Reddeloos, redeloos, radeloos.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Wat moeten we doen om het tij te keren?![]()
Wij zijn allen reddeloos verloren!![]()
Het erg gematigd scenario, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je schetst nog een gematigd scenario![]()
Bron?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef LXIV het volgende:
Heb je wel eens van Murphy gehoord? De dingen worden altijd erger als verwacht.
2 uur later....quote:arjanus - dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:29
Erg weinig denk ik,.
jij hebt vast 2 hele nare uurtjes achter de rugquote:arjanus - maandag 18 september 2006 @ 23:43
.... Kortom, verloedering in al zijn aspecten.
Subtiele kick, op jezelf reagerenquote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef arjanus het volgende:
Enorme staatsschulden, stroperige bureaucratie, bloeiende criminaliteit en asociaal gedrag. Kortom, verloedering in al zijn aspecten.
Maak er maar 3 weken vanquote:Op maandag 18 september 2006 23:49 schreef rvand het volgende:
[..]
2 uur later....
[..]
jij hebt vast 2 hele nare uurtjes achter de rug
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef Sidekick het volgende:
Wat er gaat gebeuren met communistische terroristenknuffelaars aan het roer?
Nederland zal weldra kennis maken met Islamitisch terrorisme in de vorm een aanslag op een groot rechts schrijver. Het aantal moskeeen zal een enorme vlucht gaan nemen, waarbij zelfs Zeeland er aan moet geloven. De namen van bepaalde producten zullen gewijzigd worden onder druk van de politiek correcte gedachtepolitie. Het aandeel allochtonen in de steden zullen voor het eerst boven de 50% uitkomen. Er zal een record aantal verblijfsvergunningen worden gegeven door een fout op fout stapelende minister van vreemdelingenzaken. Maar deze minister zal door de sorrycultuur wel mogen blijven zitten. Het aantal ambtenaren zal volgens bepaalde ramingen uitkomen op een miljoen. Terroristen met ontstekingen op zak zullen worden vrijgesproken omdat het gaat om kapot materiaal of een ander excuus. De media zal de linkse partijen volop steunen om hun inkomen te behouden. De naieve pacifisten zullen ook de veiligheidsdiensten laten verloederen met volop geheime informatie die open en bloot op straat komt te liggen. De samenleving zal een kweekvijver zijn voor misdadige nieuwe politieke partijen, zoals een pedopartij. Men zal onder communistisch bewind meer dan 50% belastingen moeten betalen aan de overheid, zodat de ministers een loonsverhoing kunnen krijgen van 30%. Kabinetspersonen die amper 9 uur in functie zitten zullen vast wel wachtgeld krijgen van deze uitkeringsfundamentalisten. Door instabiliteit zal een links kabinet waarschijnlijk wel een paar keer vallen en eventueel als minderheidskabinet doorgaan. Men zal wel met een feestdag komen voor genaturaliseerden, maar door juridisch geneuzel de eerste drie jaar niet met een integratiebeleid komen. Petten mogen niet meer op officiele pasfoto's, terwijl hoofddoekjes toegestaan blijven vanwege hun visie dat moslims meer mogen dan echte Nederlanders.
Kortom, het wordt een hel. Een linkse hel.
En wanneer ging de WAO in werking? 1967.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:52 schreef Napalm het volgende:
Subsidierende systemen oprichten is veel makkelijker dan ze af te schaffen of ze zelfs maar in de hand te houden. kijk maar naar de WAO. Echter de grootste schuld ligt toch bij de sukkels die het systeem maakten, niet degenen die het niet konden/ drufden af te schaffen.
Ja mên, het onderwijs heeft echt baat gehad bij het CDA / VVD beleid, vooral de LSVb, die zijn er erg blij mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Wat zou er allemaal veranderen als PVDA regeert? Ik ben een PvdA-stemmer, maar ik vraag me af wat er allemaal gaat veranderen dan. Momenteel gaat t volgens mij redelijk met Nederland. Wordt de boel weer omgegooid, wordt het beter, of slechter?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef Sidekick het volgende:
Wat er gaat gebeuren met communistische terroristenknuffelaars aan het roer?
Kortom, het wordt een hel. Een linkse hel.
Ik wil me dat niet voorstellenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:58 schreef jogy het volgende:
[..]!! Ik kan me niet voorstellen hoe dat zou zijn
.
Ja idd, het onderwijs heeft heel veel baat gehad bij dit kabinet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja mên, het onderwijs heeft echt baat gehad bij het CDA / VVD beleid, vooral de LSVb, die zijn er erg blij mee.
Zoals?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:44 schreef arjanus het volgende:
[..]
Ja idd, het onderwijs heeft heel veel baat gehad bij dit kabinet.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:13 schreef Knormen het volgende:
Het belangrijkste is dat met premier Bos er weer een optimistische wind door Nederland gaat varen. Het soms negative en boote beleid van de afgelopen jaren wordt vervangen door een evenwichtig, realistisch en positieve aanpak. Ik noem een aantal voorbeelden:
- Immigratie wordt niet meer als een probleem op zic gezien, maar als een verschijnsel dat problemen op kan leveren, maar ook positieve kansten heeft.
- Noodzakelijke bezuinigingen worden eerlijker verdeeld door het beperken van de hypotheekrenteaftrek en het mee laten betalen aan de AOW door 65-+ers. Hierdoor ontstaat niet het gevoel dat de minst rijke helft van Nederland steeds meer inlevert terwijl de inkomensverschillen groeien.
- Het land wordt weer wat fatsoenlijker en minder opgefokt.
Ehm.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik wil me dat niet voorstellen![]()
Joah. Ik post het wel in het 'gestopt met roken' topic als ik weer gestopt benquote:Op woensdag 20 september 2006 07:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
ff offtopic: jogy, rook je nog?
Hoe lang ben jij al niet langsgeweest, ouwe zuurpruim?quote:Op woensdag 20 september 2006 04:17 schreef StefanP het volgende:
Het land wordt minder fatsoenlijk en meer opgefokt, want iedere werkende met een halve hersencel ziet dat hij kaalgeplukt wordt. Nog meer hoogopgeleiden zullen het land verlaten en nog meer laag- of niet-opgeleiden zullen binnenstromen. Criminelen krijgen weer vrij spel, want vanzelfsprekend ligt de schuld van hun gedrag niet bij henzelf maar bij de maatschappij - en daar past maar een beleid bij: de aai over de bol en een taakstrafje.
Hihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik wil me dat niet voorstellen![]()
De uitzonderingen zijn natuurlijk, zoals je zelf al aangeeft, doodgewone burgers... 5 km/u te hard rijden, 10 minuten te lang parkeren of je belastingaangifte verkeerd invullen. Dan zijn de kereltjes met de pet ineens wel helden. Maar ze lopen met een grote boog om een groep Marokkaantjes heen, en voor echte criminaliteit komen ze de deur niet uit. Jaja, criminaliteit wordt weer eens hard aangepakt in Nederland!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al niet langsgeweest, ouwe zuurpruim?
Kom 'ns langs en ontduik voor de grap een jaartje of wat belasting. Kijken of je nog zo piept.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |