hij is alleen 'leuk' als lijdend voorwerp, op zichzelf is iequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef natronic het volgende:
hahaha hij wordt gewoon gigantisch in de zeik genomen en heeft het niet door de stakker
Ja natuurlijk, die goser is zo dom en loopt zo zijn lul achternaquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef toxikon het volgende:
[..]
hehe dacht ik ook al te zien dat ze hem op een subtiele manier gebruiken en in de maling nemen.![]()
echt niet, zelfs hilde en sjaan zijn te goed voor hem.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef XiChico het volgende:
Dat word een trio. Ze zijn voor elkaar gemaakt. Ook alledrie van die fucking irritante stemmtjes, die om de haverklap overslaan.
Dan heeft G 6 x 15.000 + 30.000 = 105.000 in zijn kluisjequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...en als iedereen zijn/haar geld nou aan G geeft?
Klopt inderdaad. Ik dacht dat het niet uitmaakte, maar wel dus. In het meest ongunstige scenario houdt de winnaar idd maar 60.000 over. Dat kan dus niet, dus zullen ze toch wel iets doen met de inhoud van de kluisjes van de exitters.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:10 schreef frankium het volgende:
[..]
klopt, ik vlans het ff in een excel sheet. Moment
Jij hebt het ook door, wat wordt die E10 in de maling genomen zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:20 schreef pullup het volgende:
Die twee zijn geweldig op elkaar ingespeeld voor wat betreft het dissen van geile 19 jarige ventjes![]()
Tijn, met nog geen 1000 euro in de kluis, zou een hele goede optie zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:20 schreef avonne het volgende:
Wie exit gaat, zal er niet om malen of er veel of weinig prijzengeld is. Die geeft het aan zijn favoriet.
Wie in het spel blijft, moet oppassen dat hij niet voortdurend de prijzenpot op de bank zet.
Reden dus om NIET op je grootste concurrent te stemmen, maar op degene met de kleinste kluis.
Onder het bed van de zudjes samen met Tijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef GeKa het volgende:
Kortom: géén interessante streams.
Egbert met zijn gezeik en E10 die gewoon zichzelf is en dus walgelijk irritant
Waar is Semih????
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Excel sheets over BB![]()
Jullie zijn echt erugggg
Ligt ergens onder een bedquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef GeKa het volgende:
Waar is Semih????
misschien maar een topic over het prijzen geld maken...hihiquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik dacht dat het niet uitmaakte, maar wel dus. In het meest ongunstige scenario houdt de winnaar idd maar 60.000 over. Dat kan dus niet, dus zullen ze toch wel iets doen met de inhoud van de kluisjes van de exitters.
Joh je had het op die zusjes moeten zetten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef GeKa het volgende:
Waar is Semih????
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik dacht dat het niet uitmaakte, maar wel dus. In het meest ongunstige scenario houdt de winnaar idd maar 60.000 over. Dat kan dus niet, dus zullen ze toch wel iets doen met de inhoud van de kluisjes van de exitters.
Absoluut hilarischquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh je had het op die zusjes moeten zetten.
Ik heb me voor het eerst rot gelachen![]()
Zelfde hier... zeer vermakelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik ben absoluut geen fan van e10quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef itsme het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar er ging een slotje opquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
misschien maar een topic over het prijzen geld maken...hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |