Het was uberstrak, alleen het zoog echt zo gruwelijk dat je geen vocals kon horen. Stond op nog geen 2,5 meter van de zanger af en hoorde 'm niet.quote:
Wat een rare cover, maar als ze muzikaal gezien verder gaan waar ze gebleven waren met Lemuria en Sirius B komt het wel goed.quote:
Ja dat zeggen wij ook altijd, maarja maak ze dat maar eens wijs heh.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:09 schreef -hypnagogia- het volgende:
Cool, het metaltopic...
Ik kom ook wel op wat meer Metal dingen op internet naast FOK en daar is men larisch over deze band en ik zie niet waarom en vooral alle chicks lopen te gillen dat de zanger zo mooi tja, tis maar waarom je een band luisterd.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:03 schreef Seborik het volgende:
Wie overhypt wat? Ik vind ze leuk, dat betekent niet dat ik ze overhype, dat betekent dat ik er soms met plezier naar kan luisteren. Overhypen, kom op zeg, het is Blackie Lawless niet.
Wederom is duidelijk dat je de band helemaal niet kent, en wat roept op basis van 1 of 2 nummres die je in een ver verleden gehoord hebt.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat ook, maar genoeg Metalheads die de band geweldig vinden, dat moeten ze verder zelf weten, maar ik zie niet in waarom, voor mij is het meer een mislukte Power Metal band die iets in de richting van Melo-Death wilt doen maar eigenlijk doelloos zwerft tussen de twee genres in een vage niemandsland zitten tussen de grenzen van slecht en goed, maar ja, dat vind ik.
Therion is sinds Theli al niet meer boeiendquote:Op woensdag 15 november 2006 23:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Jullie zullen me vast weer een zeikerd vinden maar ik zie niet in waarom iedereen zo Therion overhypt aangezien ze binnen wat eigenlijk niet eens meer Melo-Death is een zwakke eigenlijk zelfs een ongeïnspireerde band vindt die daarbij voor mijn smaak te veel met Power probeert te kloten, maar ja, ga maar weer flamen.
http://www.myspace.com/genghistron daar staan wat samples.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Genghis Tron?, die ken ik niet, maar recommendaties volg ik altijd als ze te vinden zijn.
DeadXhead vs dead head?quote:Op vrijdag 17 november 2006 05:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Eindelijk, leuke thrash gevonden! http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=13672
Liever dit dan meuk als Harm.
Goede chaos.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/genghistron daar staan wat samples.
Mooiquote:Op vrijdag 17 november 2006 05:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Eindelijk, leuke thrash gevonden! http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=13672
Liever dit dan meuk als Harm.
Mja jammer dat ik daar niet bij was.. de kaartjes waren toch echt iets boven mijn budgetquote:Op woensdag 29 november 2006 12:29 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren weer naar Motörhead geweest in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. Was weer geweldig: goed en genadeloos hard. Okee, het is allemaal een tikkie voorspelbaar wellicht: maar goed, je weet dan dus altijd waar je voor komt bij Motörhead en krijgt het ook.
Als tribute aan Phil Lynott speelden ze 'Rosalie´: ook leuk!
En Lemmy, tja... dat is en blijft een icoon. En über-cool. Daar stáát gewoon ff iemand.
zeg eens.. wat vond je van Skew siskin? (support)quote:Op woensdag 29 november 2006 12:29 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren weer naar Motörhead geweest in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. Was weer geweldig: goed en genadeloos hard. Okee, het is allemaal een tikkie voorspelbaar wellicht: maar goed, je weet dan dus altijd waar je voor komt bij Motörhead en krijgt het ook.
Als tribute aan Phil Lynott speelden ze 'Rosalie´: ook leuk!
En Lemmy, tja... dat is en blijft een icoon. En über-cool. Daar stáát gewoon ff iemand.
Tja, gemist...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:02 schreef umberrella het volgende:
[..]
zeg eens.. wat vond je van Skew siskin? (support)
Ik had voor hun wel speciaal willen komen...
Echt? Tof! The American Way is een van mijn favoriete albumsquote:Op donderdag 30 november 2006 11:12 schreef Seborik het volgende:
Hoera, een Sacred Reich reünie.
Ze treden op in Eindhovenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Echt? Tof! The American Way is een van mijn favoriete albums
het is alweer bijna de sterfdatum van Dimebag darell..quote:Op donderdag 30 november 2006 10:46 schreef Reneuh het volgende:
En wat vinden de mensen hier van Pantera trouwens? Misschien wat gedateerd, maar daardoor niet minder hard
Waar en wanneer? Bij de Effenaar zie ik niks staanquote:
Van Metalfan:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Bij de Effenaar zie ik niks staan
Vind Phil Anselmo wel cool in Superjoint Ritual, Pantera hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:54 schreef Mark het volgende:
Ben nooit een Pantera fan geweest, omdat het geluid van Phil Anselmo me niet kan bekoren
I take that as a "No"quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Sodom heeft me nog steeds niet terug gemailt of hun bassist depressief is.
Op "Power Metal" vind ik het wel cool.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:54 schreef Mark het volgende:
Ben nooit een Pantera fan geweest, omdat het geluid van Phil Anselmo me niet kan bekoren
Toch jammer, en ToT vond ik ook altijd wel apart, maar misschien dat de wisselingen onstage ook backstage doorgingen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:44 schreef mr_cucumber het volgende:
En mede daardoor is het hele Xmasfest ook afgelast.
Niet dat dat verbazingwekkend is, de hele organisatie van dat festival leek al nergens op dit jaar.
BFMV is wel aardig, maar ik vind het toch een beetje teveel emo.quote:Op zondag 3 december 2006 16:17 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg ik morgen hopelijk binnen van de large![]()
emo is niet ergquote:Op zondag 3 december 2006 16:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toch jammer, en ToT vond ik ook altijd wel apart, maar misschien dat de wisselingen onstage ook backstage doorgingen.
[..]
BFMV is wel aardig, maar ik vind het toch een beetje teveel emo.
Zonder de muziek te kennen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef synthesix het volgende:
Ik geef mn geld liever uit aan merchandise eigenlijk
die van Heidevolk is al van 2005 hoor...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef synthesix het volgende:
Mijn superkorte lijstje ook maar dan:
Fluisterwoud - Langs Galg en Rad
Black metal compilatie - Scream of Eastern Lands
Heidevolk - De strijdlust is geboren
Ik geef mn geld liever uit aan merchandise eigenlijk
Ik denk dat hij het net als ik doet, gewoon downloaden en een zooi merch kopen als je het leuk vindt. Alleen van mijn favoriete albums koop ik de CDs, omdat ik die nog wil hebben als ik 60 ben. Over 40 jaar heb ik toch niks aan de CD "Generic-metal" van "Gasten met Legerbroeken" die ik misschien eens per maand ter variatie opzet.quote:
013 jawel, ik ga erheen. De Nieuwe Celtic Frost is goed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:18 schreef schaap001 het volgende:
Voor de liefhebbers van het oude werk: Celtic Frost + Kreator
10 maart 2007: De Waerdse Tempel, Heerhugowaard: 20 euro, vvk 8 december
11 maart 2007: 013, Tilburg: 19 euro, vvk 9 december
Over 40 jaar heb je ook niets aan die t-shirts die vaak ook nog duurder dan de cds zijn. Zelf draag ik ze al bijna niet meer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het net als ik doet, gewoon downloaden en een zooi merch kopen als je het leuk vindt. Alleen van mijn favoriete albums koop ik de CDs, omdat ik die nog wil hebben als ik 60 ben. Over 40 jaar heb ik toch niks aan de CD "Generic-metal" van "Gasten met Legerbroeken" die ik misschien eens per maand ter variatie opzet.
Was dat niet het zelfde plaatje dat ongeveer twee dagen na zijn dood verscheen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:56 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
hopelijk werkt het plaatje. zoniet, dan is dit um: linkje
Wilde ik ook zeggen inderdaad.quote:
Ok, maar dat is toch alweer andersquote:
Oké maar die gast is gewoon door een of andere zieke vent van het podium afgeknald... Als dat met Frans Bauer deden (ja, GRAAG!) dan zou er hetzelfde gebeuren, ook al maakt die kerel rukmuziekquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:35 schreef Witchfynder het volgende:
Plus dat ik hem nou niet echt mis..
lol, ik wilde niks zeggen..quote:Op woensdag 13 december 2006 09:50 schreef Tokus het volgende:
nu mag je met je Chuck foto komen hoor offspringer.
Sinds 'The World Needs A Hero' vind ik er een stijgende lijn in zitten. Ik denk echt dat United Abominations beter béter wordt dan de vorige.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vond de vorige Megadeth anders best ok, en het nummer wat ik nu gehoord heb is niet onaardig.
Dat zou best eens goed kunnen inderdaad. En de vorige vond ik al erg ok.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk echt dat United Abominations beter béter wordt dan de vorige..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |