abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:58:57 #1
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41304603
De PvdA doen het nog vrij goed in de peilingen, en de kans is aanwezig dat de PvdA de verkiezingen gaat winnen. Dat zou dus inhouden dat Wouter Bos de volgende Premier zou kunnen worden! Uit sommige andere topics lees ik wel eens dat als Wouter Bos Premier zou worden dat ze dan zouden vertrekken, of op een of andere manier erg actief in de opositie politiek zullen gaan worden.

Welnu, dan nu een poll.....

Wat ga JIJ doen als Wouter Bos Premier wordt?

1) Je gaat emigreren. Je pikt het niet langer, je pakt je spullen en je gaat verhuizen naar een land waar wel een relatief rechtse regering zit. Weg uit links Nederland, weg van al die uitkeringen en enorme belastingen. Weg van de Marokkanen en de Turken! Weg!

2) Je laat het er bij zitten. Je hebt geen zin/tijd om je er verder mee te bemoeien, en je zal bij de volgende verkiezingen maar weer rechts stemmen in de hoop dat ze dan WEL winnen. Met andere worden: Je blijft mokkend op de bank zitten, en klaagt wat op het Fok! forum.

3) Je gaat actief demonstreren in Den Haag, je sluit je aan bij een opositiepartij, je begint een politiek getint blog, en je laat op alle mogelijke manieren weten dat jij het er niet mee eens bent. Je gaat actief voor de partij waar je lid van bent geworden het land door om nieuwe leden te werven en te helpen met de campagnes.

4) Of doe je iets anders? Ligt het toe!

Poll: Wat ga jij doen als Wouter Bos Premier wordt?
  • Ik ga emigreren!
  • Ik blijf mokkend op de bank!
  • Ik ga actief de politiek in!
  • Ik doe iets anders! (Onderbouw)
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 1% gewijzigd door maartena op 29-08-2006 21:05:05 (Nieuwe poll die beter past :)) ]
  • Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:01:35 #2
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41304710
    stel je niet zo aan, we hebben ook Balkenende overleefd
    De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
    pi_41304734
    Gewoon die man een eerlijke kans geven. Je doet alsof de wereld vergaat. Kom op.
    pi_41304763
    Boeie.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:02:42 #5
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41304768
    Onder het motto "TS begint" heb ik voor "mokkend op de bank" gekozen. Ik ben dan wel geemigreerd, maar dat was niet om politieke redenen, en vanuit de VS echt actief deelnemen in de Nederlandse politiek is ook lastig....

Overigens ga ik mijn poll even aanpassen, hij past niet lekker zo!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_41304837
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef Aoristus het volgende:
    stel je niet zo aan, we hebben ook Balkenende overleefd
    En bos is beter?
    ok ok de man eerst een kans geven.
    Daarna klagen
    pi_41304953
    Huillie.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:06:49 #8
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41304958
    Ik zal hem zelf ook een kans geven trouwens, ik hoor alleen regelmatig uit de rechtse hoek over de mogelijke RAMP scenarios die er zouden komen als Bos premier zou worden..... Ik wil dan wel eens weten wat men gaat doen als die "ramp" premier wordt....
    -
    pi_41305007
    Hopen dat Bos zich eindelijk losweekt van de VS-koers.

Zo beroerd kan Bos echt niet zijn. De wereld vergaat niet door muppetA door muppetB te vervangen.
    pi_41305061
    Ik ben geen PvdA'er, ik zal er niet op stemmen, maar we overleven het heus wel. Misschien ga ik wat frustraties op Fok! spuien, maar in eerste instantie geef ik hem een eerlijke kans
    pi_41305157
    Ik zal juichend op de bank zitten , dat is mijn toelichting (dat emigreren heeft naast je beoordelingsvermogen over de politiek ook je spelling aangetast blijkbaar)
    pi_41305170
    Niet iedereen is rechts.
    feest
    pi_41305226
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
    Niet iedereen is rechts.
    Slechte POLL idd.
    pi_41305236
    kokhalzen...
    Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:13:08 #15
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41305249
    Aan hen die Emigreren aan het kiezen zijn..... waar zouden julie dan heen gaan?
    -
    pi_41305263
    quote:
    Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.

NIET VALSSPELEN!!
    Vandaar dat 'mokkend op de bank zitten' zo populair is...

Nee, ik zal opgelucht adem halen en hopen dat de beste man ervoor kiest niet met de VVD te gaan regeren. Ik kan niet met zekerheid stellen welke doelen de VVD met haar programmapunten nastreeft, maar het zijn duidelijk niet de mijne. Als drie procent belastingverlaging alweer ten koste moet gaan van zorg, woningbouw en sociale zekerheid, terwijl er nauwelijks extra geïnvesteerd wordt in milieuzaken, dan heb ik het gevoel dat de VVD stemmen wil winnen ten koste van alles.
    pi_41305264
    Als Bos premier wordt, dan zal ik er kamers bij moeten bouwen. Mijn ouders hebben al gezegd dat ze dan gaan emigreren en ze zijn hier welkom.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:14:46 #18
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41305322
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
    Niet iedereen is rechts.
    Ik ook niet. Maar op dit forum kom ik soms opmerkingen tegen over RAMPscenarios etc... en dan vraag ik me wel eens af of dat soort gasten ook mans genoeg zijn om iets te doen na de verkiezingen, of dat ze maar gewoon lekker blijven mokken op de bank met het Fok! forum op hun laptopje.....
    -
    pi_41305332
    Anders:

Ik scheur mijn kleren, doe as op mijn hoofd en ga 10 weken en 5 dagen lang rouwen.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:15:08 #20
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_41305341
    Je hebt het maar te slikken

En als mensen om dit soort redenen meteen wegrennen naar het buitenland heb ik het liefst dat deze mensen hun Nederlanderschap wordt ontnomen. Aan wegrenners heb je toch niks
    pi_41305425
    Dan doe ik helemaal niks omdat het allemaal toch geen fluit uitmaakt: vóór de verkiezingen gouden bergen beloven maar als ze eenmaal in het pluche zitten...
    pi_41305441
    Politiek asiel aanvragen over de grens, somewhere, klinkt beter bij optie 1
    Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:17:40 #23
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41305461
    Tot zover dus 10 emigranten, maar niemand die er over wil posten.....
    -
    pi_41305483
    Zelfmoord plegen

Wouter Bos
    Linkse knuffel politiek
    pi_41305500
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:14 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar op dit forum kom ik soms opmerkingen tegen over RAMPscenarios etc... en dan vraag ik me wel eens af of dat soort gasten ook mans genoeg zijn om iets te doen na de verkiezingen, of dat ze maar gewoon lekker blijven mokken op de bank met het Fok! forum op hun laptopje.....
    In je poll staat niets voor mensen die het geen ramp zouden vinden.
    feest
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')