Vorige topic:quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Je vergeet een zekere folkmetalbandquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:30 schreef Djaser het volgende:
Er komen samengevat eigenlijk best een hoop leuke bands naar Nederland.
Vr, 29/09/06 - Blind Guardian - Tilburg
Wo, 25/10/06 - Lordi - Amsterdam
Za, 04/11/06 - W.A.S.P. - Weert
Vr, 16/02/07 - Therion/Grave Digger/Sabaton - Tilburg
Za, 17/02/07 - Therion/Grave Digger/Sabaton - Groningen
Zo, 11/03/07 - Saxon/Masterplan - Amsterdam
Ik ga naar Utrecht, kaartje ligt hierquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
* NASDAQbastardo zin heeft in Satyricon en Keep of Kalessin
Folkmetalband? welke?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je vergeet een zekere folkmetalband
Die ene Nederlandse, ik kan me niet voorstellen dat je het bandlid gemist hebt in het topic...quote:
You raaaaaang?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die ene Nederlandse, ik kan me niet voorstellen dat je het bandlid gemist hebt in het topic...
You raaaaaang?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die ene Nederlandse, ik kan me niet voorstellen dat je het bandlid gemist hebt in het topic...
Omdat Motörhead live een dodelijk saaie band isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef dunc het volgende:
Gravedigger en Saxon moeten wel even bezocht worden. En waarom staan Motorhead (28 nov 2006) niet in 't lijstje? Foei!
Blasphemy !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Djaser het volgende:
[..]
Omdat Motörhead live een dodelijk saaie band is(oeps, heilige huisjes)
Het nieuwe album van Motorhead is echt bruuuuut!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
Blasphemy !![]()
Motörhead live is gewoon rock-'n-roll. Geen gezever tussen de nummers door, gewoon rammen. En als je hier met een onbeschadigd gehoor naar buiten komt, hoeft je je daar de rest van je leven niet meer druk om te maken
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:53 schreef Maethor_Veleg het volgende:
http://extra.volkskrant.nl/select/muziek/artikel.php?id=348
Hier de link van het Volkskrant artikel over metal.
Ja maar ja, échte speed metalbands als Annihilator zijn natuurlijk weer minder hip.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Speed: Trivium
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...de trash van Metallica...
Nou nou, gaan we schelden?
Die krant zal weten hoe vervelend metalheads kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef Kipman het volgende:
Jaja, wordt er eindelijk eens 3 pagina's in de krant aan metal besteed, en dan is klagen het enige wat men kan doen![]()
De telegraaf is niet underground!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef Kipman het volgende:
Jaja, wordt er eindelijk eens 3 pagina's in de krant aan metal besteed, en dan is klagen het enige wat men kan doen![]()
Gelukkig niet zeg!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:03 schreef dunc het volgende:
[..]
De telegraaf is niet underground!![]()
het was de telegraaf toch?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:51 schreef MarsX het volgende:
VADER (PL)
+ SARDONIC (D)
+ SEVERE TORTURE
+ INACTIVE MESSIAH (GR)
+ GOD DETHRONED
Di. 7 november 2006 Za. 28 oktober 2006(ookal vind ik Servere Torture kut)
Motörhead is live gewoon een kut bandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
Blasphemy !![]()
Motörhead live is gewoon rock-'n-roll. Geen gezever tussen de nummers door, gewoon rammen. En als je hier met een onbeschadigd gehoor naar buiten komt, hoeft je je daar de rest van je leven niet meer druk om te maken
En niet te vergeten Terrorizer! Tering, ik lees het nu pasquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef Tokus het volgende:
Nou, ze vallen bij bosjes. Nu ook ex-Napalm Death gitarist Jesse Pintado.
Al een tijd niet meer opgezet, maar ik vind het cool! Ken echter enkel wat zij op hun site gezet hadden toen (wat zeker niet gering wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Batsnek het volgende:
Luisteren er hier mensen naar Machinae Supremacy?
Blind Guardian denk ik niet maar voor W.A.S.P. ga ik eens kijken wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef Seborik het volgende:
Ik vind Kiss of Death goed.
Ga je naar Blind Guardian of W.A.S.P. Djaser? Ik wel.
Als je wat op let heb ik de datum ook verandert, ik ga dus naar God Dethroned, Severe Torture en Vader.quote:Op maandag 4 september 2006 21:21 schreef MarsX het volgende:
[..]
http://www.patronaat.nl/verwacht?eventId=743303![]()
Misschien wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Blind Guardian denk ik niet maar voor W.A.S.P. ga ik eens kijken wat er mogelijk is.
Ga je niet naar Saxon, Therion, en Grave Digger?
Die heb ik destijds op Wackeningen gezien, ze hebben wel veel mensen op het podium staan maar volgens mij vond ik de zang niet echt super. Misschien moet je er van houden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef Rivfader het volgende:
Ik mis er ook nog een aantal in het lijstje eigenlijk:
16 September: Ancient Rites + nog een aantal bands in Nijmegen
Dat is ook wel een leuke avond, Thine Eyes Bleed ken ik alleen niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef Rivfader het volgende:
20 Oktober: Unholy Alliance: Slayer, In Flames en Children of Bodom (+ Thine Eyes Bleed) in Den Bosch.
De ene keer hoor ik dat Lamb of God ook mee tourt en de andere keer niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef Rivfader het volgende:
20 Oktober: Unholy Alliance: Slayer, In Flames en Children of Bodom (+ Thine Eyes Bleed) in Den Bosch.
Trein moet nog wel te doen zijn net?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Alleen heb ik het gevoel dat dat niet zo plezierig uitkomt, met OV enzo? Zou van Utrecht naar A'dam moeten.
Dan heb ik er wel wat vertrouwen inquote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Thine Eyes Bleed vond ik best wel aardig (1e indruk). Heb het album 1 keertje vluchtig doorgeluisterd, maar het is in ieder geval geen Lamb of god.
Hmm, toch eens naar kijken dan.quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zo, dat was het weer. Armada (keep of kalessin) blijft mijn #1 van 2006! Het wachten is dus op de nieuwe Wintersun!
Huh?!quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
The Clan Destined - In the big ending (leak? 2006)
Hehequote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef keitel het volgende:
Nl. het meesterbrein achter het oude Arcturus
Nu nog de Lordi creditcard erbij kopen en we zijn weer helemaal hip.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Djaser het volgende:
De nieuwe Lordi is best een leuke plaat geworden. Het heeft allemaal geen grote eeuwigheidswaarde maar het ligt lekker in het gehoor, niet in het minst doordat het gitaarwerk een stuk verbeterd is ten opzien van het eerdere werk al ligt dat voor een groot deel aan gastgitarist Bruce Kulick.
quote:IT People “Twice as Likely” to Wear Heavy Metal T-Shirt as Other People
IT people are 34% more likely to wear a ponytail than others and 63% more likely to wear black jeans, according to survey of 1000 office workers.
New York (PRWEB) September 13, 2006 -- According to new research, IT staff are twice as likely to wear a heavy metal t-shirt as their non-IT counterparts. The study of 1000 office workers, by Intermedia.NET, the leading Microsoft Exchange host, also found IT types 34% more likely to sport a ponytail. Other key findings:
Both business managers and IT professionals are quickly adopting hosted Microsoft Exchange, and this research helps us to better understand the mindset of our customers.
- Black jeans are 63% more popular among IT types than other workers
- IT workers are 32% less likely to wear clean clothes every day of the week than business managers
- Business and IT people are equally likely to wear a cellphone belt clip
The survey also found that despite unhelpful stereotyping such as Apple’s ‘Mac and PC’ commercials, IT and business people are equally likely – at 5% each – to wear dated 1990s spectacles.
Confirming one stereotype, however, was the finding that IT workers were almost twice as likely to carry a Maglite and a Leatherman. Both businesspeople and IT people prefer a Leatherman over a MagLite, and are 20% more likely to carry one.
"Our research provides an interesting insight into the life of IT people," said Rurik Bradbury, VP marketing for Intermedia.NET. "Our large Microsoft Gold Certified team of engineers was comforted that IT people are twice as likely to wear Megadeth and similar t-shirts, and that black jeans and ponytails are still hot items. However, they were distraught to find that the cellphone belt clip has gone ‘mainstream’ and lost its identification with the IT subculture."
One interesting finding from the study was that IT staff are more likely to wear an expensive suit than a cheap one. While business staff are still far more likely to wear any suit at all, IT people shun cheap suits, with 33% more of them choosing a pricey suit over a bargain one. Fake expensive watches are currently not popular among techies, with only 2% of IT people admitting to wearing one.
"Intermedia.NET believes the findings in this study to be very valuable," added Bradbury. "Both business managers and IT professionals are quickly adopting hosted Microsoft Exchange, and this research helps us to better understand the mindset of our customers."
Ja okee ik was luiquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:49 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens de Ticketservice zijn erook nog kaarten
Hey, dan kunnen we natuurlijk wel even treffen als er veel mensen van dit topic gaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga naar BG en voor zover ik weet zijn er nog kaarten ja..
Ik ga met bandleden, maar ik zie jullie daar vast wel dan.quote:Op zondag 17 september 2006 15:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hey, dan kunnen we natuurlijk wel even treffen als er veel mensen van dit topic gaan.
Tokus en ik zijn er ook.
Ze waren inderdaad super relaxt!quote:Op zondag 17 september 2006 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga met bandleden, maar ik zie jullie daar vast wel dan..
Ik wil overigens nog ff opmerken dat de dudes van Eluveitie echt ontzettend aardige mensen zijn, ook al zien ze er uit als losgeslagen neanderthalers..
En ze rocken keihard live!.
Haha, lai lai hei!! Het beste Ensiferum nummerquote:
[kopstem=aan]METAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAL[kopstem=uit]quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef Mr. Orange het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RWkUxl8V4uY
You tube ftw...
Schuild weer onder zijn steen....![]()
Zo!, maar eens kaartjes halen dan, helemaal gemist.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef Rivfader het volgende:
Wellicht zie ik je daar danquote:Op woensdag 20 september 2006 17:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Uurrghh, morgen Keep of Kalessin!
Wha?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:02 schreef crossover het volgende:
Kan iemand me hier misschien helpen aan het Soilwork topic? Heb ik volgens mij ooit gemaakt, maar nergens meer te vinden.
Zou het wel weer eens omhoog willen schoppen
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:00 schreef Djaser het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Y&T in Oktober?
Mee eens! Vond 't leuker om ze in een zaaltje te zien dan in de grote tent op Graspop, hoewel dat ook wel erg sfeervol was.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
YEAAAAHH!!!! Satyricon was te vet!!
Ik von het inderdaad ook erg tof!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Goeie interactie met t publiek, ik vind het leuk als de frontman wat loopt te lullen. Andere mensen misschien niet, maar ik vond het leuk.
Metal-archives.com:quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef synthesix het volgende:
Maar wat ik nou niet snap, wie is nou de zanger van arcturus, de backgroundzanger van dimmu of de exzanger van borknagar en zanger van ulver? Ik vind zijn stem redelijk op beide lijken.
Vintersorg? Ken Arcturus niet zo goed, dus ik zeg maar watquote:En nog even een vraagje, weet iemand een band die een beetje op arcturus lijkt? Zal wel niet, aangezien ze best wel experimenteel zijn enzo.
Kwam je nou helemaal vaniut Rotterdam naar Utrecht? Aangezien ze ook (vandaag zelfs) in de Baroeg warenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik von het inderdaad ook erg tof!
Viel best mee qua reizen hoor, en bij de Baroeg is het lastiger om terug te komen. (Trein rijd dan vaak al niet meer vanuit Lombardijen.) Overigens vraag ik me af hoe warm het daar was vandaag; aangezien het gister al best warm was in Tivoli. En de Baroeg is ecth heel klein; ik denk dat alleen de drumkit van Frost op het podium pastquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Kwam je nou helemaal vaniut Rotterdam naar Utrecht? Aangezien ze ook (vandaag zelfs) in de Baroeg waren
Ik stond niet echt vooraan, meer ter hoogte van de techniek in het midden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou, het was inderdaad behoorlijk warm. Stond je nog ergens vooraan? Het lijkt me nog erger afzien als je ergens achterin tussen andere mensen gepropt staat.
Ja de de Baroeg is een vrij kleien Bunker hoor.quote:edit: Aha, dat is dan wel makkelijk ja. Is de baroeg kleiner dan deze zaal? Ik ben er nog nooit geweest, maar er komt zo veel metal daar.
Oh ja, die kaarsen... wat was dat kvlt
Vroeger was Harm de zanger van Arcturus, nu is dat Hestnaes indd. Als je Sideshow Symphonies leuk vindt, moet je beslist 'the Sham Mirrors' eens halen (da's nog met Harm als zanger).quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef synthesix het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat arcturus toch wel een hele vette band is. Ondanks dat ik normaal gesproken bijna alleen maar naar black en som een beetje death luister. En dan wil ik eens een keer gewoon een cd kopen, hebben ze 'm gewoon niet (bij plato), mên, vind je het gek dat je dan gaat downloaden
Maar wat ik nou niet snap, wie is nou de zanger van arcturus, de backgroundzanger van dimmu of de exzanger van borknagar en zanger van ulver? Ik vind zijn stem redelijk op beide lijken.
En nog even een vraagje, weet iemand een band die een beetje op arcturus lijkt? Zal wel niet, aangezien ze best wel experimenteel zijn enzo.
Ok dan! Dat is goed om te horen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
The Stage schijnt een coole zaal te zijn, volgens mijn Arnhemse contacten. Over de afmeting kan ik niks zeggen, maar het schijnt allemaal prima te zijn..
Volgensmij stond je vlak voor mequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik stond niet echt vooraan, meer ter hoogte van de techniek in het midden.
[..]
quote:Communique de Stefan 18/09/2006
Ca fait maintenant un bon moment qu'Anorexia n'a pas donné de nouvelles, et je pense qu'il est temps de faire le point sur le groupe.
Le départ de Hreidmarr a fait suite a une sorte de "crise" dont nous n'avions pas vraiment pris conscience. La longévité du line-up, le sacrifice personnel de chacun et la difficulté croissante à évoluer dans une scène musicale aseptisée ont été autant de facteurs qui ont peu à peu rongé l'unité et l'intégrité du groupe. J'ai toujours considéré Anorexia comme une entité, un clan où chacun partage les mêmes valeurs et évolue dans le même but. Ce n'est plus vraiment le cas aujourd'hui. Qui plus est, aucun des chanteurs que nous avons auditionnés n'a eu la capacité de ressusciter cet "esprit". Aussi, je me sens, à ce jour, incapable de composer un nouveau véritable album d'Anorexia. Nous sommes extrêmement fiers de tout ce que nous avons accompli, sans compromis aucun, et je ne veux en aucun cas que le groupe devienne une espèce d'auto-parodie ou je composerais des titres sans âme exécutés par des musiciens de session. Anorexia a toujours revêtu un coté sacré que je tiens à tout prix a préserver.
Le groupe est donc mis pour l'instant en "Stand-By", nous avons tous besoin de nous resourcer, de nous consacrer a d'autres activités, de retrouver la foi qui nous animait auparavant. Je ne préfere pas parler de split, car il se peut très bien qu'Anorexia revienne un jour. Simplement, je ne peux affirmer ni quand ni comment.
Nous tenons a remercier tous ceux qui nous ont suivi et soutenu pendant tout ce temps. Nous avons vécu des moments véritablement intenses et nous vous en serons éternellement reconnaissants.
Stefan.
Ah is dat ook weer opgelost.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef Tokus het volgende:
No Quarter is een cover van een of ander engels bandje, die hadden ooit een hitje met iets over een trap.
Is die al gelekt dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Men, bel 112 voor me; het nieuwe Belphegor album is best vernietigend
over een maand al? zou gek zijn als ie dan nog niet online stondquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:54 schreef Eveli het volgende:
[..]
Is die al gelekt dan?Hij komt pas over een maand uit namelijk.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef Tokus het volgende:
No Quarter is een cover van een of ander engels bandje, die hadden ooit een hitje met iets over een trap.
DC++ werkt al.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
over een maand al? zou gek zijn als ie dan nog niet online stond
Zou dan toch eerder aan Borknagar gaan denken, ligt meer in ,t straatje van Arcturus, vooral kwa prog gedeeltes.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Metal-archives.com:
Simen Hestnæs ``ICS Vortex`` - vocals, lyrics (ex-Borknagar, Dimmu Borgir, Lamented Souls)
[..]
Vintersorg? Ken Arcturus niet zo goed, dus ik zeg maar wat
Ga je toch lekker naar Groningen? Daar ben ik ook, en Firewind in het voorprogramma.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:12 schreef Witchfynder het volgende:
Megazwaar balen dat DragonForce @ Melkweg al uitverkocht is. Maar ja, kwam er ook veel te laat achter denk ik..
For those abouth (sic) to bang your head, we salute you. Ik heb liever dat m'n hoofd met rust gelaten wordt als ik een biertje ga drinken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:15 schreef Tokus het volgende:
en voor wie nog 's naar Antwerpen gaat:
[afbeelding]
www.panddemonium.be
Ongeveer dezelfde set als in de Lucky in Rijssen afgelopen mei, alleen speelden ze daar toen ook A Past And Future Secret.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:33 schreef Seborik het volgende:
Mogelijke setlist van BG morgen (speelden ze op 09-09):
1. Into The Storm
2. Born in A Mourning Hall
3. Nightfall
4. Requiem
5. Fly
6. Valhalla
7. Time Stands Still
8. Lord of The Rings
9. Bright Eyes
10 This Will Never End
11 Mordred's Song
12 Twilight Hall
13 And Then There Was Silence
14 Another Stranger Me
15 Imaginations from The Other Side
16 Bard's Song
17 Mirror Mirror
Via FRS alsnog kaarten weten te bemachtigen voor de Melkweg.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar Groningen? Daar ben ik ook, en Firewind in het voorprogramma.
Gemistquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef Djaser het volgende:
Judas Priest was net uitgebreid op MTV, nu is er iets van Def Leppard op.
Ja, erg leuk album en binnekort (3 keer) in nederland.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Iemand het nieuwe Vader album al gehoord? Erg goed te pruimen wat mij betreft. =)
Leuven, als in dat stadje bij Brussel, oftewel België. Dus 1x in Nederland, 1x in België.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Komen die 2 keer? 20 oktober ook al.
vind CoB ook niet echt bij Slayer passen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Slayer EN In Flames?, lachen..
Ze maken wel allebei veel herriequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:28 schreef nipeng het volgende:
[..]
vind CoB ook niet echt bij Slayer passen.
CoB vind ik toch niet leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:28 schreef nipeng het volgende:
[..]
vind CoB ook niet echt bij Slayer passen.
Hoeveel is dat in euro's?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Maar ja, alles is ook zo stervens duur, "administratiekosten", vervoer, bier... aan het eind van de dag heb je meer dan 100 gulden uitgegeven!
* Sloavink grunt luidkeels ; SLAAYYYEERRRRR!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nouja, voor CoB alleen betaal je al bijna 20 en Slayer zal nog wel meer dan dat kunnen vragen. Maar ja, alles is ook zo stervens duur, "administratiekosten", vervoer, bier... aan het eind van de dag heb je meer dan 100 gulden uitgegeven!
Hoe dan ook, fuck de lineup. In Flames... met die bedreadlockde emo-krijsert van een zanger. CoB zou tof zijn, jammer genoeg spelen ze alleen de singles. Doe gewoon heel Hatebreeder ofzo. Thine eyes bleed klinkt echter wel okee.
Maar als je gaat ga je natuurlijk om de Slayer te facen. [afbeelding]
Weer een nieuwe? Hopelijk is het wat, want ik heb de vorige na aankoop eigenlijk niet meer gedraaidquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef TrenTs het volgende:
Dat nieuwe album van Rob Zombie is best leuk eigenlijk.
Nou, als je het mij vraagt is distortion over je stem helemaal niks! Soms vind ik het wel leuk (voor enkele woorden of een gesproken zin, je weet wel), maar als het constant is wordt het gewoon saai. Ik hou zelf meer van een natuurlijk geluid. Boeit me niet dat het wat minder knettert en krast, ik heb gewoon liever zo min mogelijk te maken met "artificial" geluid. Ook zet ik vraagtekens bij de sound in de mix...quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:08 schreef synthesix het volgende:
Ik weet al dat pit shifters not done zijn, maar 'mag' je wel distortion gebruiken?
Ik ben nu een beetje aant kloten met mn gitaarversterker, en met distortion klinkt het toch wel vetter eigenlijk.
Mijn kaartjes worden over 2 weken verzonden m/quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef Eveli het volgende:
ff hier ook linkje naar: Wacken Open Air 2007
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef nipeng het volgende:
(naast Stephen Hawkins)
ik neem aan dat je een pitch shifter bedoeltquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:08 schreef synthesix het volgende:
Ik weet al dat pit shifters not done zijn, maar 'mag' je wel distortion gebruiken?
Uh.. Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een pitch shifter bedoelt
Hij weigert ook met triggers te spelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Gister bij Vader, Severe Torture en God Dethroned geweest. Ook een erg leuke avond gehad.
Ik vond alleen bij God Dethroned de drum wat te overheersend, mooie stukken gitaarspel vielen helaas een beetje weg. Maar die drummer moet je ook goed horen, want hij is super.
ze spelen wel door elkaar heen, dus je moet wel 'n beetje opletten met wat je gaat kijken. Wel goed gepland van de effenaar, ik ken exodus niet maar omdat het toch maar 3,50 extra is besloot ik maar 'n combiticket te halen. Effenaar heeft best vaak toffe dingen ^^quote:Op donderdag 2 november 2006 06:38 schreef nipeng het volgende:
Hmm Vader en Exodus. Eens kijken of ik dan kan.
Het was uberstrak, alleen het zoog echt zo gruwelijk dat je geen vocals kon horen. Stond op nog geen 2,5 meter van de zanger af en hoorde 'm niet.quote:
Wat een rare cover, maar als ze muzikaal gezien verder gaan waar ze gebleven waren met Lemuria en Sirius B komt het wel goed.quote:
Ja dat zeggen wij ook altijd, maarja maak ze dat maar eens wijs heh.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:09 schreef -hypnagogia- het volgende:
Cool, het metaltopic...
Ik kom ook wel op wat meer Metal dingen op internet naast FOK en daar is men larisch over deze band en ik zie niet waarom en vooral alle chicks lopen te gillen dat de zanger zo mooi tja, tis maar waarom je een band luisterd.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:03 schreef Seborik het volgende:
Wie overhypt wat? Ik vind ze leuk, dat betekent niet dat ik ze overhype, dat betekent dat ik er soms met plezier naar kan luisteren. Overhypen, kom op zeg, het is Blackie Lawless niet.
Wederom is duidelijk dat je de band helemaal niet kent, en wat roept op basis van 1 of 2 nummres die je in een ver verleden gehoord hebt.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat ook, maar genoeg Metalheads die de band geweldig vinden, dat moeten ze verder zelf weten, maar ik zie niet in waarom, voor mij is het meer een mislukte Power Metal band die iets in de richting van Melo-Death wilt doen maar eigenlijk doelloos zwerft tussen de twee genres in een vage niemandsland zitten tussen de grenzen van slecht en goed, maar ja, dat vind ik.
Therion is sinds Theli al niet meer boeiendquote:Op woensdag 15 november 2006 23:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Jullie zullen me vast weer een zeikerd vinden maar ik zie niet in waarom iedereen zo Therion overhypt aangezien ze binnen wat eigenlijk niet eens meer Melo-Death is een zwakke eigenlijk zelfs een ongeïnspireerde band vindt die daarbij voor mijn smaak te veel met Power probeert te kloten, maar ja, ga maar weer flamen.
http://www.myspace.com/genghistron daar staan wat samples.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Genghis Tron?, die ken ik niet, maar recommendaties volg ik altijd als ze te vinden zijn.
DeadXhead vs dead head?quote:Op vrijdag 17 november 2006 05:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Eindelijk, leuke thrash gevonden! http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=13672
Liever dit dan meuk als Harm.
Goede chaos.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/genghistron daar staan wat samples.
Mooiquote:Op vrijdag 17 november 2006 05:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Eindelijk, leuke thrash gevonden! http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=13672
Liever dit dan meuk als Harm.
Mja jammer dat ik daar niet bij was.. de kaartjes waren toch echt iets boven mijn budgetquote:Op woensdag 29 november 2006 12:29 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren weer naar Motörhead geweest in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. Was weer geweldig: goed en genadeloos hard. Okee, het is allemaal een tikkie voorspelbaar wellicht: maar goed, je weet dan dus altijd waar je voor komt bij Motörhead en krijgt het ook.
Als tribute aan Phil Lynott speelden ze 'Rosalie´: ook leuk!
En Lemmy, tja... dat is en blijft een icoon. En über-cool. Daar stáát gewoon ff iemand.
zeg eens.. wat vond je van Skew siskin? (support)quote:Op woensdag 29 november 2006 12:29 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren weer naar Motörhead geweest in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. Was weer geweldig: goed en genadeloos hard. Okee, het is allemaal een tikkie voorspelbaar wellicht: maar goed, je weet dan dus altijd waar je voor komt bij Motörhead en krijgt het ook.
Als tribute aan Phil Lynott speelden ze 'Rosalie´: ook leuk!
En Lemmy, tja... dat is en blijft een icoon. En über-cool. Daar stáát gewoon ff iemand.
Tja, gemist...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:02 schreef umberrella het volgende:
[..]
zeg eens.. wat vond je van Skew siskin? (support)
Ik had voor hun wel speciaal willen komen...
Echt? Tof! The American Way is een van mijn favoriete albumsquote:Op donderdag 30 november 2006 11:12 schreef Seborik het volgende:
Hoera, een Sacred Reich reünie.
Ze treden op in Eindhovenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Echt? Tof! The American Way is een van mijn favoriete albums
het is alweer bijna de sterfdatum van Dimebag darell..quote:Op donderdag 30 november 2006 10:46 schreef Reneuh het volgende:
En wat vinden de mensen hier van Pantera trouwens? Misschien wat gedateerd, maar daardoor niet minder hard
Waar en wanneer? Bij de Effenaar zie ik niks staanquote:
Van Metalfan:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Bij de Effenaar zie ik niks staan
Vind Phil Anselmo wel cool in Superjoint Ritual, Pantera hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:54 schreef Mark het volgende:
Ben nooit een Pantera fan geweest, omdat het geluid van Phil Anselmo me niet kan bekoren
I take that as a "No"quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Sodom heeft me nog steeds niet terug gemailt of hun bassist depressief is.
Op "Power Metal" vind ik het wel cool.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:54 schreef Mark het volgende:
Ben nooit een Pantera fan geweest, omdat het geluid van Phil Anselmo me niet kan bekoren
Toch jammer, en ToT vond ik ook altijd wel apart, maar misschien dat de wisselingen onstage ook backstage doorgingen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:44 schreef mr_cucumber het volgende:
En mede daardoor is het hele Xmasfest ook afgelast.
Niet dat dat verbazingwekkend is, de hele organisatie van dat festival leek al nergens op dit jaar.
BFMV is wel aardig, maar ik vind het toch een beetje teveel emo.quote:Op zondag 3 december 2006 16:17 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg ik morgen hopelijk binnen van de large![]()
emo is niet ergquote:Op zondag 3 december 2006 16:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toch jammer, en ToT vond ik ook altijd wel apart, maar misschien dat de wisselingen onstage ook backstage doorgingen.
[..]
BFMV is wel aardig, maar ik vind het toch een beetje teveel emo.
Zonder de muziek te kennen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef synthesix het volgende:
Ik geef mn geld liever uit aan merchandise eigenlijk
die van Heidevolk is al van 2005 hoor...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef synthesix het volgende:
Mijn superkorte lijstje ook maar dan:
Fluisterwoud - Langs Galg en Rad
Black metal compilatie - Scream of Eastern Lands
Heidevolk - De strijdlust is geboren
Ik geef mn geld liever uit aan merchandise eigenlijk
Ik denk dat hij het net als ik doet, gewoon downloaden en een zooi merch kopen als je het leuk vindt. Alleen van mijn favoriete albums koop ik de CDs, omdat ik die nog wil hebben als ik 60 ben. Over 40 jaar heb ik toch niks aan de CD "Generic-metal" van "Gasten met Legerbroeken" die ik misschien eens per maand ter variatie opzet.quote:
013 jawel, ik ga erheen. De Nieuwe Celtic Frost is goed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:18 schreef schaap001 het volgende:
Voor de liefhebbers van het oude werk: Celtic Frost + Kreator
10 maart 2007: De Waerdse Tempel, Heerhugowaard: 20 euro, vvk 8 december
11 maart 2007: 013, Tilburg: 19 euro, vvk 9 december
Over 40 jaar heb je ook niets aan die t-shirts die vaak ook nog duurder dan de cds zijn. Zelf draag ik ze al bijna niet meer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het net als ik doet, gewoon downloaden en een zooi merch kopen als je het leuk vindt. Alleen van mijn favoriete albums koop ik de CDs, omdat ik die nog wil hebben als ik 60 ben. Over 40 jaar heb ik toch niks aan de CD "Generic-metal" van "Gasten met Legerbroeken" die ik misschien eens per maand ter variatie opzet.
Was dat niet het zelfde plaatje dat ongeveer twee dagen na zijn dood verscheen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:56 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
hopelijk werkt het plaatje. zoniet, dan is dit um: linkje
Wilde ik ook zeggen inderdaad.quote:
Ok, maar dat is toch alweer andersquote:
Oké maar die gast is gewoon door een of andere zieke vent van het podium afgeknald... Als dat met Frans Bauer deden (ja, GRAAG!) dan zou er hetzelfde gebeuren, ook al maakt die kerel rukmuziekquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:35 schreef Witchfynder het volgende:
Plus dat ik hem nou niet echt mis..
lol, ik wilde niks zeggen..quote:Op woensdag 13 december 2006 09:50 schreef Tokus het volgende:
nu mag je met je Chuck foto komen hoor offspringer.
Sinds 'The World Needs A Hero' vind ik er een stijgende lijn in zitten. Ik denk echt dat United Abominations beter béter wordt dan de vorige.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vond de vorige Megadeth anders best ok, en het nummer wat ik nu gehoord heb is niet onaardig.
Dat zou best eens goed kunnen inderdaad. En de vorige vond ik al erg ok.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk echt dat United Abominations beter béter wordt dan de vorige..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |