abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41475315
mwah, 320 kcal is toch ongeveer wat je binnen mag krijgen voor een lunch? Moet je alleen niets anders meer eten... Ik vind het een beetje overdreven..

Ik zag net trouwens in het AD een stukje dat mensen weer steeds regelmatiger gaan eten, en de ongezonde tussendoortjes laten staan... En dat is wel een goede ontwikkeling..

Er was geloof ik een uitzonderingsgroep, en dat waren de jonge ouders..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41475518
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:08 schreef teigan het volgende:
mwah, 320 kcal is toch ongeveer wat je binnen mag krijgen voor een lunch? Moet je alleen niets anders meer eten... Ik vind het een beetje overdreven..

Ik zag net trouwens in het AD een stukje dat mensen weer steeds regelmatiger gaan eten, en de ongezonde tussendoortjes laten staan... En dat is wel een goede ontwikkeling..

Er was geloof ik een uitzonderingsgroep, en dat waren de jonge ouders..
Probleem van een "broodje gezond" is dat het veel verzadigde vetten bevat. Er zit 48+ kaas op en da's gewoon erg vet. En daarbij komt dat als je ergens een broodje koopt het vaak erg dik belegd is, vaak doen ze er nog boter bij ook. Oja, en het is vaak witbrood... ook niet de beste keuze.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41475659
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Probleem van een "broodje gezond" is dat het veel verzadigde vetten bevat. Er zit 48+ kaas op en da's gewoon erg vet. En daarbij komt dat als je ergens een broodje koopt het vaak erg dik belegd is, vaak doen ze er nog boter bij ook. Oja, en het is vaak witbrood... ook niet de beste keuze.
Ik vraag altijd een grijs broodje gezond met ham, valt best mee hoor die TS is verder gewoon een beetje getikt denk ik
pi_41475714
ik wil meestal ook iets van een bruin broodje...

weet je wat mij gewoon ergert aan zo'n topic? De TS doet alsof ze iets wereldschokkends heeft ontdekt, terwijl je het met een beetje gezond verstand ook wel had kunnen bedenken.. Op zo'n broodje zit gewoon genoeg om 4/5 boterhammen mee te beleggen, geen wonder dat er dan veel kcal inzit.. En wit brood is niet gezond...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 11:05:06 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41476516
Wit brood is op zich niet ongezond Er zitten alleen minder vezels in, qua voedingswaarde maakt het niet zo heel veel uit of je wit of bruin kiest. Door de vezels vult bruinbrood wel beter. Voor ons lijners is bruin dus wel een verstandige keuze.

Overigens best vreemd dat een broodje gezond bijna altijd uit (luxe) witbrood bestaat. Dat geeft er wel een minder gezond imago aan. Maar de calorieën komen inderdaad vooral uit het overdadige beleg.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41477883
Een broodje gezond is overigens wel ontzettend lekker
Maar ja ,dan moet je het ook bij één broodje houden in de lunch of bij je ontbijt. Zoals al eerder vernoemd. Maar iets schokkends is het voor ook niet.

Met mijn evenwichtsorgaan, gaat het de goede kant op. Het is stukken en stukken minder dan vorige week. Hopelijk trekt het snel helemaal weg, die ontsteking. Straks ga ik even genieten van het mooie weer samen met de hond. En lekker stukje wandelen, goed voor ons beide
En even ontspanning, na al een poos in de boeken te hebben gezeten. Dit laatste jaar, wordt wel kei-hard leren heb ik al in de gaten.

Moet zoveel doen binnen één jaar. Maar daarna heb ik dan toch wat. Een diploma.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 12:47:56 #258
13151 crew  Rewimo
pi_41479244
Fijn dat je je beter voelt, ymme Wat voor opleiding doe je?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41479590
Dat een broodje gezond helemaal niet gezond is weet ondertussen ook wel iedereen denk ik.
In België heet een broodje gezond vaak 'een club' of 'een smos'. Een broodje gezond (als het onder die naam op de kaart staat) is dan iets met alleen groenten en (nog steeds) veel saus.

Volgens mij telt de TS ook een beetje verkeerd, een broodje van zo'n 20-25cm is op zich al zo'n 200kcal waard (min), tel daar nog je boter/mayonaise bij en je kaas/ham en je komt zo aan 500kcal. Maar eigenlijk maakt dat niet uit, kcal zeggen eigenlijk heel weinig over de gezonde waarde van je broodje/eten.
Als je niet elke dag van die broodjes eet lijkt er niks mis mee in mijn ogen. Al eet ik veel en veel liever donkere broodjes
pi_41480150
ahhh ik zie vanuit het topic dat ik hier beter terecht ben dan in 'slank de herfst in' topic met mijn BMI. dit heb ik gepost in dat topic wat eigenlijk dan voor dit topic geld.
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef lmnop het volgende:
hmm, ik ben van plan om vanaf morgen (jaja iedereen ken het wel, het zeggen dat je begin met lijnen aan het begin van de volgende week) dus ik ben zeker van plan om hier aan mee te doen. Ik heb me vandaag ingeschreven bij de sportschool na een half jaar niet meer te zijn ingeschreven (3/4 jaar niet meer te zijn geweest :p). Deze keer ben ik er zeer fanatiek in en wil voor de feestdagen zoveel mogelijk er af hebben. en zoals marleenhoofd- al zei, een soort 'stok achter de deur' zoals dit topic zou hiermee best wel eens kunnen helpen
pi_41480167
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:03 schreef Iksje het volgende:
Dat een broodje gezond helemaal niet gezond is weet ondertussen ook wel iedereen denk ik.
In België heet een broodje gezond vaak 'een club' of 'een smos'. Een broodje gezond (als het onder die naam op de kaart staat) is dan iets met alleen groenten en (nog steeds) veel saus.

Volgens mij telt de TS ook een beetje verkeerd, een broodje van zo'n 20-25cm is op zich al zo'n 200kcal waard (min), tel daar nog je boter/mayonaise bij en je kaas/ham en je komt zo aan 500kcal. Maar eigenlijk maakt dat niet uit, kcal zeggen eigenlijk heel weinig over de gezonde waarde van je broodje/eten.
Als je niet elke dag van die broodjes eet lijkt er niks mis mee in mijn ogen. Al eet ik veel en veel liever donkere broodjes
Klopt inderdaad wel... bij Subway (broodjeszaak) kun je kiezen tussen "foot long" (30cm) of een half broodje. Zo'n foot long broodje met betrekkelijk mager beleg (kalkoenfilet) is 1.000kcal(!!)... net zo veel als een Big American diepvriespizza van Oetker. Maar echt ongezond is het niet, veel rauwkost en lekker kalkoenfilet (en natuurlijk een boel saus), alleen ontzettend veel! En erg lekker! Maar dus gewoon niet te vaak eten.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 13:36:54 #262
13151 crew  Rewimo
pi_41480305
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:28 schreef lmnop het volgende:
ahhh ik zie vanuit het topic dat ik hier beter terecht ben dan in 'slank de herfst in' topic met mijn BMI. dit heb ik gepost in dat topic wat eigenlijk dan voor dit topic geld.
Welkom hier Wij zijn overigens wel lange-termijn-lijners over het algemeen Maakt verder niet uit hoor, doe lekker mee zou ik zeggen.
pi_41481367
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Welkom hier Wij zijn overigens wel lange-termijn-lijners over het algemeen Maakt verder niet uit hoor, doe lekker mee zou ik zeggen.
ahhh het is bij mij ook zeker voor de lange termijn, op dit moment heb ik een BMI van 33 dus tevreden ben ik zeker niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 14:30:11 #264
13151 crew  Rewimo
pi_41481399
Met 33 zit je hier "goed" Helaas...
pi_41481891
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:47 schreef Rewimo het volgende:
Fijn dat je je beter voelt, ymme Wat voor opleiding doe je?
Dank je.

Bedrijfsadministratie...
pi_41482073
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:52 schreef ymme het volgende:

[..]

Dank je.

Bedrijfsadministratie...
Heb ik -in een grijs verleden- ook gedaan!
Heb er alleen helemaal nooit iets mee gedaan, werken op een financiële administratie is niet aan mij besteed . Ik verveel me veel te snel, als ik iets 2 keer heb gedaan is voor mij de lol er meestal al weer af.
Maar je kunt verder genoeg kanten op als je eenmaal 't papiertje hebt! Ben zelf destijds bij de ING Bank terecht gekomen op een afdeling voor zakelijk betalingsverkeer, een commerciële afdeling. Ondersteunde daar de afdeling als administratief/secretarieel medewerker, leuke tijd gehad!
Alleen ging ik me weer vervelen en toen ben ik maar weer terug naar school gegaan.
***Levi was here***
pi_41482129
Ik vind het een uitdaging. Vooral met veel cijfertjes werken. Heerlijk.
Gek eigenlijk, hoe dat verschillende mensen, op één het zelfde kunnen reageren/denken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 15:07:59 #268
13151 crew  Rewimo
pi_41482255
Rekenen vind ik leuk, boekhouden vond ik een verschrikking Ik heb ook MBA gedaan maar heb het onderdeel boekhouden nooit gehaald. De rest wel. Taal is veel meer mijn ding
  maandag 4 september 2006 @ 15:32:40 #269
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41482768
Ik ben officeel ook een administrateur maar ik die liever de fiscale dingen
pi_41482915
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Rekenen vind ik leuk, boekhouden vond ik een verschrikking Ik heb ook MBA gedaan maar heb het onderdeel boekhouden nooit gehaald. De rest wel. Taal is veel meer mijn ding
Ik vond boekhouden leuk op school, ook bedrijfsadministratie en zelfs belastingrecht vond ik leuk. Alleen vind ik bijna alles leuk... voor een tijdje... Ik heb een brede interesse en ben snel verveeld, niet echt handig.

Op 't HBO heb ik ook niet meer voor Bedrijfseconomie of Accountancy gekozen, maar voor de MER (Management, Economie en Recht), omdat dat breder was. En ook daar vond ik (vrijwel) alle vakken leuk... Had alleen een hekel aan Macro-economie omdat ik dat te abstract vond, kon er helemaal niets mee, ging me volledig boven m'n pet.

Mijn grote probleem is dat ik nog steeds niet weet "wat ik later wil worden", lastige bijkomstigheid is dat het al "later" is. Toen ik een jaar of 12 was wilde ik arts worden, maar na de eerste klas van de middelbare school ging ik naar de Mavo en ik heb 't toen maar uit mijn hoofd gezet. Naar mate ik ouder wordt krijg ik er steeds meer spijt van dat ik destijds weigerde mijn boeken open te doen. Was toen echt lui!
***Levi was here***
  maandag 4 september 2006 @ 15:42:13 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41483002
Ow dat heb ik ook hoor ik zit nu op mijn 23ste op het HBO en dank vaak had ik het maar anders gedaan maar ja het komt wel goed.

Ik weet wat ik wil gelukkig en vind van het economische alleen Fiscale Economie echt leuk. Maar meer juridisch lijkt me ook erg leuk. Maar dat komt ooit op de uni wel goed kan je kiezen tussen fiscaal recht of fisclae economie.

Mijn droom is om bij de belastingdienst te werken
pi_41483140
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ow dat heb ik ook hoor ik zit nu op mijn 23ste op het HBO en dank vaak had ik het maar anders gedaan maar ja het komt wel goed.

Ik weet wat ik wil gelukkig en vind van het ecnomoische alleen Fiscale Econimie echt leuk. Maar meer juridisch lijkt me ook erg leuk.
Ik was 21 toen ik begon aan 't HBO en was 25 toen ik klaar was.
Is onderhand al weer 2 jaar geleden en eigenlijk wil ik weer gaan studeren. (tja, alweer verveeld, hè) Alleen heb ik nog een studieschuld van de vorige studie en zal ik het dus deeltijd moeten doen, anders kan ik 't allemaal niet betalen. Helaas zijn er weinig deeltijd universitaire studies. Weet trouwens ook nog niet wát ik wil gaan studeren.
***Levi was here***
  maandag 4 september 2006 @ 15:49:42 #273
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41483206
Ik in februari pas begonnen dus ben nog niet zo lang bezig

Nu ben ik vooral ziek en aan het balen dat ik nog meer school mis maar ja wil nu toch echt goed opknappen want tja over een maand ben ik al geopereerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 15:49:56 #274
13151 crew  Rewimo
pi_41483211
Ben ik even blij dat ik dat allemaal achter me heb. Ik heb geen wereldbaan (niet veel uitdaging) maar dankzij alle fusies en privatisering in het verleden wel een behoorlijk inkomen Bovendien vind ik mijn gezin stukken belangrijker dan mijn baan dus ik zit wel lekker zo
pi_41483432
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik in februari pas begonnen dus ben nog niet zo lang bezig

Nu ben ik vooral ziek en aan het balen dat ik nog meer school mis maar ja wil nu toch echt goed opknappen want tja over een maand ben ik al geopereerd
En door die operatie zul je ook wel weer best veel school missen, lastig. Maar het is voor een goed doel!
Wat mankeer je nu eigenlijk? Echt balen dat 't daardoor nu niet opschiet. Hopelijk knap je snel op!
***Levi was here***
  maandag 4 september 2006 @ 16:01:50 #276
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41483565
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:57 schreef Levitation het volgende:

[..]

En door die operatie zul je ook wel weer best veel school missen, lastig. Maar het is voor een goed doel!
Wat mankeer je nu eigenlijk? Echt balen dat 't daardoor nu niet opschiet. Hopelijk knap je snel op!
Ben gewoon grieperig maar tja lekker is anders.

Als het echt niet gaat kan ik in februari opnieuw beginnen met leerjaar 2 is wel fijn om te weten vind ik. Ik ga er wel alles aan doen om toch in deze klas te blijven gelukkig ben ik vrij goed in zelfstudie

Ow en ik studeer ook niet om cariere te maken. Ik wil doen wat ik leuk vind. En als ik klaar ben dan zullen ook al vrij snel als het gaat natuurlijk kind(eren) komen.
pi_41484141
Net de eerste keer sportschool sinds maanden , viel zeker niet tegen alleen ben ik maar 45 min geweest aangezien ik het niet gelijk wil overdrijven :p.

En ontopic nu, ik studeer ook en voornamelijk omdat ik het studenten leven op dit moment nog fantastisch vind, ben zelf 22 en zit in mijn tweede jaar HBO. Daarnaast is het verschil in loon tussen iemand met een MBO diploma en iemand met een HBO diploma ook aanzienlijk
pi_41484590
Ik ben 4e jaars HBO studente (eigenlijk 5e jaars) en hoop in mei af te studeren. Ik heb echt geen idee of ik wel wil werken in de ICT

Het probleem met verder studeren zijn toch ook wel de kosten. Daarbij heb ik me er nu wel een beetje op ingesteld dat ik over een jaar hopelijk een (redelijk) salaris heb en we dus wat royaler kunnen leven.
Maar om eerlijk te zijn ben ik doodsbenauwd dat ik me ga enorm ga vervelen met een fulltime baan. Beetje het gevoel van Levitation: ik verveel me ook snel als er weinig variatie en uitdaging is.

Nouja, ik moet eerst maar eens een afstudeerplek zien te vinden, wat me niet meevalt aangezien ik zo verdomd onzeker ben over mijn kennis en vaardigheden.
pi_41484756
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:25 schreef lmnop het volgende:
Net de eerste keer sportschool sinds maanden , viel zeker niet tegen alleen ben ik maar 45 min geweest aangezien ik het niet gelijk wil overdrijven :p.

En ontopic nu, ik studeer ook en voornamelijk omdat ik het studenten leven op dit moment nog fantastisch vind, ben zelf 22 en zit in mijn tweede jaar HBO. Daarnaast is het verschil in loon tussen iemand met een MBO diploma en iemand met een HBO diploma ook aanzienlijk
Ik heb niet gestudeerd en mijn loon en verantwoordelijkheid is ook ver boven gemiddeld voor mijn leeftijd een diploma zegt niet alles gelukkig
pi_41484809
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:48 schreef Emu het volgende:

[..]

Ik heb niet gestudeerd en mijn loon en verantwoordelijkheid is ook ver boven gemiddeld voor mijn leeftijd een diploma zegt niet alles gelukkig
Maar het helpt wel .
pi_41485067
Werkgevers staren zich wel steeds vaker blind op het diploma. En als je volgens barema's werkt, ook al doe je dezelfde functie, maakt het ook een verschil.
Daarom ben ik met avondschool (boekhouden) gestart afgelopen zaterdag. Dat zou een papiertje moeten opleveren met meer mogelijkheden dan ik nu heb
pi_41491046
Ik vind het nu ook weleng, mocht nu het lesgeven mij niets lijken, dan zit ik met een papiertje en nog niets..

Maar ik heb wel hoop dat het goedkomt.. Vandaag viel me wel mee, al heb ik het soms wel moeilijk gehad.. "Wij" als gastdocenten hebben iig de tweede prijs in de quiz gehaald, en van de prijs krijgen we allemaal een lekkere fles wijn...
De bbq was ook best lekker, en ik heb nog flink wat vlees mee naar huis genomen...

Nu de eerste lessen maar gaan voorbereiden..
pi_41493671
Ik ben ook net begonnen met stage (een stuk jonger dan de rest hier, derde jaar HBO is het). Het bevalt me goed! Ik heb wel echt het idee dat ik in de journalistiek wil werken.
pi_41493777
Ooooh, doe je journalistiek? Dat heeft me altijd erg leuk geleken. Doe nu Personeel en Arbeid, maar journalistiek komt er misschien ooit nog wel eens van
It is your friends who make your world!
pi_41494109
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef Ikiskoel het volgende:
Ooooh, doe je journalistiek? Dat heeft me altijd erg leuk geleken. Doe nu Personeel en Arbeid, maar journalistiek komt er misschien ooit nog wel eens van

Ik vind het inderdaad erg leuk. Het is een gevarieerd beroep en er zit voor mij dus telkens weer uitdaging in. Waar wil je eventueel journalistiek studeren en hoe?
pi_41494112
Efteling was dus weer erg leuk en heel erg rustig

morgen nog een druk dagje en woensdag op vakantie
pi_41495943
quote:
Op maandag 4 september 2006 21:22 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad erg leuk. Het is een gevarieerd beroep en er zit voor mij dus telkens weer uitdaging in. Waar wil je eventueel journalistiek studeren en hoe?
Ik weet nog niet waar ik het wil doen, maar voorlopig ben ik ook nog wel even bezig met mn huidige studie. Omdat ik straks in Leiden woon (ga met mn samenwonen ) zit ik te denken aan Utrecht. Waar doe jij het?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 22:26:09 #288
13151 crew  Rewimo
pi_41496137
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik weet nog niet waar ik het wil doen, maar voorlopig ben ik ook nog wel even bezig met mn huidige studie. Omdat ik straks in Leiden woon (ga met mn samenwonen ) zit ik te denken aan Utrecht. Waar doe jij het?
Ga je dan bij de collega's in Leiden werken?
pi_41496464
Hehe, als het goed is ga ik in Amsterdam werken. Tenzij er in Haarlem nog een plekje voor me is
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 22:39:20 #290
13151 crew  Rewimo
pi_41496631
Geen idee, wat zoek je?
pi_41496671
Ik ben nu administratief medewerkster, dus iets in die hoek. Haarlem is wel iets makkelijker te bereiken met het openbaar vervoer. En de collega's zijn vast véél leuker!
pi_41506025
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ook in Utrecht inderdaad. Het is wel moeilijk(er) binnenkomen, maar als je echt wilt enzo dan lukt je dat wel. Ze hebben veel mensen uit het vak, maar dat is volgens mij op alle scholen wel zo, dat vind ik prettig werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 08:18:39 #293
13151 crew  Rewimo
pi_41506485
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben nu administratief medewerkster, dus iets in die hoek. Haarlem is wel iets makkelijker te bereiken met het openbaar vervoer. En de collega's zijn vast véél leuker!
Uiteraard Er werken bij ons veel mensen uit Leiden en omstreken. Kijk eens op intranet, je weet nooit
pi_41509555
Goeiemorgen allemaal!
Ben net naar de huisarts geweest. Had zo'n enorme last van m'n buik, jekkie... ik zal jullie de details besparen. Ik was wat verontrust, was even bang dat mijn galproductie niet goed was. Had ik zo m'n aanwijzingen voor, maar dat zijn juist de details die ik jullie dus wil beparen. Maar volgens de dokter valt het wel mee en is vooral mijn dikke darm weer de samba aan het dansen, maar dat ben ik wel gewend.

Heb ook meteen een dubbele afspraak gemaakt voor morgenmiddag, om eens te praten over mijn rotzooi in m'n hoofd. Tjonge, dat ik dat ook echt ooit zou doen! Maar na 17 jaar uitstellen is het nu wel écht tijd dat ik iets aan de manier waarop ik over mezelf denk ga werken. Ben doodsbang en vol verwachting tegelijk... Heel raar gevoel.
***Levi was here***
pi_41509705
Levitation, balen dat je darmen niet helemaal goed werken, en de details heb ik wel een voorstelling bij geloof ik, en daar wil ik het ook bij houden...

Goed zeg dat je ook een afspraak maakt om te praten over de rotzooi in je hoofd!!! Ik ben benieuwd wat eruit komt...

Ik heb vanmiddag de laatste follow up van therapie, ik ben benieuwd, en ik kan het ook wel gebruiken, de laatste weken gaat het niet echt super, en alhoewel het ws. flink stressgerelateerd is, maak ik me er wel een beetje zorgen om..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 11:04:54 #296
13151 crew  Rewimo
pi_41509715
Doe je goed, Levitation Erkennen dat je hulp nodig hebt is een hele belangrijke stap. Goed gedaan!
pi_41511583
Morgen rond deze tijd zit ik in duitseland lekker te lunchen ergens

In het gebied waar wij heen gaan word het 28 graden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 12:24:38 #298
13151 crew  Rewimo
pi_41511878
*jaloers kijkt*
pi_41512311
Oh, ik vergat bijna mijn gewicht te updaten! Er is weer een pondje af. 't Gaat langzaam, maar ik ben superblij dat m'n gewicht weer daalt. Nog ruim een kilo en ik ben weer op mijn laagste gewicht.

Riann: heerlijk, vakantie! Geniet er lekker van! Boffen dat 't eindelijk weer mooi weer word!
Ik mag over 4,5 week ook eindelijk! Heb er nu al zin in!
***Levi was here***
pi_41512704
Levitation, klinkt goed!!! Ennuh, langzaam is niet erg, als het er maar afgaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')