Denk je niet dat de terugkerende nominaties juist verhinderen dat er in het huis een harmoniemodel ontstaat waarin iedereen een plekje heeft?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tja....dan wordt het een kwestie van smaak....waar kijk je liever naar...
denk dat er genoeg zou gebeuren...alleen stuk direkter naar elkaar
Alleen Egbertquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef SPK het volgende:
Wie zitten er op de bank morgen?
zegt dat dan niet iets over haar karakter??? Volgens mij is zij Leeuw als sterrenbeeld...dat zijn zachtaardige en verzorgende mensenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging echt over de rooie. Vooral, denk ik dan, omdat ze het nooit had zien aankomen. Kan ik me wel iets bij voorstellen trouwens, maar zoals Dido reageerde, kwam voor iedereen hier ook als een aangename verrassing (aangenaam, omdat het leuke streams opleverde).
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Dido wilde erg graag iedereen te vriend houden (ze kan er ook niet tegen als iemand haar niet leuk vindt) en daarom kwam het vrij hard aan.
Lieske, die massaal door de meiden werd genomineerd, reageerde toch iets beter.
Ja, dat kan ik mij ook nog herinneren... Dido was pissed bij die nominatie... (volgens mij was ze een week boos!)quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Dido wilde erg graag iedereen te vriend houden (ze kan er ook niet tegen als iemand haar niet leuk vindt) en daarom kwam het vrij hard aan.
Ik vond het juist wel goed van haar, dat ze haar mond open trok.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging echt over de rooie. Vooral, denk ik dan, omdat ze het nooit had zien aankomen. Kan ik me wel iets bij voorstellen trouwens, maar zoals Dido reageerde, kwam voor iedereen hier ook als een aangename verrassing (aangenaam, omdat het leuke streams opleverde).
Moet alleen niet normaal worden, want dan gaan ze nooit meer iemand nomineren wat een shock zou zijn als het uitkomt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat was mooi. Verrassing voor Chantal. Ik vind dat openbaar nomineren prima!!![]()
Die is zoooo 2005quote:
Tja is het beter om zulke groffe nominaties gewoon over je heen te laten komen...en later zelfs maatjes mee te worden?...ik snap dat het wel arrogant overkomt als iemand zo ontzet is over een nominatie..zo van alsof je jezelf te goed vind voor een nominatie....maar toch...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Who knows. Dat zou wel heel grof zijn.. maar wel begrijpelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]. Een bevalling kun je wel vaker meemaken. Ze mochten haar gewoon niet eruit stemmen, dat is toch duidelijk. Ze werd bovendien angstvallig in het huis gehouden door Hummie door haar allerlei dingen te beloven, geld enzo. Daarbij kwam ook nog dat er ontzettend reclame gemaakt was met ;"de eerste BB baby". Tja dan moet hij/zij daar wel geboren worden. Het is ook niet gek dat Tanja daarna snel uit huis was. Roel gaat hier natuurlijk niet inhoudelijk op reageren omdat er een contract is met Hummie. Simpel as that.
Ga je gang.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef roeland303 het volgende:
Ik wil een aparte topic...waar off topic klachten verboden zijn...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef itsme het volgende:
[..]
onzin. Ik was het helemaal eens met roel.
er is een groot verschil tussen de 2 opmerkingen.
vind je een walgelijk commentaar omdat ik mannen met tieten nix vind en als je vriend roel over zijn kwakkies in bb5 begint vindt je dat normaal?quote:walgelijk is het iig wel, gelukkig ben ik niet zo dik.
sorry?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef rubstar het volgende:
als E10 de man is die hij wil zijn.. trekt ie nu ze zwembroek uit.
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Who knows. Dat zou wel heel grof zijn.. maar wel begrijpelijk.
Jullie roepen toch massaal dat een nominatie niet persoonlijk is en dat je nou eenmaal iemand moet nomineren. Als dat zo is, dan zou je je dus ook een nominatie niet moeten aantrekken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tja is het beter om zulke groffe nominaties gewoon over je heen te laten komen...en later zelfs maatjes mee te worden?...ik snap dat het wel arrogant overkomt als iemand zo ontzet is over een nominatie..zo van alsof je jezelf te goed vind voor een nominatie....maar toch...
Ach wat kan het schelen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tja is het beter om zulke groffe nominaties gewoon over je heen te laten komen...en later zelfs maatjes mee te worden?...ik snap dat het wel arrogant overkomt als iemand zo ontzet is over een nominatie..zo van alsof je jezelf te goed vind voor een nominatie....maar toch...
Maar iedereen had een hekel aan Tanja?! Ja op Menno na dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...
We gaan toch niet weeer filosoforen he?quote:
dan open je er toch eenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef roeland303 het volgende:
Ik wil een aparte topic...waar off topic klachten verboden zijn...
was eigenlijk een grap...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
roeland303, voor offtopic: [BB SC] # 13: Trekt koud op
Mij vriend? ? ach ja waarom ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
[..]
vind je een walgelijk commentaar omdat ik mannen met tieten nix vind en als je vriend roel over zijn kwakkies in bb5 begint vindt je dat normaal?
dat zegt meer over jou dan over mij.
anyway, ik ben niet zo dik als plofkop enb dat zal ik ook nooit worden ook, en mannen met tieten blijf ik niks vinden.![]()
Ik ben gewoon user hier. Ik mod niet buiten mijn eigen fora.quote:
Hij heeft gewoon gelijk, dit soort posts zijn zeer storendquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
roeland303, voor offtopic: [BB SC] # 13: Trekt koud op
Jongen we zijn zo blij dat we je hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gaan toch niet weeer filosoforen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |