Samen zoenend gezien...
Gerard Joling laat Geert Hoes uit kast komendoor Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Geert Hoes komt uit de kast. De 25-jarige acteur-presentator heeft zijn vrouw en zoontje verlaten. Hij komt zo nu en dan bij Gerard Joling (47) over de vloer. En de twee heren zijn hevig zoenend gespot in een café. Gerard reageert openhartig: „Het klopt dat Geert en ik geregeld met elkaar op stap gaan. Hij heeft ook wel eens de nacht bij me doorgebracht…”
De relatie tussen Geert Hoes en de moeder van zijn 3-jarige zoon Robijn, Manuela Sep, is definitief op de klippen gelopen. Niet vorige week of vorige maand, maar volgens ingewijden al een jaar geleden. Angstvallig hield Geert zijn liefdesleven afgelopen tijd geheim. Een welingelichte bron vertelt: „Geen wonder, want hij is gek op zijn zoontje en wil niets doen om die goede relatie te verstoren. Maar feit is dat hij ook op mannen valt.”
Bezoekers van etablissement Het Kalfje in Ouderkerk aan de Amstel wisten niet wat ze zagen. „Gerard en Geert waren hier samen. Ze gingen helemaal in elkaar op, en stonden zelfs uitgebreid met elkaar te zoenen. Het kon ze kennelijk niets schelen dat iedereen in het café ze kon zien.”
Wanneer Gerard Joling wordt geconfronteerd met de liefdesgeruchten geeft hij toe: „Ja, Geert en ik gaan geregeld met elkaar uit. Ik ben niet verliefd op hem, maar ik vind Geert wel erg knap en leuk.” Ook geeft hij toe dat Geert al vaker bij hem is blijven slapen. „Als hij, vanwege werk, in de buurt was, is hij wel eens een nacht bij me gebleven. Hoe we die hebben doorgebracht, houd ik voor mezelf. Daarvan moeten de mensen maar denken wat ze willen. Ik gooi mijn intieme belevenissen niet graag op straat. Maar ik hou ook niet van liegen.”
De twee mannen zagen elkaar vorig jaar bijna wekelijks. Ex-GTST-acteur Geert deed mee aan Sterren Dansen op het IJs en meteen daarna dook hij ook op in So you wannabe a Popstar. Gerard presenteerde beide liveshows. Vanaf het begin verkeerde hij volgens ingewijden opvallend veel in het gezelschap van Geert... Al langer gaan over Geert geruchten dat hij van mannen houdt, maar zelf heeft hij er altijd het zwijgen toe gedaan. Vorig jaar vertelde hij zelfs nog over zijn relatie met Manuela: „We zijn heel gelukkig samen. Manuela en ik hebben de meest intense verbintenis die je maar kunt bedenken: namelijk onze zoon Robijn. Wat Manuela zo speciaal voor mij maakt? Ze is een stabiel persoon en houdt mij in balans. Zij is mijn rots in de branding."
--------------------
vanavond dus wéér met popcorn en cola boulevard kijken