Heb je het bericht gelezen? Zo te zien niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef m@x het volgende:
Goh, wat een verrassing. Had ik echt noooooooooit gedacht. Is hij niet na zijn vertrek uit GTST vader geworden?
Echt slim is het in ieder geval niet van hem. Kut voor zijn vrouw, en zoontje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Zielig dat zoveel mensen zich er nog steeds zó voor schamen en dat het blijkbaar nodig is om mensen te belazeren en je baan ervoor op te zeggen. Echt, wat boeit het iemand wat voor seksuele geaardheid je hebt? Eigenlijk is dat tweede een beter verwijt dan het eerste, en het is de oorzaak, want waarom zijn er mensen die zich storen aan andermans' geaardheid?
Duh, lezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef m@x het volgende:
Goh, wat een verrassing. Had ik echt noooooooooit gedacht.
Wehe, dat zou de EO nooit goed vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:36 schreef CasB het volgende:
[afbeelding]
De linkeren de rechter is niet z'n vriendje als het goed is
Voor hemzelf is het anders ook niet echt een heerlijke situatie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:41 schreef XiChico het volgende:
[..]
Echt slim is het in ieder geval niet van hem. Kut voor zijn vrouw, en zoontje.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef SunChaser het volgende:
Hoi lekkere knul, heb je vaseline in huis?
[afbeelding]
Dit is haar neefje. Haar broer is idd met Albertquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef SunChaser het volgende:
Wie? De broer van Isa? Die andere broer is toch ook al homo, die het met Verlinde doet?
Het zou me niks verbazen als Isa straks ook op mannen blijkt te vallen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is haar neefje. Haar broer is idd met Albert
Verder kwam ik niet voor ik dubbel lag van het lachen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef Erik1976 het volgende:
Vandaag bericht de gtstclub.web-log.nl het volgende:
Ja, zonde man.quote:
niet gek die foto, maar met snor vind ik hem engquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
Kan me werkelijk geen fuck schelen of hij nou ha-he-hi-ho or what ever is, maar hij had z'n vriendin z'n twijfels moeten laten weten, eerlijk zijn, kan me voorstellen dat ze vet pissed off is/was. Zijn coming out cq latere geluk is haar ongeluk geworden. Zwak karaktertje die Geert.quote:Hier blijkt echter niets van waar te zijn. Nadat COSTA werd stop gezet stortte hij zich volledig op zijn vriendin Manuela. Samen kregen zij een zoontje, Robijn. Aan haar biechtte Geert als eerste op dat hij homoseksueel is. Manuela voelde zich belazerd en spande een rechtzaak tegen Geert Hoes aan. Ze dreigde er zelfs voor te zorgen dat hij zijn eigen zoontje nooit meer te zien zal krijgen.
Jij hebt dan ook makkelijk praten als buitenstaander.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat Manuela rechtszaak aanspant tegen Geert is NOT DONE !
Misschien iets te ver om een rechtszaak aan te spannen maar je gaat niet over de rug (en geluk) van je partner voor je zelf uitzpuzzelen wát je nou bent, dát doe je dus niet! Op die manier geef je die andere géén keuze want die weet van niks, en zelf ga je nog even lekker door met twijfelen totdat je het zeker weet dat je niet van vrouwen houdt. Niet alleen een zwak karakter maar ook nog eens vet egoistisch. Normaal gesproken trouw je al niet als je twijfelt, laat staan dat je niet eens zeker bent of je wel van vrouwen houdt, nee nee, af door de zijdeur.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Alsof het gemakkelijk voor hem is/was om het te vertellen.![]()
Dat Manuela rechtszaak aanspant tegen Geert is NOT DONE ! Het ergste vind ik voor zijn zoontje, tuurlijk is Manuela pissig en woedend..Nogmaals voor hem is het ook niet gemakkelijk om het te vertellen.
Ik wens ze veel sterkte, voor zowel Geert, Manuela en hun zoontje Robijn!
Misschien heb ik dat ook welquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook makkelijk praten als buitenstaander.
Maar goed, t zegt al genoeg dat dit nieuws is, Geert speelt in de slecht bekeken serie Lotte, dus who cares.
Ja, je hebt wel gelijk. hij had eerlijk tegen haar moeten zijn ! Normaal gesproken kom je snel achter dat je homo bent..Hij schijnbaar niet ! Het is zwak van hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:09 schreef Suko het volgende:
[..]
Misschien iets te ver om een rechtszaak aan te spannen maar je gaat niet over de rug (en geluk) van je partner voor je zelf uitzpuzzelen wát je nou bent, dát doe je dus niet! Op die manier geef je die andere géén keuze want die weet van niks, en zelf ga je nog even lekker door met twijfelen totdat je het zeker weet dat je niet van vrouwen houdt. Niet alleen een zwak karakter maar ook nog eens vet egoistisch. Normaal gesproken trouw je al niet als je twijfelt, laat staan dat je niet eens zeker bent of je wel van vrouwen houdt, nee nee, af door de zijdeur.
1x, het is echt een wanstalig productquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het nooit gezien..Jij wel denk ik![]()
"Normaal gesproken kom je snel achter dat je homo bent"? Sorry hoor, maar dat is dus niet altijd zo. Dát kun je hem ook niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk. hij had eerlijk tegen haar moeten zijn ! Normaal gesproken kom je snel achter dat je homo bent..Hij schijnbaar niet ! Het is zwak van hem.
Zeker met de komst van een baby destijds.
Wat een onzin, een hetero komt ook klaar als een homo maar lang genoeg aan zn pik zuigt en trektquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef Tharalom het volgende:
Goede vriend van mij is homo en die reageerde als volgt op dit bericht:
"een echte homo kan gewoon niet klaarkomen in een vrouw, dus hoe zij zwanger is geworden is mij een raadsel"![]()
![]()
Tuurlijk kan je dan klaarkomen, kwestie van je best doen, Geert zal wel hebben gefantaseerd dat ie een kont neukte en toen zijn klaargekomen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:47 schreef Tharalom het volgende:
Dat zei ik ook al tegen hem, maar hij bedoelde echt IN een vrouw![]()
dat was mijn reaktie ook toen ik het las.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef m@x het volgende:
Goh, wat een verrassing. Had ik echt noooooooooit gedacht.
Wat een onzin. Hoeveel homo's zijn niet getrouwd met vrouwen en hebben gezinnen gesticht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef Tharalom het volgende:
Goede vriend van mij is homo en die reageerde als volgt op dit bericht:
"een echte homo kan gewoon niet klaarkomen in een vrouw, dus hoe zij zwanger is geworden is mij een raadsel"![]()
![]()
Geldt alleen voor iedereen die Morris speelt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:40 schreef faberic het volgende:
in gtst wordt iedereen ooit toch homo?
wat een bijdrage van niveau weerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef DrDentz het volgende:
Geert wie? Geert Hoes? Geert Hoes stinkt
En dat weet je omdat je er naast hebt gelegen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef DrDentz het volgende:
Je stinkt zelf! Stinkende stumperd!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef DrDentz het volgende:
nee, zijn ex-vrouw dacht er denk ik ook zo overquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef BVO het volgende:
Ben ik dan de enige die hem nooit een overduidelijk homo vond?.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef BVO het volgende:
Ben ik dan de enige die hem nooit een overduidelijk homo vond?.
ja, en? kennelijk was dat voor hem niet zo lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:22 schreef rubbereend het volgende:
hij had toch best een lekkere vriendin?
Moeten w enu een request doen om de TT aan te laten passen? Of gaan we d'r BI van maken?quote:Op maandag 4 december 2006 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Geert Hoes toch hetero?
"Geert Hoes toch twijfelachtig"quote:Op maandag 4 december 2006 06:52 schreef lady-wrb het volgende:
kan toch ook nog bi zijn?
ook heel modern
Dat dusquote:
'quote:Op donderdag 3 april 2008 12:48 schreef BVO het volgende:
Maareh... Gerard Joling en Albert Verlinde worden dus familie, nu?.
Nee, homo of niet, hij heeft totaal geen smaak. Gerard Joling notabenequote:Op donderdag 3 april 2008 13:58 schreef Ridley het volgende:
[..]
Alsof je als ie hetero was WEL kans maakte
Als je Gerard doet, ben je 100% Homoquote:Op donderdag 3 april 2008 13:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom is hij gelijk homo trouwens? Wel eens van biseksualiteit gehoord
Gerard is een van de rijkste mannen van nederland. Als Geert met hem in het huwelijksbootje zou stappen hoeft hij zijn leven lang nooit meer te werken en kan waar dan ook ter wereld in een paleis op zijn lauweren gaan rusten.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, homo of niet, hij heeft totaal geen smaak. Gerard Joling notabene
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 3 april 2008 14:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als je Gerard doet, ben je 100% Homo
Precies, ik heb het bij een maat van me meegemaakt dat ie het voordat ik hetzelf kon vertellen al aan andere vrienden van me had verteld... dat vond ik al zwaar vervelend, laat staan als heel Nederland mee kan genieten...quote:Op donderdag 3 april 2008 12:48 schreef BVO het volgende:
Nou Shining, hij maakt voor Geert even min of meer bekend dat 'ie homo is, wel een vrij lullige streek op het 1e gezicht.
Kind geen bezwaar?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:27 schreef TheVulture het volgende:
En tegen Geert zou ik willen zeggen: I'm Free![]()
Als Joling kans maakt.... Heel veel smaak heeft hij schijnbaar nietquote:Op donderdag 3 april 2008 13:58 schreef Ridley het volgende:
[..]
Alsof je als ie hetero was WEL kans maakte
dat je zelf homo bent of op mannen valt ok............ maar waarom geef je je zoon zo'n nichterige naam. Je kan als man toch niet over straat als je Robijn heet.........quote:Zijn knipperlichtrelatie met Manuela Sep, de moeder van zoontje Robijn
Gerard één van de rijkste mannen van Nederlandquote:Op donderdag 3 april 2008 14:16 schreef Ridley het volgende:
[..]
Gerard is een van de rijkste mannen van nederland. Als Geert met hem in het huwelijksbootje zou stappen hoeft hij zijn leven lang nooit meer te werken en kan waar dan ook ter wereld in een paleis op zijn lauweren gaan rusten.
Ik wil alleen maar zeggen: er zijn meer redenen dan aantrekkingskracht waarom iemand met een man als Gerard aanpapt.
Nee hoor, ik heb het tenslotte niet zelf hoeven makenquote:
Ik denk dat je in de war bent met Gordon (en ook hij is niet een van de rijkste mannen van Nederland hoor, maar Gordon heet wel een flinke stapel miljoenen ja)quote:Op donderdag 3 april 2008 14:16 schreef Ridley het volgende:
[..]
Gerard is een van de rijkste mannen van nederland.
Geer is anders ook lekker bezig hoor, de laatste jaren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Gordon (en ook hij is niet een van de rijkste mannen van Nederland hoor, maar Gordon heet wel een flinke stapel miljoenen ja)
Wel dus.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gerard één van de rijkste mannen van Nederlandbij lange na niet
Hij heeft volgens mij ook een mooie som aan geld in wat huisjes enzo zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Geer is anders ook lekker bezig hoor, de laatste jaren.
Dat contract bij SBS legt hem geen windeieren. En dan nog eventjes de Toppers, de rechten van dvd's..
En hij is al jaren de schnabbelkoning van Nederland, al ver voor zijn comeback met Over De Vloer en de hits die daarna volgden. Heeft ook nog een real-life soap gehad (Only Joling) wat hem ook geen windeieren heeft gelegd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij ook een mooie som aan geld in wat huisjes enzo zitten.
Nee, maar wel het showbizzwereldje in Nederland.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:33 schreef static het volgende:
Die paar miljoen van hem maken hem écht niet één van de rijkste mannen van Nederland.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:23 schreef Troel het volgende:
Staat ie uberhaupt in de quote?
En die is uit de kast gekomen ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:55 schreef rubbereend het volgende:
bi dus...... onee zo mag je het van hem niet noemenhij houdt van mensen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Als ik een man zou zijn en homo, zou ik ook op Gerard Joling kunnen vallen denk ik.
Het lijkt me een enig mens in elk geval
post eensquote:
Ik heb geen scanner hier bij de hand...maar je ziet Geert aan de slag met een aantal types waar je je hond nog van zou aftrappenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb geen scanner hier bij de hand...maar je ziet Geert aan de slag met een aantal types waar je je hond nog van zou aftrappen
Ik vind ze allebei enigquote:Op woensdag 9 april 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Kun je vast heel veel lol mee trappen (die lach van hem).
Ik heb duizendmaal liever Geer dan Goor iig.
Wat een onzin, zeg.quote:Op donderdag 10 april 2008 04:36 schreef Beechwood het volgende:
Geert Hoes zegt dat hij van mensen houdt met karakter, dus hij valt zowel op man als op een vrouw die een karakter hebben, nu ken ik wel meer mensen die zeggen ik hou van mensen, dus ik moet die mensen nu ook maar voortaan als Bi-seksuelen gaan zien?.
Ik blijf nog steeds Bi-seksuele mensen maar vreemd vinden, het is alsof ze niet toe willen geven dat ze homo of lesbisch zijn, alsof ze altijd nog weer terug kunnen vallen op een leventje als het niks wordt, ik zou zeggen kies gewoon een geslacht, en maak het je niet moeilijk, ik zou er dood moe van worden. Of je bent Hetero of je bent homoseksueel, maar er tussen in gaan zitten daar geloof ik niks van, het is eigen een soort zwevende kiezer.
quote:Lover Geert Hoes meldt zich.
Het was een kwestie van tijd. De volgende lover van Geert Hoes heeft zich gemeld.
Het gaat om de heer Robèrt Cooijmans, die onze Geert in 2003 tijdens het tv programma Sterrenbeurs tegen het lijf liep. Pikant detail is echter dat Geert en Robèrt elkaar lang bleven zien. Ook tijdens de relatie van Geert en Manuela...
Op zich niet zo verwonderlijk dat de volgende scharrel van Geert Hoes ineens opduikt. De acteur heeft er naar eigen zeggen nooit een geheim van gemaakt dat hij ook op jongens valt.
Volgende in de rij zou Nigel van Idols moeten zijn. Potentie voor het nieuwe power-couple van Nederlandquote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef BVO het volgende:
Wat een, na eerder Gerard Joling, aparte smaak heeft onze Geert dan.
http://poloralphlauren.hyves.nl/
Let's hyvequote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef BVO het volgende:
Oeh! The plot thickens! Wat heeft Robèrt tussen zijn publieke Hyves? Een Thomas Berge-Hyves!!!!EINS!!!!ZWEI!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef BVO het volgende:
Van Nigy blijft 'ie afquote:Op donderdag 10 april 2008 18:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgende in de rij zou Nigel van Idols moeten zijn. Potentie voor het nieuwe power-couple van Nederland
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:03 schreef BVO het volgende:
een uit het hotelraam springende vriendin van Vledder
Ik las in een of ander roddelblad dat Kim en Vledder misschien gaan trouwenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:08 schreef Ole het volgende:
Ik zag Vledder van de week nog bij Boulevard of zoiets. Hij zag er een stuk beter uit!
En deze was ook niet zozeer tegen jou gericht hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 19:05 schreef MadGuy het volgende:
Het was ook niet zozeer tegen jou gericht, trouwens, BVO. Ik citeerde jou omdat je die Hyves had opgesnord, maar dat begreep je geloof ik al.
Je hebt gelijk. Ik rel net zo goed mee.
Het is vast gezellig geweest bij de WIDM-opnames.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag vandeweek bij Boulevard dat Geert ook wat gedaan zou hebben met Richard Groenendijk.... wat een rare smaak heeft ie toch als het waar is
Richard is leuk!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag vandeweek bij Boulevard dat Geert ook wat gedaan zou hebben met Richard Groenendijk.... wat een rare smaak heeft ie toch als het waar is
Dat dacht ik ook gelijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is vast gezellig geweest bij de WIDM-opnames.
Richard kan inderdaad een lekker moppie zingen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Misschien kijkt Geert iets verder dan looks.
En hij kan lekker zingen, Richard, da's ook heel aantrekkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |