop een kroniek in het Oud-Egyptisch stond.
Het was wel en stukje erger dan hier hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, als ze dat al nagaan dan kan ik een politieke carrière ook wel vergeten met mijn posts hier op FOK!
't Kan je je computer kostenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:38 schreef Godslasteraar het volgende:
en toen werd het donker.
Hey, zocht je nog werk alsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, als ze dat al nagaan dan kan ik een politieke carrière ook wel vergeten met mijn posts hier op FOK!
voorbeelden willen wequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
hij zou familie van Christopher Walken kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij kreeg een gouden plaat van een engel.
[..]
Ik liet mij even gaan, en ineens stond er dit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
voorbeelden willen we
De politiek wordt zwaar overschat, dat weet je toch
Gelukkig maak ik als politiek correcte user nog wel kansquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
koop ik een nieuwequote:
jij altijd, hoe zat het ook alweer met Mao's boekje, kruitdragers, geweerladers en schutters ofzo he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik als politiek correcte user nog wel kans.
Iets te snoepen te halen? Moet je geen rondje rennen in de fris geklaarde lucht?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
koop ik een nieuwe![]()
En met een beetje mazzel schijnt hier straks weer het zonnetje. Weet natuurlijk niet hoe lang, maar hopelijk lang genoeg om snel even in Scheveningen wat te snoepen te halen. Ik zie in ieder geval weer blauwe lucht deze kant opschuiven. Mits de windrichting meewerkt.
ja inderdaad laatst nog in de buurt van m'n ouders ingeslagen man had mazzel dat hij even niet thuis was maar alles met een stekker was er naar de klote (en bij de buren)quote:
Ik ga buiten ook niet sporten, alles is nât!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Iets te snoepen te halen? Moet je geen rondje rennen in de fris geklaarde lucht?
![]()
ik zit momenteel met een pijnlijke balzak, Theo, alles is op dit moment leukerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef Autodidact het volgende:
Dadelijk Stof op 3 Dat vond je toch leuk, Harry?
heb je aan je avontuur met de balonnen eigenlijk nog ellende overgehouden of wil je er nog steeds niet over praten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik liet mij even gaan, en ineens stond er dit.
Waar zijn de helden?
Wtf?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |