Ben gewoon grieperig maar tja lekker is anders.quote:Op maandag 4 september 2006 15:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
En door die operatie zul je ook wel weer best veel school missen, lastig.Maar het is voor een goed doel!
![]()
Wat mankeer je nu eigenlijk? Echt balen dat 't daardoor nu niet opschiet. Hopelijk knap je snel op!
Ik heb niet gestudeerd en mijn loon en verantwoordelijkheid is ook ver boven gemiddeld voor mijn leeftijdquote:Op maandag 4 september 2006 16:25 schreef lmnop het volgende:
Net de eerste keer sportschool sinds maanden, viel zeker niet tegen alleen ben ik maar 45 min geweest aangezien ik het niet gelijk wil overdrijven :p.
En ontopic nu, ik studeer ook en voornamelijk omdat ik het studenten leven op dit moment nog fantastisch vind, ben zelf 22 en zit in mijn tweede jaar HBO. Daarnaast is het verschil in loon tussen iemand met een MBO diploma en iemand met een HBO diploma ook aanzienlijk
Maar het helpt welquote:Op maandag 4 september 2006 16:48 schreef Emu het volgende:
[..]
Ik heb niet gestudeerd en mijn loon en verantwoordelijkheid is ook ver boven gemiddeld voor mijn leeftijdeen diploma zegt niet alles gelukkig
quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef Ikiskoel het volgende:
Ooooh, doe je journalistiek? Dat heeft me altijd erg leuk geleken. Doe nu Personeel en Arbeid, maar journalistiek komt er misschien ooit nog wel eens van
Ik weet nog niet waar ik het wil doen, maar voorlopig ben ik ook nog wel even bezig met mn huidige studie. Omdat ik straks in Leiden woon (ga met mnquote:Op maandag 4 september 2006 21:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad erg leuk. Het is een gevarieerd beroep en er zit voor mij dus telkens weer uitdaging in. Waar wil je eventueel journalistiek studeren en hoe?
Ga je dan bij de collega's in Leiden werken?quote:Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik weet nog niet waar ik het wil doen, maar voorlopig ben ik ook nog wel even bezig met mn huidige studie. Omdat ik straks in Leiden woon (ga met mnsamenwonen
) zit ik te denken aan Utrecht. Waar doe jij het?
Ook in Utrecht inderdaad. Het is wel moeilijk(er) binnenkomen, maar als je echt wilt enzo dan lukt je dat wel. Ze hebben veel mensen uit het vak, maar dat is volgens mij op alle scholen wel zo, dat vind ik prettig werken.quote:Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik het wil doen, maar voorlopig ben ik ook nog wel even bezig met mn huidige studie. Omdat ik straks in Leiden woon (ga met mnsamenwonen
) zit ik te denken aan Utrecht. Waar doe jij het?
Uiteraardquote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben nu administratief medewerkster, dus iets in die hoek. Haarlem is wel iets makkelijker te bereiken met het openbaar vervoer. En de collega's zijn vast véél leuker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |