Wel leuk dan dat er elke ronde 3 keer een berichtje van de transponders van Sato doorkomenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar precies hij dan rijdt........
Niet dus.
Ik houd 't op een 'bug' van Live timing....
Ben op den belg aant kijken, trouwens. Niet zo'n overdreven Mol op de achtergrond, die door alle board radio commentaar heen kletst enzo....
nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef Sally het volgende:
Is er al een Chritijan bi jsbs voor de mic geweest?
Ivm. het uitvallen???
*kijkt den belg hier.... *
verwacht men een slag te slaan op Monza?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:21 schreef -Hans- het volgende:
Zeer belangrijk voor Alonso dat hij nu voor Schumacher finisht, zeker gezien de komende race op Monza.
Jup, het is toch de thuisbasis van Ferrari en ze zijn daar traditioneel erg sterkquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
verwacht men een slag te slaan op Monza?
en dat schumacher dan moet uitwijken en de muur in rijdt?quote:
inderdaad, klote SC!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Hulde voor de SC, wat een belangrijk moment in de race. Als de SC er niet was gekomen dan was het een simpele 1 - 2 voor Ferrari geworden.
Alonso loopt 2 punten uit, yeaaaaah!
2e set banden van schumacher waren anders goed bagger, met beetje pech hadden ze dan alonso op 1 gehad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:37 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik snap ook niet waarom Ferrari Massa en Schumacher tegelijk binnen kwamen. Ze hadden Massa nog een rondje door moeten laten rijden, en Schumacher wel gelijk binnen laten komen. Dan had Schumacher met gemak gewonnen.
Idd, de banden die hij na de SC had waren echt niet goed! De SC kwam voor Ferrari op een vervelend moment, maar de slechte banden v/d tweede stint hebben Schumacher misschien wel de das omgedaan. Als hij fatsoenlijke banden had gehad dan was het verschil echt geen 7 a 8 seconden geweest voor de laatste pitstop.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2e set banden van schumacher waren anders goed bagger, met beetje pech hadden ze dan alonso op 1 gehad.
Het was wel verstandig van Ferrari om ze alletwee naar binnen te halen, alleen was het niet verstandig om Michael in de pits te laten wachten. Als Michael gewoon rustig richting pits was gereden, dan was Massa al weer weggeweest op het moment dat Michael er aan kwam.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:58 schreef -Evert- het volgende:
Kijk, ik vind het een goede beslissing van Ferrari om Felipe en Michael tegelijk binnen te halen tijdens de SC situatie. Fernando had gewoon geluk dat er een SC situatie was waardoor Michael en Felipe hun voorsprong kwijt waren. De fout van Michael (Hij ging even van de baan en verloor 4/5 seconden op Fernando) heeft hem de de das omgedaan.
Maar Michael heeft laten zien dat zijn Ferrari snel is, sneller dan de Renault van Fernando, dat belooft heel wat voor de volgende race.
Dat maakt dan toch uiteindelijk helemaal niets uitquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:05 schreef 7T7 het volgende:
[..]
Het was wel verstandig van Ferrari om ze alletwee naar binnen te halen, alleen was het niet verstandig om Michael in de pits te laten wachten. Als Michael gewoon rustig richting pits was gereden, dan was Massa al weer weggeweest op het moment dat Michael er aan kwam.
Natuurlijk was zijn fout mede debet aan de derde plaats, maar dat kan gebeuren als je op de limiet rijdt. De pitsstop is gewoon een tactische fout, die in mijn ogen niet mag gebeuren bij zo'n topteam.
Ja, dat had idd anders gemoeten. Michael had idd rustig moeten rijden en als Felipe al weggegaan is uit de pits, had Michael Fernando ff een brake-test moeten gevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:05 schreef 7T7 het volgende:
[..]
Het was wel verstandig van Ferrari om ze alletwee naar binnen te halen, alleen was het niet verstandig om Michael in de pits te laten wachten. Als Michael gewoon rustig richting pits was gereden, dan was Massa al weer weggeweest op het moment dat Michael er aan kwam.
Hoezo niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt dan toch uiteindelijk helemaal niets uit![]()
je kan toch pas de pitstop beginnen als Massa weg is dus win je er geen tijd mee, of je nu achter hem stilstaat of langzaam aan komt rijden.quote:
Iig beter dan in de pits wachten en Fernando eraan zien komen... het is dus beter om samen met Fernando in de pits te aankomen, dan is het afhankelijk van je hoeveelheid brandstof, en hoe snel je pitmannen werken... Michael had dan ook kunnen proberen een gat te slaan voordat hij de pits ingaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan toch pas de pitstop beginnen als Massa weg is dus win je er geen tijd mee, of je nu achter hem stilstaat of langzaam aan komt rijden.
Je wint er geen tijd mee ten opzichte van de mensen voor je, maar wel ten opzichte van de mensen achter je die niet hoeven te wachten op een teamgenoot in de pits. Omdat Michael moest wachten in de pits, kon Alonso eerder aan zijn pitstop beginnen dan Michael. Als Michael wacht tot Massa weg is, dan kan Alonso in het beste geval gelijktijdig aan zijn pitstop beginnen, omdat hij immers niet mag inhalen op weg naar de pits. Er van uitgaande dat de pitstops van beide even lang zouden duren, resulteert er in dat MS dan weer eerder de baan op had gekund dan FA.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan toch pas de pitstop beginnen als Massa weg is dus win je er geen tijd mee, of je nu achter hem stilstaat of langzaam aan komt rijden.
Ja dat is me al een keer eerder overkomen, ik weet niet hoe dat komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef -Evert- het volgende:
Dubbel post?
* te ongeduldig? *quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat is me al een keer eerder overkomen, ik weet niet hoe dat komt.
Die VROUW is uit een tv-serie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef -Evert- het volgende:
Sally, btw... heel even offtopic... wie is dat wijf in je avatar?
nope.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Tarado het volgende:
Cold Case?
Nee.. een of ander jongentje uit een animatie film "The Incredibles"quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Sally het volgende:
Dan wil ik eerst graag weten wie dat domme kereltje uit JOUW avatar is.
* Sally gokt dat die uit een of ander hedendaags tekenfilmpje is....
Ah! Disney-fan? Of moet ik zeggen Pixar-fan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:01 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Nee.. een of ander jongentje uit een animatie film "The Incredibles"
Pixar jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah! Disney-fan? Of moet ik zeggen Pixar-fan?
*leuke film, trouwens!*
De vrouw uit mijn avatar is Tess uit McLeod's Daughters.
Ehm, ja... Vind ik zelf ook wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Pixar ja.... die vrouw van je avatar ziet best wel goed uit moet ik zeggen
![]()
Omg, ben je IRL een vrouw? Respect dat je hier zitquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Sally het volgende:
IRL heb ik donkerblond haar zonder krullen. Maar wie weet wat haar echte haar is... 't is ten slotte een actrice!
OMGquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Omg, ben je IRL een vrouw? Respect dat je hier zit![]()
Same herequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef Sally het volgende:
[..]
OMG
Gaan we DIE discussie hier nu weer krijgen?????![]()
*YEAH, i'm a woman who likes Formula 1. And PROUD of it!!*
Jij bent Hongarije alweer vergeten zeker, Alonso liet daar toch echt wel wat zien en was zonder zijn pech toch echt winnaar gewordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou wel leuker zijn indien Alonso wat vaker een succesje behaalde omdat hij iets liet zien wat erg knap of sterk was en niet omdat de anderen fouten maken of pech hebben.
Bleek Speed te zijn geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:00 schreef -Hans- het volgende:
de lekker band van Kimi is volgens mij veroorzaakt door zo'n Toro Rosso bak.
Nee... niet gezien.... en nee, ik vind helemaal niet erg dat je hier zit... is alleen maar leuker voor ons, de jongensquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef Sally het volgende:
Hm.
Weer zo één met vooroordelen.![]()
*lekker puh!*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Evert -![]()
Vanmorgen nog beelden van de Bavaria City Race gezien? Waren genoeg vrouwen die het ook gaaf vonden.
- de auto's,
- de stank van verbrand rubber,
- de doughnuts die gemaakt werden,
- enz.
*om maar wat te noemen*
HEY, niet Fernando afkraken, he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef -Evert- het volgende:
O... ik ook maar ff
![]()
![]()
![]()
![]()
Felipe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michael
![]()
Ferrari
![]()
Fernando
![]()
quote:
Wat een onzin dat hij alleen maar geluk heeft, het is gewoon een geweldige coureur samen met Schumacher en Raikkonen de beste van het hele F1 circus op dit moment.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef -Evert- het volgende:
[..]
... ga weg!
Ik vind hem maar een arrogante lul... en hij heeft altijd alleen maar geluk... vandaag met de SC en fout van Ferrari/Michael, vorige race met de weergoden bla bla..... kreeg ie 2 sec straf bij de kwalificaties, krijgt Michael het ook... En Monaco dan... Michael helemaal naar achteren gezet![]()
Hij is helaas wel een geweldige coureur, maar ik kan zijn gezicht gewoon niet zien, en zeker niet zijn "handenshow" ofzo als hij wintquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin dat hij alleen maar geluk heeft, het is gewoon een geweldige coureur samen met Schumacher en Raikkonen de beste van het hele F1 circus op dit moment.
Wat gebeurde er dan precies?quote:
Kijk, en dat probeerde ik dus te voorkómen.... *oeverloze discussies en gevechten over de mening van een ander, dus*quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef -Evert- het volgende:
[..]
... ga weg!
Ik vind hem maar een arrogante lul... en hij heeft altijd alleen maar geluk... vandaag met de SC en fout van Ferrari/Michael, vorige race met de weergoden bla bla..... kreeg ie 2 sec straf bij de kwalificaties, krijgt Michael het ook... En Monaco dan... Michael helemaal naar achteren gezet![]()
P'sies!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:24 schreef flubub het volgende:
Ik vind het ook zeker niet erg dat er zulke coureurs zijn in de F1 hoor..het maakt het wel leuker om te kijken en over te praten
Er gebeurde heel erg veel, en eigenlijk zou ik het fragment nog een paar keer terug moeten zien om het precies te kunnen vertellen. In elk geval botste Speed met een behoorlijke snelheid tegen het wiel van Kimi aan. Of Speed remde veel te laat of hij moest uitwijken voor een andere auto, ik weet het niet.quote:
De volgende race is op Monza en daar is Ferrari vaak erg sterk. Ik denk dat Toyota, BAR, McLaren en BMW Sauber het ook goed gaan doen. Het belooft een zwaar weekend voor Renault te gaan worden. De 2 extra punten van vandaag voor Alonso zijn dan ook wel erg belangrijk.quote:Mooi dat Massa deze GP op zijn naam heeft geschreven. Wel jammer dat Alonso twee punten is uitgelopen. De titel bij de coureurs gaat denk ik moeilijk worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Ferrari de constructeurstitel gaat veroveren.
Bedankt voor de uitleg. Lijkt er op dat Kimi de laatste twee GP's een soort van Toro Rosso-magneet aan zijn wagen heeft hangen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er gebeurde heel erg veel, en eigenlijk zou ik het fragment nog een paar keer terug moeten zien om het precies te kunnen vertellen. In elk geval botste Speed met een behoorlijke snelheid tegen het wiel van Kimi aan. Of Speed remde veel te laat of hij moest uitwijken voor een andere auto, ik weet het niet.
Monza is inderdaad een circuit waar Ferrari er alles aan zal doen om goed voor de dag te komen. Ik hoop ook dat de door jou genoemde teams het sterk gaan doen en zo punten van Renault af kunnen snoepen. Eigenlijk geeft het resultaat van deze race ook pijnlijk aan dat Schumacher/Ferrari in Hongarije de fout in zijn gegaan door de banden niet te wisselen.quote:De volgende race is op Monza en daar is Ferrari vaak erg sterk. Ik denk dat Toyota, BAR, McLaren en BMW Sauber het ook goed gaan doen. Het belooft een zwaar weekend voor Renault te gaan worden. De 2 extra punten van vandaag voor Alonso zijn dan ook wel erg belangrijk.![]()
quote:
*thnx*quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef -Evert- het volgende:
[..]... nice post, laten we dan maar niet over gaan discussieren
... ik ben nu zelf even weg... een film kijken bij een vriend... tot later
![]()
![]()
Kus voor Sally![]()
Kus voor flubub![]()
hehequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef ElmarO het volgende:
Bedankt voor de uitleg. Lijkt er op dat Kimi de laatste twee GP's een soort van Toro Rosso-magneet aan zijn wagen heeft hangen.
[..]
Weinig aan toe te voegen.quote:Monza is inderdaad een circuit waar Ferrari er alles aan zal doen om goed voor de dag te komen. Ik hoop ook dat de door jou genoemde teams het sterk gaan doen en zo punten van Renault af kunnen snoepen. Eigenlijk geeft het resultaat van deze race ook pijnlijk aan dat Schumacher/Ferrari in Hongarije de fout in zijn gegaan door de banden niet te wisselen.
Slaap Lekker:quote:
Tnxquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Slaap Lekker:![]()
P.S. de 'thnx' was voor "nice post...."![]()
P.S.2: welke film heb je gezien?
![]()
![]()
Ohja, het was Running Scaredquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Tnx.... Eh... ik heb die film met Paul Walker gezien... ben vergeten hoe die nou alweer heet.... ff checken op IMDB
Ah, OK. Niet van gehoord.quote:
Doei doeiquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, OK. Niet van gehoord.
Groetjes en doei!
*gaat nu echt maffen*
Degene met het meeste overwinningen dacht ik..quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef X-fi het volgende:
Stel:
Achterstand van Schumacher op Alonso is 12 punten.
Schumacher wordt in de laatste 3 races drie keer #1 en Alonso 3x #3. Dan staan ze met punten gelijk. En de laatste race vallen ze beide uit. Wie wordt er dan als winnaar uitgeroepen
Nu :quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Degene met het meeste overwinningen dacht ik..
Of staan ze dan met overwinningen ook gelijk?
JIJ AMD64/NFSUndergroundII!!!! Ken je mij nog?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef X-fi het volgende:
Stel:
Achterstand van Schumacher op Alonso is 12 punten.
Schumacher wordt in de laatste 3 races drie keer #1 en Alonso 3x #3. Dan staan ze met punten gelijk. En de laatste race vallen ze beide uit. Wie wordt er dan als winnaar uitgeroepen
mail me maar. anders gaat het hier offtopicquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:26 schreef -Evert- het volgende:
[..]
JIJ AMD64/NFSUndergroundII!!!! Ken je mij nog?
Hehe, ik zit hier al heel tijd offtopic te lullen... maar goed... ff jouw MSN addenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:29 schreef X-fi het volgende:
[..]
mail me maar. anders gaat het hier offtopic
Vorig seizoen speelde het natuurlijk ook mee dat de Bridgestones en het pakket nou niet echt geweldig waren. Terwijl nu de Bridgstones in ieder geval gelijkwaardig zijn aan de Michelins. En het met het pakket nu ook wel goed zit met Ferrari. Dus van die resultaten van Ferrari van vorig jaar trek ik me maar niet al te veel aan. Althans van de slechte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:22 schreef -Hans- het volgende:
Weinig aan toe te voegen.Overigens deden de Renaults het vorig jaar in Monza best goed. Montoya won de race en Alonso finishte op minder dan 3 seconden van Montoya. Fisico werd 3e en Schumacher kwam niet verder dan P10.
Dat is inderdaad makkelijk om achteraf te zeggen.quote:In Hongarije had Ferrari echt voor safe moeten spelen, want daar zijn ze echt kostbare punten mis gelopen. Al is dat achteraf natuurlijk wat makkelijk om te zeggen.![]()
Je moet zoeken of je ergens een torrent van de race kan vinden... of een hoogtepuntenfilmpje van youtube als je daar ook genoegen mee neemtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:04 schreef Eppie_NL het volgende:
alles gemist![]()
iemand die weet waar ik een samenvatting...beelden kan zien??
duh...quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:12 schreef sanger het volgende:
Was mooie race gisteren. Helaas had ik tijdelijk geen Fok/Internet....
Mooie OP Sally
Die gele vlaggen hingen alleen maar in bocht 4 (als ik 't goed herinner). Olav zei er nog iets over tegen Kubica; zoiets als: "Heeftie daar mazzel, of issie dom???"quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:18 schreef flubub het volgende:
[..]
Je moet zoeken of je ergens een torrent van de race kan vinden... of een hoogtepuntenfilmpje van youtube als je daar ook genoegen mee neemt
Trouwens..dit zal wel domme vraag zijn, maar ik snapte het echt niet toen ik keek.. normaal bij geel mag je toch niet inhalen? Waarom mag het dan in ene in de pits wel? Ik dacht dat alonso gewoon zou moeten wachten tot massa en schumacher voorbij waren, maar hij kon er dan wel weer vlak achter rijden..ik was dan ook heel verbaast dat hij gwoon voorbij schumacher mocht..dus..hoe zit dit?
Nee, niet toen, toen de safety car er was bedoel ik.. (sorry was mss niet helemaal duidelijk, maar dat was de situatie dat ze de pits in gingenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gele vlaggen hingen alleen maar in bocht 4 (als ik 't goed herinner). Olav zei er nog iets over tegen Kubica; zoiets als: "Heeftie daar mazzel, of issie dom???"
Maar Kubica was niet dom, maar wel slim. Want ondanks dat in het televisiebeeld het vlakje dat de rondes bevat geel was, gold dat niet voor de gehele baan....
Vandaar dat er ingehaald mocht/kon worden onder een 'gele vlag' situatie.
Has been taken care off yet...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
duh...
ZIe je nou dat je die OP's NIET aan mij moet overlaten??!! *had je gewaarschuwd!!!*
Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf???quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef flubub het volgende:
[..]
Nee, niet toen, toen de safety car er was bedoel ik.. (sorry was mss niet helemaal duidelijk, maar dat was de situatie dat ze de pits in gingen) Toen mocht niemand inhalen..
OT: Ik begreep al zoiets uit een ander onderwerp... Fijn om te horenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Has been taken care off yet...
Spooky neemt de honeurs waar![]()
Ja..het zal idd wel zijn dan dat het gewoon niet op de baan gebeurt..noujaquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf???
Dit lijkt mij een logische verklaring. Maar nogmaals: de regeltjes van de FIA ken ik niet...![]()
Doe jij dat anders ook eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:17 schreef Sally het volgende:
*check je FB*
Hier de regels van de Fia betreffende de Safetycar;quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf???
Dit lijkt mij een logische verklaring. Maar nogmaals: de regeltjes van de FIA ken ik niet...![]()
quote:d) When the order is given to deploy the safety car, all observer's posts will display waved yellow flags
and a board "SC" which shall be maintained until the intervention is over.
From this time any car being driven unnecessarily slowly, and which is deemed potentially dangerous
to other drivers, will be reported to the stewards. This will apply whether any such car is being driven
on the track, the pit entry or the pit lane.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |