Sorry je hebt gelijk, maar ik dacht dat steeds de opvolgende poster de getallen moest overnemen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat jouw post niet klopt slimmerd.
edit: sterker nog, in je vorige post deed je het ook fout, en die getallen zijn fout doorberekend...
Krijg ik hier nog een antwoord op?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:18 schreef Gatenkaas het volgende:
Deep Purple 13 SAVE +3 Ik vraag me daadwerkelijk af hoe ze zo laag kunnen komen, terwijl iets als Blur in de HoF zit
Het zal wel smaakgerelateerd zijn, maar ik beschouw Ænima nog altijd als 1 van de grootste miskopen die ik ooit heb gedaan.quote:Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Oeh, de nek van Tool wordt waarschijnlijk vandaag omgedraaid![]()
Dat is dan denk ik smaak ja, Ænima en Lateralus zijn m.i. erg goede albums, ik snap de termen die hier af en toe rond vliegen over hoe slecht TOOL wel niet is absoluut niet. Die drummer is meesterlijk, zijn ritmes en overgangen in de nummers, ik ken geen andere drummer die dat doet, ook die gast van slayer niet.quote:Op maandag 11 september 2006 13:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het zal wel smaakgerelateerd zijn, maar ik beschouw Ænima nog altijd als 1 van de grootste miskopen die ik ooit heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |