Leuven, als in dat stadje bij Brussel, oftewel België. Dus 1x in Nederland, 1x in België.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Komen die 2 keer? 20 oktober ook al.
vind CoB ook niet echt bij Slayer passen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Slayer EN In Flames?, lachen..
Ze maken wel allebei veel herriequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:28 schreef nipeng het volgende:
[..]
vind CoB ook niet echt bij Slayer passen.
CoB vind ik toch niet leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:28 schreef nipeng het volgende:
[..]
vind CoB ook niet echt bij Slayer passen.
Hoeveel is dat in euro's?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Maar ja, alles is ook zo stervens duur, "administratiekosten", vervoer, bier... aan het eind van de dag heb je meer dan 100 gulden uitgegeven!
* Sloavink grunt luidkeels ; SLAAYYYEERRRRR!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nouja, voor CoB alleen betaal je al bijna 20 en Slayer zal nog wel meer dan dat kunnen vragen. Maar ja, alles is ook zo stervens duur, "administratiekosten", vervoer, bier... aan het eind van de dag heb je meer dan 100 gulden uitgegeven!
Hoe dan ook, fuck de lineup. In Flames... met die bedreadlockde emo-krijsert van een zanger. CoB zou tof zijn, jammer genoeg spelen ze alleen de singles. Doe gewoon heel Hatebreeder ofzo. Thine eyes bleed klinkt echter wel okee.
Maar als je gaat ga je natuurlijk om de Slayer te facen. [afbeelding]
Weer een nieuwe? Hopelijk is het wat, want ik heb de vorige na aankoop eigenlijk niet meer gedraaidquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef TrenTs het volgende:
Dat nieuwe album van Rob Zombie is best leuk eigenlijk.
Nou, als je het mij vraagt is distortion over je stem helemaal niks! Soms vind ik het wel leuk (voor enkele woorden of een gesproken zin, je weet wel), maar als het constant is wordt het gewoon saai. Ik hou zelf meer van een natuurlijk geluid. Boeit me niet dat het wat minder knettert en krast, ik heb gewoon liever zo min mogelijk te maken met "artificial" geluid. Ook zet ik vraagtekens bij de sound in de mix...quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:08 schreef synthesix het volgende:
Ik weet al dat pit shifters not done zijn, maar 'mag' je wel distortion gebruiken?
Ik ben nu een beetje aant kloten met mn gitaarversterker, en met distortion klinkt het toch wel vetter eigenlijk.
Mijn kaartjes worden over 2 weken verzonden m/quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef Eveli het volgende:
ff hier ook linkje naar: Wacken Open Air 2007
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef nipeng het volgende:
(naast Stephen Hawkins)
ik neem aan dat je een pitch shifter bedoeltquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:08 schreef synthesix het volgende:
Ik weet al dat pit shifters not done zijn, maar 'mag' je wel distortion gebruiken?
Uh.. Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een pitch shifter bedoelt
Hij weigert ook met triggers te spelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Gister bij Vader, Severe Torture en God Dethroned geweest. Ook een erg leuke avond gehad.
Ik vond alleen bij God Dethroned de drum wat te overheersend, mooie stukken gitaarspel vielen helaas een beetje weg. Maar die drummer moet je ook goed horen, want hij is super.
ze spelen wel door elkaar heen, dus je moet wel 'n beetje opletten met wat je gaat kijken. Wel goed gepland van de effenaar, ik ken exodus niet maar omdat het toch maar 3,50 extra is besloot ik maar 'n combiticket te halen. Effenaar heeft best vaak toffe dingen ^^quote:Op donderdag 2 november 2006 06:38 schreef nipeng het volgende:
Hmm Vader en Exodus. Eens kijken of ik dan kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |