Je bent niet heel lang, of wel?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx. als ik naar de bovenste foto kijk lijk ik wel een vrouwelijk michelin vrouwtje.. schaam me dood
1.62 inderdaad. maar goed. het resultaat mag er zijn.. maatje 34 toch inmiddels en dat is ook wel te zien ook.. Nog een klein beetje van de bovenbuik, armen en schouders af en dan ben ik er echt helemaal klaar mee.. en dat is postitief bedoeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent niet heel lang, of wel?
En ach, alle "dikkerds" hebben van die Michelin-foto's hoor.
Psssst, BE, weliswaar alleen 'n na-foto, maar heel trotsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet ik iig zeker dat ik niet zo snel een voor-na foto neer zal zetten.
Ik had je al gezien op dat andere plekje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:46 schreef Sjeen het volgende:
Psssst, BE, weliswaar alleen 'n na-foto, maar heel trots![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Softbal en sportschool hoewel die er vaak bij in schiet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Fuente het volgende:
Wat voor sport doen jullie allemaal?
Zou dat heel erg zijn voor 1 uurtje? Als het een leuke opvang is merkt ze er wrsch helemaal niets van.quote:Wanneer ik bijvoorbeeld 's avonds of 's morgens vrij ben, moet manlief werken (wisselende diensten) en om Sara bij de sportschool op de opvang te doen vind ik sneu, aangezien ik nou juist die tijd samen wil doorbrengen met haar.
Een apparaat thuis vergt ook heel veel discipline om erop te gaan staan.quote:Zou iets van een fitnessapparaat thuis dan wat zijn?
Ik wil sowieso meer gaan wandelen met d'r, dus da's ook al wat extra beweging.
Geenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Fuente het volgende:
Wat voor sport doen jullie allemaal?
Marktplaats is je vriendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk wil ik ook een crosstrainer thuis maar ik vind ze best prijzig...
Ja, is inderdaad voor de stoelgang. Ik heb er bij 'normaal eten' al problemen mee, maar met het dieet helemaal. Volgende keer toch maar weer andere dingen proberen, want die kiwi's zijn niet zo goed bevallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Niet geprobeerd, maar het lijkt me dat je daar idd een beetje misselijk van word.
Waar was het ook al weer voor? Stoelgang?
Hmm, nee 1 kiwi helpt nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Probeer anders eens gewoon 1 kiwi? Mss heeft dat toch ook al een beetje effect?
Het lijkt me wel mooi om zo'n crosstrainer thuis te hebben, maar ik ben altijd bang dat ik die na een tijdje niet meer gebruik. Net als met die leuke rolschaatsen die ik een tijd geleden had gekochtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:30 schreef Fuente het volgende:
Zo'n crosstrainer lijkt me idd ook wel wat.
Met de tijd wil ik sowieso naar een sportschool, maar pas als ik na mijn opleiding ga werken (BBL, dus over een jaar) en dan heb ik uiteindelijk meer tijd namelijk
WAUW Sjeen! Super!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pcies, nou, nog maar even over nadenken danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef CaroLyntje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel mooi om zo'n crosstrainer thuis te hebben, maar ik ben altijd bang dat ik die na een tijdje niet meer gebruik. Net als met die leuke rolschaatsen die ik een tijd geleden had gekocht![]()
Maar met een crosstrainer hoef je je niet op straat te begeven. Dat is weer een voordeel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |