Mee eens! Vond 't leuker om ze in een zaaltje te zien dan in de grote tent op Graspop, hoewel dat ook wel erg sfeervol was.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
YEAAAAHH!!!! Satyricon was te vet!!
bloodshot eyes, metal skin
Ik von het inderdaad ook erg tof!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Goeie interactie met t publiek, ik vind het leuk als de frontman wat loopt te lullen. Andere mensen misschien niet, maar ik vond het leuk.
Metal-archives.com:quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef synthesix het volgende:
Maar wat ik nou niet snap, wie is nou de zanger van arcturus, de backgroundzanger van dimmu of de exzanger van borknagar en zanger van ulver? Ik vind zijn stem redelijk op beide lijken.
Vintersorg? Ken Arcturus niet zo goed, dus ik zeg maar watquote:En nog even een vraagje, weet iemand een band die een beetje op arcturus lijkt? Zal wel niet, aangezien ze best wel experimenteel zijn enzo.
Kwam je nou helemaal vaniut Rotterdam naar Utrecht? Aangezien ze ook (vandaag zelfs) in de Baroeg warenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik von het inderdaad ook erg tof!
Viel best mee qua reizen hoor, en bij de Baroeg is het lastiger om terug te komen. (Trein rijd dan vaak al niet meer vanuit Lombardijen.) Overigens vraag ik me af hoe warm het daar was vandaag; aangezien het gister al best warm was in Tivoli. En de Baroeg is ecth heel klein; ik denk dat alleen de drumkit van Frost op het podium pastquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Kwam je nou helemaal vaniut Rotterdam naar Utrecht? Aangezien ze ook (vandaag zelfs) in de Baroeg waren
Ik stond niet echt vooraan, meer ter hoogte van de techniek in het midden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou, het was inderdaad behoorlijk warm. Stond je nog ergens vooraan? Het lijkt me nog erger afzien als je ergens achterin tussen andere mensen gepropt staat.
Ja de de Baroeg is een vrij kleien Bunker hoor.quote:edit: Aha, dat is dan wel makkelijk ja. Is de baroeg kleiner dan deze zaal? Ik ben er nog nooit geweest, maar er komt zo veel metal daar.
Oh ja, die kaarsen... wat was dat kvlt
Vroeger was Harm de zanger van Arcturus, nu is dat Hestnaes indd. Als je Sideshow Symphonies leuk vindt, moet je beslist 'the Sham Mirrors' eens halen (da's nog met Harm als zanger).quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef synthesix het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat arcturus toch wel een hele vette band is. Ondanks dat ik normaal gesproken bijna alleen maar naar black en som een beetje death luister. En dan wil ik eens een keer gewoon een cd kopen, hebben ze 'm gewoon niet (bij plato), mźn, vind je het gek dat je dan gaat downloaden
Maar wat ik nou niet snap, wie is nou de zanger van arcturus, de backgroundzanger van dimmu of de exzanger van borknagar en zanger van ulver? Ik vind zijn stem redelijk op beide lijken.
En nog even een vraagje, weet iemand een band die een beetje op arcturus lijkt? Zal wel niet, aangezien ze best wel experimenteel zijn enzo.
Ok dan! Dat is goed om te horen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
The Stage schijnt een coole zaal te zijn, volgens mijn Arnhemse contacten. Over de afmeting kan ik niks zeggen, maar het schijnt allemaal prima te zijn..
Volgensmij stond je vlak voor mequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik stond niet echt vooraan, meer ter hoogte van de techniek in het midden.
[..]
quote:Communique de Stefan 18/09/2006
Ca fait maintenant un bon moment qu'Anorexia n'a pas donné de nouvelles, et je pense qu'il est temps de faire le point sur le groupe.
Le départ de Hreidmarr a fait suite a une sorte de "crise" dont nous n'avions pas vraiment pris conscience. La longévité du line-up, le sacrifice personnel de chacun et la difficulté croissante ą évoluer dans une scčne musicale aseptisée ont été autant de facteurs qui ont peu ą peu rongé l'unité et l'intégrité du groupe. J'ai toujours considéré Anorexia comme une entité, un clan oł chacun partage les mźmes valeurs et évolue dans le mźme but. Ce n'est plus vraiment le cas aujourd'hui. Qui plus est, aucun des chanteurs que nous avons auditionnés n'a eu la capacité de ressusciter cet "esprit". Aussi, je me sens, ą ce jour, incapable de composer un nouveau véritable album d'Anorexia. Nous sommes extrźmement fiers de tout ce que nous avons accompli, sans compromis aucun, et je ne veux en aucun cas que le groupe devienne une espčce d'auto-parodie ou je composerais des titres sans āme exécutés par des musiciens de session. Anorexia a toujours revźtu un coté sacré que je tiens ą tout prix a préserver.
Le groupe est donc mis pour l'instant en "Stand-By", nous avons tous besoin de nous resourcer, de nous consacrer a d'autres activités, de retrouver la foi qui nous animait auparavant. Je ne préfere pas parler de split, car il se peut trčs bien qu'Anorexia revienne un jour. Simplement, je ne peux affirmer ni quand ni comment.
Nous tenons a remercier tous ceux qui nous ont suivi et soutenu pendant tout ce temps. Nous avons vécu des moments véritablement intenses et nous vous en serons éternellement reconnaissants.
Stefan.
Ah is dat ook weer opgelost.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef Tokus het volgende:
No Quarter is een cover van een of ander engels bandje, die hadden ooit een hitje met iets over een trap.
Is die al gelekt dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Men, bel 112 voor me; het nieuwe Belphegor album is best vernietigend
over een maand al? zou gek zijn als ie dan nog niet online stondquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:54 schreef Eveli het volgende:
[..]
Is die al gelekt dan?Hij komt pas over een maand uit namelijk.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef Tokus het volgende:
No Quarter is een cover van een of ander engels bandje, die hadden ooit een hitje met iets over een trap.
DC++ werkt al.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
over een maand al? zou gek zijn als ie dan nog niet online stond
Zou dan toch eerder aan Borknagar gaan denken, ligt meer in ,t straatje van Arcturus, vooral kwa prog gedeeltes.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Metal-archives.com:
Simen Hestnęs ``ICS Vortex`` - vocals, lyrics (ex-Borknagar, Dimmu Borgir, Lamented Souls)
[..]
Vintersorg? Ken Arcturus niet zo goed, dus ik zeg maar wat
Ga je toch lekker naar Groningen? Daar ben ik ook, en Firewind in het voorprogramma.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:12 schreef Witchfynder het volgende:
Megazwaar balen dat DragonForce @ Melkweg al uitverkocht is. Maar ja, kwam er ook veel te laat achter denk ik..
For those abouth (sic) to bang your head, we salute you. Ik heb liever dat m'n hoofd met rust gelaten wordt als ik een biertje ga drinken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:15 schreef Tokus het volgende:
en voor wie nog 's naar Antwerpen gaat:
[afbeelding]
www.panddemonium.be
Ongeveer dezelfde set als in de Lucky in Rijssen afgelopen mei, alleen speelden ze daar toen ook A Past And Future Secret.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:33 schreef Seborik het volgende:
Mogelijke setlist van BG morgen (speelden ze op 09-09):
1. Into The Storm
2. Born in A Mourning Hall
3. Nightfall
4. Requiem
5. Fly
6. Valhalla
7. Time Stands Still
8. Lord of The Rings
9. Bright Eyes
10 This Will Never End
11 Mordred's Song