Die flipte helemaal idd. Hoe ze het lef hadden haar te nominerenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]Het nomineren is juist te gek. En is bron van een hoop ruzie.
Kijk naar de woedende Dido, daar aan die eettafel, toen er openlijk genomineerd moest worden. Geweldige TV.
Ach, je was wel veruit mijn favoriete bewoner van vorig jaar en had je liever zien winnen dan draaikont Joost. Die 20 sigaretten oproken was echt leuk om te volgen op internet, met name de laatste sigaret in de tuin.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:04 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Mwoah.....heb veel reden gehoord...vaak erg uiteenlopend, maar deze analyse heb ik nooit eerder gehoord...
Ik weet wel dat nomineren vaak maar 1 keer in de twee weken is, terwijl er ondertussen al dertig ruzies zijn voorkomen omdat mensen aardig blijven, omdat ze geen stemmen willen krijgen...
Veel nominaties van hem waren een verrassing...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar waarom zou je, jij bijvoorbeels glijen als je toch weet dat je elke week door Joost werd genomineerd?
hihihihi echt weer zo een opmerkingquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef pullup het volgende:
Zeegeluiden heerlijk
Monique kijkend naar Egbert in het zwembad: "Oh maar er zit hier een hele grote kwal in de zee hoor"![]()
Toen het tussen Natalie en haar ging was het nog leuker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die flipte helemaal idd. Hoe ze het lef hadden haar te nomineren
en plofkop.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Echt vadsig het lichaam van Etiënne.
Z'n hele persoonlijkheid is zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Heb je meer om van te houden, schatjequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
pas op anders vindt roel dat de reputatie van fok naar de klote gaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Ja ik heb daar ook erg veel lol meee gehad... die stiekem rook-actie en die van dat Homo gedoe... was et leukste vorige editie... maar volgensmij is dit off-topicquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, je was wel veruit mijn favoriete bewoner van vorig jaar en had je liever zien winnen dan draaikont Joost. Die 20 sigaretten oproken was echt leuk om te volgen op internet, met name de laatste sigaret in de tuin.![]()
Ja nu Roel hier is wil ik gvd ook even kunnen slijmen ja?![]()
![]()
neequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
Nog schokkende dingen gebeurd? Behalve het afgaan van de telefoon dan?
waarom is dido zo ontzet????...omdat we allemaal aan het slijmen zijn naar elkaar...Chantal wist niet dat haar stem bijvoorbeeld openbaar zou worden...Dat was wat ze dacht toen ze naar de dbk werd geroepen...en daar overdreven heeft onder woorden gebracht...omdat ze het heel de tijd opkropt...Anders was het al veel meer tot een confrontatie gekomen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die flipte helemaal idd. Hoe ze het lef hadden haar te nomineren
Misschien is dat zo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:04 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Mwoah.....heb veel reden gehoord...vaak erg uiteenlopend, maar deze analyse heb ik nooit eerder gehoord...
Ik weet wel dat nomineren vaak maar 1 keer in de twee weken is, terwijl er ondertussen al dertig ruzies zijn voorkomen omdat mensen aardig blijven, omdat ze geen stemmen willen krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |