De PvdA doen het nog vrij goed in de peilingen, en de kans is aanwezig dat de PvdA de verkiezingen gaat winnen. Dat zou dus inhouden dat Wouter Bos de volgende Premier zou kunnen worden! Uit sommige andere topics lees ik wel eens dat als Wouter Bos Premier zou worden dat ze dan zouden vertrekken, of op een of andere manier erg actief in de opositie politiek zullen gaan worden.
Welnu, dan nu een poll.....
Wat ga JIJ doen als Wouter Bos Premier wordt?
1) Je gaat emigreren. Je pikt het niet langer, je pakt je spullen en je gaat verhuizen naar een land waar wel een relatief rechtse regering zit. Weg uit links Nederland, weg van al die uitkeringen en enorme belastingen. Weg van de Marokkanen en de Turken! Weg!
2) Je laat het er bij zitten. Je hebt geen zin/tijd om je er verder mee te bemoeien, en je zal bij de volgende verkiezingen maar weer rechts stemmen in de hoop dat ze dan WEL winnen. Met andere worden: Je blijft mokkend op de bank zitten, en klaagt wat op het Fok! forum.
3) Je gaat actief demonstreren in Den Haag, je sluit je aan bij een opositiepartij, je begint een politiek getint blog, en je laat op alle mogelijke manieren weten dat jij het er niet mee eens bent. Je gaat actief voor de partij waar je lid van bent geworden het land door om nieuwe leden te werven en te helpen met de campagnes.
4) Of doe je iets anders? Ligt het toe!
Poll: Wat ga jij doen als Wouter Bos Premier wordt?Ik ga emigreren!
Ik blijf mokkend op de bank!
Ik ga actief de politiek in!
Ik doe iets anders! (Onderbouw)
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door maartena op 29-08-2006 21:05:05 (Nieuwe poll die beter past :)) ]
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin