Neequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
Nog schokkende dingen gebeurd? Behalve het afgaan van de telefoon dan?
Ik vond het hele Linda & Roel leuke tv. En de feestjes + sommige opdrachten idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook erg veel lol meee gehad... die stiekem rook-actie en die van dat Homo gedoe... was et leukste vorige editie... maar volgensmij is dit off-topic
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je meer om van te houden, schatje
Je wordt wel vaak genoemd door Janine overigens
onzin. Ik was het helemaal eens met roel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:05 schreef toxikon het volgende:
[..]
wie loopt er nou te smijten met kwakies enzo?
Net zoals bij Hotel Big Brother BB5 helemaal werd herkauwd omdat er op de streams niks te beleven viel. Daarom zijn de mods ook zo anti-offtopic hier, het is de schuld van HBBquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Neemen is hier ook al uit pure wanhoop de halve avond BB5 aan het herkauwen
Ze was aardig van slag als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef roeland303 het volgende:
Dus nomionatie was een verrassing voor dido...
Zie fotoboek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef intoyou het volgende:
Nou nou jongens, wat een commentaar op Etienne.. kijk eerst zelf is in de spiegel.
Whehehe.. Schatje en Janine zijn dikke vriendinnetjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Je wordt wel vaak genoemd door Janine overigens
Dat die knul nu al zo blubbert betekent dat ie een grote kans heeft later ook een te hoge BMI te hebben en een jaar of vijf eerder dood te gaan dan wanneer hij nu niet al zo zou blubberen. Dat is toch zielig?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef intoyou het volgende:
Nou nou jongens, wat een commentaar op Etienne.. kijk eerst zelf is in de spiegel.
ja dat was mooi. Verrassing voor Chantal. Ik vind dat openbaar nomineren prima!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
waarom is dido zo ontzet????...omdat we allemaal aan het slijmen zijn naar elkaar...Chantal wist niet dat haar stem bijvoorbeeld openbaar zou worden...Dat was wat ze dacht toen ze naar de dbk werd geroepen...en daar overdreven heeft onder woorden gebracht...omdat ze het heel de tijd opkropt...Anders was het al veel meer tot een confrontatie gekomen....
blijf ik toch denken...
Tja....dan wordt het een kwestie van smaak....waar kijk je liever naar...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is dat zo.
Maar als je alles kunt uitspreken omdat je niet bang hoeft te zijn voor nominaties, dan vervalt ook een taktisch spel dat leuk is om naar te kijken. Dat aftasten hoe iemand over de andere bewoners denkt, dat geroddel, dat proberen om iemand naar een bepaalde stem toe te praten.
Denk dat iedereen wel benieuwd was naar de bevalling..quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:13 schreef Kinga het volgende:
Ik wil nou toch eens weten waarom Tanja nooit genomineerd werd, mocht dat niet ofzo?
quote:
Ze ging echt over de rooie. Vooral, denk ik dan, omdat ze het nooit had zien aankomen. Kan ik me wel iets bij voorstellen trouwens, maar zoals Dido reageerde, kwam voor iedereen hier ook als een aangename verrassing (aangenaam, omdat het leuke streams opleverde).quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
waarom is dido zo ontzet????...omdat we allemaal aan het slijmen zijn naar elkaar...Chantal wist niet dat haar stem bijvoorbeeld openbaar zou worden...Dat was wat ze dacht toen ze naar de dbk werd geroepen...en daar overdreven heeft onder woorden gebracht...omdat ze het heel de tijd opkropt...Anders was het al veel meer tot een confrontatie gekomen....
blijf ik toch denken...
Hij heeft er een aardig tempo in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef Gert het volgende:
Egbert aan het bier in het zwembad..
Is hij de hele avond al aan het wegzuipen dat-ie morgen op de bank zit?
Etienne is gewoon een ventje met een blubberbuikje waar de meeste jongeren onder de 20 mee rond lopen en dan het liefst met zo'n lage broek en een hoog truitjequote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel benieuwd was naar de bevalling..
Wie ben jijquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef roeland303 het volgende:
Ik wil een aparte topic...waar off topic klachten verboden zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |