En hun tietuhhhhquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post eens wat foto's van je huisgenootjes
Wil jij goede tijden slechten tijden vergelijken met de beste voetballer ooit ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je iemand condoleerd....dan is de kans vaak groot dat hij dood is
net als Faas Wilkes zeg maar..........WIE
Hard op weg, alleen een gekke limburger boven me die toch niet weet wat hij doet en de nummer 3 van vorig jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die voetbalmanager lijkt me alweer beslist jongens
User Punten
BliksemSchigt 91
DarkShine 82
VoreG 81
Eilanden 66
borisz 53
popolon 46
golfer 44
appelsientje 32
AirRaid 24
Stomme klaas.. moet eens gaan scorenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die voetbalmanager lijkt me alweer beslist jongens
User Punten
BliksemSchigt 91
DarkShine 82
VoreG 81
Eilanden 66
borisz 53
popolon 46
golfer 44
appelsientje 32
AirRaid 24
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Stomme klaas.. moet eens gaan scoren
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland 2
Klaas Jan schiet man van fiets onder leiding van Vermeegen!
Jij kent me écht niet hèquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Van de Viva?
alsof jij het verschil weetquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef appelsientje het volgende:
Wil jij goede tijden slechten tijden vergelijken met de beste voetballer ooit ?
Tina dan?quote:
Ik heb het ook een X aantal jaren gevolgd, maar vond het te onrealistisch worden. Dus ben afgehaakt. Zelfde geldt voor ONMquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden
Kreeg altijd ruzie met m'n zus, die keek al die onzin ook altijd
Superheld, de Tina![]()
onzin ? GTST is toch waar gebeurdquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden
Kreeg altijd ruzie met m'n zus, die keek al die onzin ook altijd
Das Ajaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef borisz het volgende:
GTST kan je je goed mee schoonmaken
Bjooohoor. Gek. Zal ik je uit de droom helpen? Ga maar even zitten. Het is niet echt lieverd, niet...sorry.quote:
ssshhhhhiiiiiiiiittttttttttttttttttt....wat vertel je me nu ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bjooohoor. Gek. Zal ik je uit de droom helpen? Ga maar even zitten. Het is niet echt lieverd, niet...sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |