Ja, corporatisten, dat lijkt me zo ongeveer de beste omschrijving in dit hele topic.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ah, het zijn dus gewoon vuile corporatisten. Die moeten al helemaal van mijn centen afblijven, ik heb totaal niet de behoefte om grote bedrijven te sponseren, ik heb veel meer waardering voor de kleine ondernemer.
Kunst = verhoging van de waarde van de omgeving.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Als het puur vanwege economische belangen was, hadden we allang het Chinese model ingevoerd van 'ontwikkelingshulp' lijkt me. En ik zie de economische belangen van het subsidieren van kunst al helemaal niet.
akkoordquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Linkse mensen meer belasting?
Dan ook:
Linkse mensen hogere uitkering.
Linkse mensen gratis gezondheidszorg.
Linkse mensen gratis OV.
Linkse allochtonen hoeven niet in te burgeren.
Rechtse mensen minder belasting?
Dan ook:
Geen uitkering voor rechtsen die werkloos worden.
Alleen betaalde zorgverzekering.
Openbaar Vervoer kaartjes geprijsd naar het maken van winst, niet voor maatschappelijk belang.
Rechtse studenten geen OV kaart.
Rechtse allochtonen moeten eerst vloeiend Nederlands spreken.
Tja... zo kun je ellenlange lijsten maken natuurlijk, ik had in 2006 ook al een lijstje.
Kortom: Als een links iemand meer belasting moet betalen, dan wil een links iemand daar ook iets voor terug krijgen wat een rechts iemand niet krijg.- en andersom natuurlijk.
Alleen als je rechtsen dan alles gaat ontzeggen moet je niet naar minder maar naar geen belasting gaan voor de rechtsenquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Linkse mensen meer belasting?
Dan ook:
Linkse mensen hogere uitkering.
Linkse mensen gratis gezondheidszorg.
Linkse mensen gratis OV.
Linkse allochtonen hoeven niet in te burgeren.
Rechtse mensen minder belasting?
Dan ook:
Geen uitkering voor rechtsen die werkloos worden.
Alleen betaalde zorgverzekering.
Openbaar Vervoer kaartjes geprijsd naar het maken van winst, niet voor maatschappelijk belang.
Rechtse studenten geen OV kaart.
Rechtse allochtonen moeten eerst vloeiend Nederlands spreken.
Tja... zo kun je ellenlange lijsten maken natuurlijk, ik had in 2006 ook al een lijstje.
Kortom: Als een links iemand meer belasting moet betalen, dan wil een links iemand daar ook iets voor terug krijgen wat een rechts iemand niet krijg.- en andersom natuurlijk.
Ja leuk, dan komen de rechtsen ook nooit meer buiten want de weg mag men dan ook niet meer op. Door die belmmering van verplaatsing worden alle rechtsen werkeloos, en verhongeren omdat ze geen uitkering krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Alleen als je rechtsen dan alles gaat ontzeggen moet je niet naar minder maar naar geen belasting gaan voor de rechtsen
Die 'rechtsen' houden anders meer dan genoeg geld over om zelf wegen aan te leggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:02 schreef Basp1 het volgende:
Ja leuk, dan komen de rechtsen ook nooit meer buiten want de weg mag men dan ook niet meer op. Door die belmmering van verplaatsing worden alle rechtsen werkeloos, en verhongeren omdat ze geen uitkering krijgen.
D66 wordt overgenomen door de VVD. Probleem opgelost.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:49 schreef Pool het volgende:
Maar links hoeft dan natuurlijk niet mee te betalen aan alle soldaten in Irak en Afghanistan, dat wordt volledig door rechts gedragen. Net als de aankoop van de JSF trouwens. Bovendien hoeven linkse moordenaars maar 13 jaar in de cel, terwijl rechtse moordenaars worden opgehangen. Linkse dieven krijgen een taakstraf, voor rechtse dieven geldt een minimumstraf van 3 jaar en een three-strikes-out systeem.
En oja, rechts mag alle hyptheekrenteaftrek gaan betalen, dan doet links de huursubsidie. Rechts mag ook alle AOW van 65-plussers gaan betalen.
Het grootste probleem van het systeem komt echter bij D66 terecht. De D66-stemmers hebben geen mening, dus dan zouden ze ook voor niets hoeven te betalen!![]()
Het huidige wegennet bestaat al en is geen eigendom van 'links'.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja leuk, dan komen de rechtsen ook nooit meer buiten want de weg mag men dan ook niet meer op. Door die belmmering van verplaatsing worden alle rechtsen werkeloos, en verhongeren omdat ze geen uitkering krijgen.
En het onderhoud wordt door kaboutertjes gedaan die al blij zijn dat ze in een paddestoel langs de weg mogen wonen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het huidige wegennet bestaat al en is geen eigendom van 'links'.
Iedereen z´n eigen wegquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:16 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Die 'rechtsen' houden anders meer dan genoeg geld over om zelf wegen aan te leggen.
Hahahah, nice.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ach, ze noemen je klant en ze leveren een product dus moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:45 schreef Picchia het volgende:
Ik verzoek de belastingdienst vriendelijk doch dringend om mij per direct uit te schrijven.
Gewoon zelf of via een mediator, danwel anwb-achtige organisatie regelen dat je ook op wegen van andere mag rijden voor een x bedrag, of gewoon tolwegen. De wegen in Frankrijk (terwijl er genoeg alternatieve omwegen zijn) worden er niet minder om gebruikt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:54 schreef t-8one het volgende:
Iedereen z´n eigen weg![]()
das efficient.:')
Volgens mij kunnen we ondertussen een handtekeningenactie beginnen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:45 schreef digitaLL het volgende:
Where do i sign ?
Anarcho capitalisme en libertarisme lijkt zich te verspreiden en dat is gezien de slechte staat van dienst van overheden niet verwonderlijk, en is de volgende stap van verlichting denk ik. God is dood en de staat gaat dood (hopelijk).quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we ondertussen een handtekeningenactie beginnen.
Misschien zoeken veel mensen nu eenmaal een godheid. De geschiedenis laat dat m.i. in ieder geval wel zien, van Zuid-Amerika tot Europa tot India tot Nieuw-Zeeland. Dat wordt onmogelijk tot belachelijk gemaakt door de wetenschap (of de aanhang ervan), waardoor men de godheden in andere dingen gaat zoeken, zoals voetbalcoaches en politici. Die blijken -tot stoornis van de aanhang- echter gewoon mensen te zijn, die vervolgens verguisd worden (hey, net zoals Jezus).quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:05 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Anarcho capitalisme en libertarisme lijkt zich te verspreiden en dat is gezien de slechte staat van dienst van overheden niet verwonderlijk, en is de volgende stap van verlichting denk ik. God is dood en de staat gaat dood (hopelijk).
quote:De volgende mp3 gaat over de mogelijke psychologische mechanismen achter etatisme. Het kan handvaten bieden hoe ze te ontmantelen.
Een van de beste podcasts imo van Stef.
Freedom disire slavery
zoiets als een overheid?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon zelf of via een mediator, danwel anwb-achtige organisatie regelen dat je ook op wegen van andere mag rijden voor een x bedrag, of gewoon tolwegen. De wegen in Frankrijk (terwijl er genoeg alternatieve omwegen zijn) worden er niet minder om gebruikt.
Een organisatie waar je vrijwillig aan mee doet is geen overheid. Maar leuk geprobeerd.quote:
Je woont toch vrijwillig in Nederland?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een organisatie waar je vrijwillig aan mee doet is geen overheid. Maar leuk geprobeerd.
Ja, toen ik een zaadcel was had ik besloten. Kom als ik nou dat eitje ontmoet dan ga ik lekker vrijwillig naar Nederland, daar is het fijn!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef t-8one het volgende:
Je woont toch vrijwillig in Nederland?
Of dwingt iemand je?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, toen ik een zaadcel was had ik besloten. Kom als ik nou dat eitje ontmoet dan ga ik lekker vrijwillig naar Nederland, daar is het fijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |