Ja maar je probeert dan toch zoveel mogelijk geld te krijgen denk je niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:30 schreef roeland303 het volgende:
voor het eind bedrag maakt het niet uit wie je eruit stemt, dat kun je nu al uitrekenen...Het is wel belangrijk wie je eruit stuurt, want die gaat een geld bedragweggeven...misschien aan jou, maar dit boeit alleen weer als je er eerder uit gaat dan de winnaar....want de helft van wat je hebt mag je meenemen....
Zo werkt het volgens mij...
Speculaties over het prijzengeldquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
misschien maar een topic over het prijzen geld maken...hihi
Ja die 2 zijn heel goed bezig, het lijken nog steeds 2 actrices, maar goedquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef itsme het volgende:
Bedankt Henk!!!
Thanksquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Speculaties over het prijzengeld
Volgens mij heb je niks gemist.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:35 schreef Mikiej15 het volgende:
Oke, nog wat gemist vandaag? Wat spannends?
Buiten de Hotline
Begrijpelijk, vanuit E10's positie gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:35 schreef ThaSandman het volgende:
E1o vintdt het jammer dat de zusjes Najib lekker vinden.
how surprisingquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:35 schreef ThaSandman het volgende:
E1o vintdt het jammer dat de zusjes Najib lekker vinden.
Blijft er nog over wat BB voor acties gaat ondernemen om ze te laten bieden toch ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Speculaties over het prijzengeld
jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:35 schreef Inca het volgende:
Hebben die 2 zusjes nu beiden siliconen tietten?
Ja maar hoe het uit zijn mond kwam, merkte je weer dat racistische trekje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:36 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Begrijpelijk, vanuit E10's positie gezien
ligt eraan hoe ranzig je het spel gaat spelen, super aardig doen tegen degene met het meeste geld...en die achter zijn rug om eruit sturen....maar ja kan het publiek dat waarderen..(uuhhhmm...ik wel eerlijk gezegd)...want het publiek heb je weer nodig aan het eind...best tof zit het in elkaar...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar je probeert dan toch zoveel mogelijk geld te krijgen denk je niet?
Dus stem je degene er uit die vriendjes met je is? want dan weetje je zeker dat je hun geld krijgt? of probeer je iedereen te vriend te houden![]()
Toen hij nog jonger was (batman)quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:34 schreef schatje het volgende:
Sabrina, Val Kilmer is niet sexy meer.
[afbeelding]
Ze gaan de zusjes straks laten schrikkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:38 schreef lissette72 het volgende:
Wat liggen die toch onder dat nest te doen... gesteun en gekreun![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja maar hoe het uit zijn mond kwam, merkte je weer dat racistische trekje.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ranzig je het spel gaat spelen, super aardig doen tegen degene met het meeste geld...en die achter zijn rug om eruit sturen....maar ja kan het publiek dat waarderen..(uuhhhmm...ik wel eerlijk gezegd)...want het publiek heb je weer nodig aan het eind...best tof zit het in elkaar...
Zou jij je geld geven aan degene die jou op de bank zette?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar je probeert dan toch zoveel mogelijk geld te krijgen denk je niet?
Dus stem je degene er uit die vriendjes met je is? want dan weetje je zeker dat je hun geld krijgt? of probeer je iedereen te vriend te houden![]()
ja, je kunt het beter een 'grote boodschap' noemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:42 schreef schatje het volgende:
Lekker ordinair om te zeggen dat je hebt gescheten.
Hij gunt het de anderen niet...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij gaat de grap niet lukken...door die kut E10
Tja...helemaal als ze weten waarom die persoon op de bank zit...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef farceman het volgende:
vorige post foutje... is altijd maar de vraag in hoeverre je iemand kan wegstemmen.
heb vaak zoiets van , als iemand genomineerd staat krijgt diegene ook vaak wat extra(positieve) aandacht op tv
Fecaliën afscheiden?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je kunt het beter een 'grote boodschap' noemen
doen ze denk ik expres , en is ook al een keer tot een confrontatie gekomen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef schatje het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er een maar toilet is.
Het is denk ik hetzelfde als dat vrouwen allemaal te gelijk ongesteld worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Zou het misschien zo zijn dat IQ test niet hoger als 70 zou mogen zijn.
Ze stonden net allemaal te wachten voor het toilet.
Je hebt in dat huis alle tijd om naar het tiolet te gaan, en als je de zusjes hoort (maar dat kan gespeeld zijn)
Ik heb mijn bedenkingen![]()
Ja, met 15 mensen in dat huis zit je eigenlijk altijd wel in de strontlucht van een ander.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef schatje het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er een maar toilet is.
hoger danquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Zou het misschien zo zijn dat IQ test niet hoger als 70 zou mogen zijn.
wanneer dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
doen ze denk ik expres , en is ook al een keer tot een confrontatie gekomen...
Ja maar anders had ze morsdood geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:48 schreef Wishjuh het volgende:
gvd kut Janine... verpest ze de hele lol... wat een goor kut wijf zeg
Ik weet wel zeker dat het publiek je dan laat vallen als een baksteen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ranzig je het spel gaat spelen, super aardig doen tegen degene met het meeste geld...en die achter zijn rug om eruit sturen....maar ja kan het publiek dat waarderen..(uuhhhmm...ik wel eerlijk gezegd)...want het publiek heb je weer nodig aan het eind...
De wens is de vader van de gedachtequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja maar anders had ze morsdood geweest.
o ja en natuurlijk de kwakjes uit de vorige editie ;-)quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
gezeik over tampons...huilend zusje...
Ja, anders was ze morsdood geweestquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
"Janine heeft mij gered van m'n leven"
Daarvoor is hij nog te jong, het is nog geen kerel zonder vet en met spierbundelsquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
De hele tijd over uiterlijk van de zusjes lullen en niemand die Etienne even op zijn vetranden wijst. Jammer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708140.jpg]afbeelding][/URL]
dat zijn spierenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
De hele tijd over uiterlijk van de zusjes lullen en niemand die Etienne even op zijn vetranden wijst. Jammer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708140.jpg]afbeelding][/URL]
ja ik denk dat dit best een leuke BB kan worden, niet vanwege de mensen maar vanwege dit aspect.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ranzig je het spel gaat spelen, super aardig doen tegen degene met het meeste geld...en die achter zijn rug om eruit sturen....maar ja kan het publiek dat waarderen..(uuhhhmm...ik wel eerlijk gezegd)...want het publiek heb je weer nodig aan het eind...best tof zit het in elkaar...
Volgens mij lagen alleen mijn kwakjes daar....hehe...de rest deed het in bed...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef natronic het volgende:
[..]
o ja en natuurlijk de kwakjes uit de vorige editie ;-)
wil ik dit weten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Volgens mij lagen alleen mijn kwakjes daar....hehe...de rest deed het in bed...![]()
Ja da's ook wat hoor: "Dido, ben zo terug"quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Volgens mij lagen alleen mijn kwakjes daar....hehe...de rest deed het in bed...![]()
sommige vrouwen hebben last van emoties als ze ongesteld zijn!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
gezeik over tampons...huilend zusje...
Maar ja dus wel weer slijmen naar elkaar...Ik zou voostellen om hethele spel zonder nomineren te spelen...en iedereen zit elke week op de bank...met zijn allen dus...Dan gaan mensen elkaar ineens de waarheid vertellen....In plaats van al dat geglibber en geglij naar elkaar...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik denk dat dit best een leuke BB kan worden, niet vanwege de mensen maar vanwege dit aspect.
Of je krijgt dat ze inderdaad als ze het uiteindelijk beseffen hoe het werkt, juist heel lief en aardig tegen elkaar zijn, maar zoals jij zelf wel weet,dat is niet vol te houden.
![]()
Sorry....ben je ongesteld ofzo...?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sommige vrouwen hebben last van emoties als ze ongesteld zijn!!!![]()
hehehe.. ouwe trekdoosquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
nee vandaag nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sorry....ben je ongesteld ofzo...?![]()
Ik hou niet van mannen met (half)lang haar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me toch voor de dames niet verkeerd hoor
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708142.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef roeland303 het volgende:
Dan gaan mensen elkaar ineens de waarheid vertellen....In plaats van al dat geglibber en geglij naar elkaar...
Ja.. terwijl ie er denk ik gewoon in blijft morgen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
Egbert doet echt dramatisch...
Etienne je staat in mijn eeh..zonequote:
vlgs mij wel en ik hoor iets ".............blijkbaar kunnen zulk soort dingen niet in dit huis? "quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Gaan Sem en Micheline slapen???
Zo lijkt dat misschien....maar volgens mij is het nomineren juist een sociaal glijmiddel....heb ik echt honderden keren gedacht in het huis...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]Het nomineren is juist te gek. En is bron van een hoop ruzie.
Kijk naar de woedende Dido, daar aan die eettafel, toen er openlijk genomineerd moest worden. Geweldige TV.
tuurlijk.... al doet het me niet zoveel als hij eruit zou moeten, maar het begrijpelijk dat als je er zo uit zou moeten dat dat niet echt tof isquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
Egbert doet echt dramatisch...
ja deels wel mee eens , maar dat nomineren zorgt ook wel voor veel gesprekken, stress en ruzie...remember Dido..quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Maar ja dus wel weer slijmen naar elkaar...Ik zou voostellen om hethele spel zonder nomineren te spelen...en iedereen zit elke week op de bank...met zijn allen dus...Dan gaan mensen elkaar ineens de waarheid vertellen....In plaats van al dat geglibber en geglij naar elkaar...
Volgens zijn dochter is ie een tikkeltje verliefd op haar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef ThaSandman het volgende:
Egbert trekt vandaag wel veel naar Monique toe.
Sommig commentaar is van dermate laag niveau, dat het ten koste gaat van de reputatie van deze site...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
walgelijk is het iig wel, gelukkig ben ik niet zo dik.
Jouw nominaties richting Joost heeft je waarschijnlijk de overwinning gekost... over dat je niet tolerant zou zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zo lijkt dat misschien....maar volgens mij is het nomineren juist een sociaal glijmiddel....heb ik echt honderden keren gedacht in het huis...
komt nog welquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
walgelijk is het iig wel, gelukkig ben ik niet zo dik.
Het is een dom blondjequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me toch voor de dames niet verkeerd hoor
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708142.jpg]afbeelding][/URL]
ik denk dat ze hem gebruikt zolang hij van nut is en daarna wordt ie genadeloos gedumpt door blond 1&2quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef rubstar het volgende:
wat moeten die mensen thuis nou van Sabrina denken hey.. jeetje.. die zet zich ook lekker in de schijnwerpers met Etje10
En op wie doel je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sommig commentaar is van dermate laag niveau, dat het ten koste gaat van de reputatie van deze site...
Maar waarom zou je, jij bijvoorbeels glijen als je toch weet dat je elke week door Joost werd genomineerd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zo lijkt dat misschien....maar volgens mij is het nomineren juist een sociaal glijmiddel....heb ik echt honderden keren gedacht in het huis...
Hij heeft het zelf ook gezegd en dat hij haar daarom ontwijkt, maar dat is nu niet meer het geval dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens zijn dochter is ie een tikkeltje verliefd op haar.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sommig commentaar is van dermate laag niveau, dat het ten koste gaat van de reputatie van deze site...
volgens mij volkomen kul wat je nu schrijftquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
edit
Mwoah.....heb veel reden gehoord...vaak erg uiteenlopend, maar deze analyse heb ik nooit eerder gehoord...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw nominaties richting Joost heeft je waarschijnlijk de overwinning gekost... over dat je niet tolerant zou zijn.Daarvoor was je echt voorbestemd om BB5 te winnen
Om 17:00, Egbert nam 'm op en is nu de lul. De kijker beslist morgen of ie mag blijven of niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef JufJoop het volgende:
Hoihoi allemaal!
Is er nog iets gebeurd? De telefoon?
Neuhhh constant in gesprekquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef JufJoop het volgende:
Hoihoi allemaal!
Is er nog iets gebeurd? De telefoon?
wie loopt er nou te smijten met kwakies enzo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Die flipte helemaal idd. Hoe ze het lef hadden haar te nominerenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]Het nomineren is juist te gek. En is bron van een hoop ruzie.
Kijk naar de woedende Dido, daar aan die eettafel, toen er openlijk genomineerd moest worden. Geweldige TV.
Ach, je was wel veruit mijn favoriete bewoner van vorig jaar en had je liever zien winnen dan draaikont Joost. Die 20 sigaretten oproken was echt leuk om te volgen op internet, met name de laatste sigaret in de tuin.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:04 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Mwoah.....heb veel reden gehoord...vaak erg uiteenlopend, maar deze analyse heb ik nooit eerder gehoord...
Ik weet wel dat nomineren vaak maar 1 keer in de twee weken is, terwijl er ondertussen al dertig ruzies zijn voorkomen omdat mensen aardig blijven, omdat ze geen stemmen willen krijgen...
Veel nominaties van hem waren een verrassing...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar waarom zou je, jij bijvoorbeels glijen als je toch weet dat je elke week door Joost werd genomineerd?
hihihihi echt weer zo een opmerkingquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef pullup het volgende:
Zeegeluiden heerlijk
Monique kijkend naar Egbert in het zwembad: "Oh maar er zit hier een hele grote kwal in de zee hoor"![]()
Toen het tussen Natalie en haar ging was het nog leuker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die flipte helemaal idd. Hoe ze het lef hadden haar te nomineren
en plofkop.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Echt vadsig het lichaam van Etiënne.
Z'n hele persoonlijkheid is zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Heb je meer om van te houden, schatjequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
pas op anders vindt roel dat de reputatie van fok naar de klote gaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Ja ik heb daar ook erg veel lol meee gehad... die stiekem rook-actie en die van dat Homo gedoe... was et leukste vorige editie... maar volgensmij is dit off-topicquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, je was wel veruit mijn favoriete bewoner van vorig jaar en had je liever zien winnen dan draaikont Joost. Die 20 sigaretten oproken was echt leuk om te volgen op internet, met name de laatste sigaret in de tuin.![]()
Ja nu Roel hier is wil ik gvd ook even kunnen slijmen ja?![]()
![]()
neequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
Nog schokkende dingen gebeurd? Behalve het afgaan van de telefoon dan?
waarom is dido zo ontzet????...omdat we allemaal aan het slijmen zijn naar elkaar...Chantal wist niet dat haar stem bijvoorbeeld openbaar zou worden...Dat was wat ze dacht toen ze naar de dbk werd geroepen...en daar overdreven heeft onder woorden gebracht...omdat ze het heel de tijd opkropt...Anders was het al veel meer tot een confrontatie gekomen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die flipte helemaal idd. Hoe ze het lef hadden haar te nomineren
Misschien is dat zo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:04 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Mwoah.....heb veel reden gehoord...vaak erg uiteenlopend, maar deze analyse heb ik nooit eerder gehoord...
Ik weet wel dat nomineren vaak maar 1 keer in de twee weken is, terwijl er ondertussen al dertig ruzies zijn voorkomen omdat mensen aardig blijven, omdat ze geen stemmen willen krijgen...
Neequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
Nog schokkende dingen gebeurd? Behalve het afgaan van de telefoon dan?
Ik vond het hele Linda & Roel leuke tv. En de feestjes + sommige opdrachten idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook erg veel lol meee gehad... die stiekem rook-actie en die van dat Homo gedoe... was et leukste vorige editie... maar volgensmij is dit off-topic
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je meer om van te houden, schatje
Je wordt wel vaak genoemd door Janine overigens
onzin. Ik was het helemaal eens met roel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:05 schreef toxikon het volgende:
[..]
wie loopt er nou te smijten met kwakies enzo?
Net zoals bij Hotel Big Brother BB5 helemaal werd herkauwd omdat er op de streams niks te beleven viel. Daarom zijn de mods ook zo anti-offtopic hier, het is de schuld van HBBquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Neemen is hier ook al uit pure wanhoop de halve avond BB5 aan het herkauwen
Ze was aardig van slag als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef roeland303 het volgende:
Dus nomionatie was een verrassing voor dido...
Zie fotoboek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef intoyou het volgende:
Nou nou jongens, wat een commentaar op Etienne.. kijk eerst zelf is in de spiegel.
Whehehe.. Schatje en Janine zijn dikke vriendinnetjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Je wordt wel vaak genoemd door Janine overigens
Dat die knul nu al zo blubbert betekent dat ie een grote kans heeft later ook een te hoge BMI te hebben en een jaar of vijf eerder dood te gaan dan wanneer hij nu niet al zo zou blubberen. Dat is toch zielig?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef intoyou het volgende:
Nou nou jongens, wat een commentaar op Etienne.. kijk eerst zelf is in de spiegel.
ja dat was mooi. Verrassing voor Chantal. Ik vind dat openbaar nomineren prima!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
waarom is dido zo ontzet????...omdat we allemaal aan het slijmen zijn naar elkaar...Chantal wist niet dat haar stem bijvoorbeeld openbaar zou worden...Dat was wat ze dacht toen ze naar de dbk werd geroepen...en daar overdreven heeft onder woorden gebracht...omdat ze het heel de tijd opkropt...Anders was het al veel meer tot een confrontatie gekomen....
blijf ik toch denken...
Tja....dan wordt het een kwestie van smaak....waar kijk je liever naar...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is dat zo.
Maar als je alles kunt uitspreken omdat je niet bang hoeft te zijn voor nominaties, dan vervalt ook een taktisch spel dat leuk is om naar te kijken. Dat aftasten hoe iemand over de andere bewoners denkt, dat geroddel, dat proberen om iemand naar een bepaalde stem toe te praten.
Denk dat iedereen wel benieuwd was naar de bevalling..quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:13 schreef Kinga het volgende:
Ik wil nou toch eens weten waarom Tanja nooit genomineerd werd, mocht dat niet ofzo?
quote:
Ze ging echt over de rooie. Vooral, denk ik dan, omdat ze het nooit had zien aankomen. Kan ik me wel iets bij voorstellen trouwens, maar zoals Dido reageerde, kwam voor iedereen hier ook als een aangename verrassing (aangenaam, omdat het leuke streams opleverde).quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
waarom is dido zo ontzet????...omdat we allemaal aan het slijmen zijn naar elkaar...Chantal wist niet dat haar stem bijvoorbeeld openbaar zou worden...Dat was wat ze dacht toen ze naar de dbk werd geroepen...en daar overdreven heeft onder woorden gebracht...omdat ze het heel de tijd opkropt...Anders was het al veel meer tot een confrontatie gekomen....
blijf ik toch denken...
Hij heeft er een aardig tempo in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef Gert het volgende:
Egbert aan het bier in het zwembad..
Is hij de hele avond al aan het wegzuipen dat-ie morgen op de bank zit?
Etienne is gewoon een ventje met een blubberbuikje waar de meeste jongeren onder de 20 mee rond lopen en dan het liefst met zo'n lage broek en een hoog truitjequote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel benieuwd was naar de bevalling..
Wie ben jijquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef roeland303 het volgende:
Ik wil een aparte topic...waar off topic klachten verboden zijn...
Denk je niet dat de terugkerende nominaties juist verhinderen dat er in het huis een harmoniemodel ontstaat waarin iedereen een plekje heeft?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tja....dan wordt het een kwestie van smaak....waar kijk je liever naar...
denk dat er genoeg zou gebeuren...alleen stuk direkter naar elkaar
Alleen Egbertquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef SPK het volgende:
Wie zitten er op de bank morgen?
zegt dat dan niet iets over haar karakter??? Volgens mij is zij Leeuw als sterrenbeeld...dat zijn zachtaardige en verzorgende mensenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging echt over de rooie. Vooral, denk ik dan, omdat ze het nooit had zien aankomen. Kan ik me wel iets bij voorstellen trouwens, maar zoals Dido reageerde, kwam voor iedereen hier ook als een aangename verrassing (aangenaam, omdat het leuke streams opleverde).
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Dido wilde erg graag iedereen te vriend houden (ze kan er ook niet tegen als iemand haar niet leuk vindt) en daarom kwam het vrij hard aan.
Lieske, die massaal door de meiden werd genomineerd, reageerde toch iets beter.
Ja, dat kan ik mij ook nog herinneren... Dido was pissed bij die nominatie... (volgens mij was ze een week boos!)quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Dido wilde erg graag iedereen te vriend houden (ze kan er ook niet tegen als iemand haar niet leuk vindt) en daarom kwam het vrij hard aan.
Ik vond het juist wel goed van haar, dat ze haar mond open trok.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging echt over de rooie. Vooral, denk ik dan, omdat ze het nooit had zien aankomen. Kan ik me wel iets bij voorstellen trouwens, maar zoals Dido reageerde, kwam voor iedereen hier ook als een aangename verrassing (aangenaam, omdat het leuke streams opleverde).
Moet alleen niet normaal worden, want dan gaan ze nooit meer iemand nomineren wat een shock zou zijn als het uitkomt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat was mooi. Verrassing voor Chantal. Ik vind dat openbaar nomineren prima!!![]()
Die is zoooo 2005quote:
Tja is het beter om zulke groffe nominaties gewoon over je heen te laten komen...en later zelfs maatjes mee te worden?...ik snap dat het wel arrogant overkomt als iemand zo ontzet is over een nominatie..zo van alsof je jezelf te goed vind voor een nominatie....maar toch...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Who knows. Dat zou wel heel grof zijn.. maar wel begrijpelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]. Een bevalling kun je wel vaker meemaken. Ze mochten haar gewoon niet eruit stemmen, dat is toch duidelijk. Ze werd bovendien angstvallig in het huis gehouden door Hummie door haar allerlei dingen te beloven, geld enzo. Daarbij kwam ook nog dat er ontzettend reclame gemaakt was met ;"de eerste BB baby". Tja dan moet hij/zij daar wel geboren worden. Het is ook niet gek dat Tanja daarna snel uit huis was. Roel gaat hier natuurlijk niet inhoudelijk op reageren omdat er een contract is met Hummie. Simpel as that.
Ga je gang.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef roeland303 het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef itsme het volgende:
[..]
onzin. Ik was het helemaal eens met roel.
er is een groot verschil tussen de 2 opmerkingen.
vind je een walgelijk commentaar omdat ik mannen met tieten nix vind en als je vriend roel over zijn kwakkies in bb5 begint vindt je dat normaal?quote:walgelijk is het iig wel, gelukkig ben ik niet zo dik.
sorry?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef rubstar het volgende:
als E10 de man is die hij wil zijn.. trekt ie nu ze zwembroek uit.
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Who knows. Dat zou wel heel grof zijn.. maar wel begrijpelijk.
Jullie roepen toch massaal dat een nominatie niet persoonlijk is en dat je nou eenmaal iemand moet nomineren. Als dat zo is, dan zou je je dus ook een nominatie niet moeten aantrekken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tja is het beter om zulke groffe nominaties gewoon over je heen te laten komen...en later zelfs maatjes mee te worden?...ik snap dat het wel arrogant overkomt als iemand zo ontzet is over een nominatie..zo van alsof je jezelf te goed vind voor een nominatie....maar toch...
Ach wat kan het schelen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tja is het beter om zulke groffe nominaties gewoon over je heen te laten komen...en later zelfs maatjes mee te worden?...ik snap dat het wel arrogant overkomt als iemand zo ontzet is over een nominatie..zo van alsof je jezelf te goed vind voor een nominatie....maar toch...
Maar iedereen had een hekel aan Tanja?! Ja op Menno na dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...
We gaan toch niet weeer filosoforen he?quote:
dan open je er toch eenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef roeland303 het volgende:
was eigenlijk een grap...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
roeland303, voor offtopic: [BB SC] # 13: Trekt koud op
Mij vriend? ? ach ja waarom ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
[..]
vind je een walgelijk commentaar omdat ik mannen met tieten nix vind en als je vriend roel over zijn kwakkies in bb5 begint vindt je dat normaal?
dat zegt meer over jou dan over mij.
anyway, ik ben niet zo dik als plofkop enb dat zal ik ook nooit worden ook, en mannen met tieten blijf ik niks vinden.![]()
Ik ben gewoon user hier. Ik mod niet buiten mijn eigen fora.quote:
Hij heeft gewoon gelijk, dit soort posts zijn zeer storendquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
roeland303, voor offtopic: [BB SC] # 13: Trekt koud op
Jongen we zijn zo blij dat we je hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gaan toch niet weeer filosoforen he?
Pas je dit keer wel op wat je zegt eend ? Ik ben nog wakker en mijn zusjes lezen mee...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gaan toch niet weeer filosoforen he?
eens...was ook mijn taktiek...maar dan gebeurd het en flip je toch...je hebtook gelijk een kutweek snappie...spanningquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie roepen toch massaal dat een nominatie niet persoonlijk is en dat je nou eenmaal iemand moet nomineren. Als dat zo is, dan zou je je dus ook een nominatie niet moeten aantrekken.
Ik snap wel dat je je het toch aantrekt hoor, zonder meer. Maar het is sterker als je dat niet doet.
Ja, het is wel goed met je hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, dit soort posts zijn zeer storend
Je was niet de enigequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...
Iedereen had hier namelijk nogal een hekel aan Tanja, dus vandaar dat ik het nogal grof vind dat ze haar erin hielden. Big Brother is ten slotte een programma waarbij de kijker beslist en de meeste stemmen gelden. Maar het mocht dus wel? Ach ze vloog er toch snel uit dus zo erg was het niet. De baby was wel even leuke tv natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
heb ik gemistquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef BorTheWolf het volgende:
iemand E10 gecapt onder de douche ?
nee niet ben, het is wasquote:
Hij stond naakt, maar zag werkelijk niks hangen daar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef intoyou het volgende:
[..]
heb ik gemistof hij kwam niet op mijn stream..
Zit eens niet zo te zeuren over al die verschillende topics en off topic verhalen , Roel wilt hier gewoon beetje meelullen over BB6 en bb in algemeen, dus we gaan gewoon op deze voet verder als het an mij ligt....quote:
als je dik wordt door overmatig bier drinken of ander alkohol en je loopt er mee te showen alsof je schwartzennekkert bent dan vind ik dat walgelijk. puntquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Mij vriend? ? ach ja waarom ook niet.![]()
Ik vind jou opmerking kan lullig naar mensen zijn die wel dik zijn, zo van goh wat goor, dat gebeurt mij niet, dus je kunt mensen daar mee kwetsen en de opmerking van Roel vind ik persoonlijk niet kwetsend.
En daar ligt voor mij het verschil
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
eens...was ook mijn taktiek...maar dan gebeurd het en flip je toch...je hebtook gelijk een kutweek snappie...spanning
Amenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te zeuren over al die verschillende topics en off topic verhalen , Roel wilt hier gewoon beetje meelullen over BB6 en bb in algemeen, dus we gaan gewoon op deze voet verder als het an mij ligt....
Het was niet de bedoeling dat jij dat zou lezen jappie, dat was zo offtopic dat had ge-edit motten wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pas je dit keer wel op wat je zegt eend ? Ik ben nog wakker en mijn zusjes lezen mee...![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hij stond naakt, maar zag werkelijk niks hangen daar.
maar dan mogen mensen die dik zijn door te veel eten niet in badpak of bikiniquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
als je dik wordt door overmatig bier drinken of ander alkohol en je loopt er mee te showen alsof je schwartzennekkert bent dan vind ik dat walgelijk. punt
ben je ziek of komt het door medicijnen hoor je mij niks zeggen, dus zo'n lul ben ik nou ook weer niet![]()
Dat deed ze ook niet echt, maar ze onderging het wel wat beter ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Scanman doelt op Lieske, die dapper glimlachte na elke massale stemming op haar
Gelukkig ligt het niet aan jou. Zat andere topics om in te lullen, dit is het stream-topic.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te zeuren over al die verschillende topics en off topic verhalen , Roel wilt hier gewoon beetje meelullen over BB6 en bb in algemeen, dus we gaan gewoon op deze voet verder als het an mij ligt....
Liever zo als naakt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
maar dan mogen mensen die dik zijn door te veel eten niet in badpak of bikini?
Laten we maar ophouden, is ook offtopic![]()
Amenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niet aan jou. Zat andere topics om in te lullen, dit is het stream-topic.
Lieskequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Scanman doelt op Lieske, die dapper glimlachte na elke massale stemming op haar
Duh... ik niet! Ik vond haar behoorlijk stoerquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen had hier namelijk nogal een hekel aan Tanja,
-knip-
Heb het in het roel SC topic ook veranderd geloof ik. Klopte idd niet helemaal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
Sorry, dit kan ik niet voorbij laten gaan
[..]
Duh... ik niet! Ik vond haar behoorlijk stoer
Niet iedereenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen had hier namelijk nogal een hekel aan Tanja, dus vandaar dat ik het nogal grof vind dat ze haar erin hielden. Big Brother is ten slotte een programma waarbij de kijker beslist en de meeste stemmen gelden. Maar het mocht dus wel? Ach ze vloog er toch snel uit dus zo erg was het niet. De baby was wel even leuke tv natuurlijk.
Uit de huidige bewoners ook niet echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar er kwam geen zinnig woord uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |