abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41235749
Ik denk dat schumacher kampioenschap niet gaat redden, de auto heeft het NET niet en schumacher heeft ook niet meer zulke geweldige acties als vroeger.

3 jaar geleden had schumacher hem er 100% zeker naast gezet ergens bij alonso..
dat mis ik beetje bij schumacher
pi_41236044
Kheb een leuke rae gezien, niet meer niet minder.
Jammer dat Chris zijn motor niet meer heeft kunnen opblazen, maar dat doet ie volgende week vrijdag hoogstwaarschijnlijk toch wel weer!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:22:26 #123
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41238299
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef ElmarO het volgende:

Bedankt voor de uitleg. Lijkt er op dat Kimi de laatste twee GP's een soort van Toro Rosso-magneet aan zijn wagen heeft hangen.
[..]
hehe , daar begint het inderdaad verdacht veel op te lijken.
quote:
Monza is inderdaad een circuit waar Ferrari er alles aan zal doen om goed voor de dag te komen. Ik hoop ook dat de door jou genoemde teams het sterk gaan doen en zo punten van Renault af kunnen snoepen. Eigenlijk geeft het resultaat van deze race ook pijnlijk aan dat Schumacher/Ferrari in Hongarije de fout in zijn gegaan door de banden niet te wisselen.
Weinig aan toe te voegen. Overigens deden de Renaults het vorig jaar in Monza best goed. Montoya won de race en Alonso finishte op minder dan 3 seconden van Montoya. Fisico werd 3e en Schumacher kwam niet verder dan P10.

In Hongarije had Ferrari echt voor safe moeten spelen, want daar zijn ze echt kostbare punten mis gelopen. Al is dat achteraf natuurlijk wat makkelijk om te zeggen.
pi_41241271
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:35 schreef Sally het volgende:

[..]

*thnx*

Aw... krijg ik er geen 1 terug
pi_41241397
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Aw... krijg ik er geen 1 terug
Slaap Lekker:

P.S. de 'thnx' was voor "nice post...."

P.S.2: welke film heb je gezien?


Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41241563
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef Sally het volgende:

[..]

Slaap Lekker:

P.S. de 'thnx' was voor "nice post...."

P.S.2: welke film heb je gezien?

Tnx .... Eh... ik heb die film met Paul Walker gezien... ben vergeten hoe die nou alweer heet.... ff checken op IMDB
pi_41241592
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Tnx .... Eh... ik heb die film met Paul Walker gezien... ben vergeten hoe die nou alweer heet.... ff checken op IMDB
Ohja, het was Running Scared
pi_41241757
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Ohja, het was Running Scared
Ah, OK. Niet van gehoord.


Groetjes en doei!

*gaat nu echt maffen*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41241990
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef Sally het volgende:

[..]

Ah, OK. Niet van gehoord.


Groetjes en doei!

*gaat nu echt maffen*
Doei doei
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:14:11 #130
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41242764
Stel:

Achterstand van Schumacher op Alonso is 12 punten.

Schumacher wordt in de laatste 3 races drie keer #1 en Alonso 3x #3. Dan staan ze met punten gelijk. En de laatste race vallen ze beide uit. Wie wordt er dan als winnaar uitgeroepen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_41243010
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef X-fi het volgende:
Stel:

Achterstand van Schumacher op Alonso is 12 punten.

Schumacher wordt in de laatste 3 races drie keer #1 en Alonso 3x #3. Dan staan ze met punten gelijk. En de laatste race vallen ze beide uit. Wie wordt er dan als winnaar uitgeroepen
Degene met het meeste overwinningen dacht ik..

Of staan ze dan met overwinningen ook gelijk?
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:21:54 #132
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41243067
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Degene met het meeste overwinningen dacht ik..

Of staan ze dan met overwinningen ook gelijk?
Nu :

6x Alonso
5x Schumacher
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_41243079
25) If two or more constructors or drivers finish the season with the same number of points, the higher place in the Championship (in either case) shall be awarded to :
a) the holder of the greatest number of first places,
b) if the number of first places is the same, the holder of the greatest number of second places,
c) if the number of second places is the same, the holder of the greatest number of third places and so on until a winner emerges.
d) if this procedure fails to produce a result, the FIA will nominate the winner according to such criteria as it thinks fit.

Vrij logisch dus.
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:23:06 #134
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41243116
Merci
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_41243229
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef X-fi het volgende:
Stel:

Achterstand van Schumacher op Alonso is 12 punten.

Schumacher wordt in de laatste 3 races drie keer #1 en Alonso 3x #3. Dan staan ze met punten gelijk. En de laatste race vallen ze beide uit. Wie wordt er dan als winnaar uitgeroepen
JIJ AMD64/NFSUndergroundII!!!! Ken je mij nog?
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:29:04 #136
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41243326
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:26 schreef -Evert- het volgende:

[..]

JIJ AMD64/NFSUndergroundII!!!! Ken je mij nog?
mail me maar. anders gaat het hier offtopic
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_41243569
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:29 schreef X-fi het volgende:

[..]

mail me maar. anders gaat het hier offtopic
Hehe, ik zit hier al heel tijd offtopic te lullen... maar goed... ff jouw MSN adden
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:12:56 #138
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41249144
Was mooie race gisteren. Helaas had ik tijdelijk geen Fok/Internet....

Mooie OP Sally
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41249951
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:22 schreef -Hans- het volgende:
Weinig aan toe te voegen. Overigens deden de Renaults het vorig jaar in Monza best goed. Montoya won de race en Alonso finishte op minder dan 3 seconden van Montoya. Fisico werd 3e en Schumacher kwam niet verder dan P10.
Vorig seizoen speelde het natuurlijk ook mee dat de Bridgestones en het pakket nou niet echt geweldig waren. Terwijl nu de Bridgstones in ieder geval gelijkwaardig zijn aan de Michelins. En het met het pakket nu ook wel goed zit met Ferrari. Dus van die resultaten van Ferrari van vorig jaar trek ik me maar niet al te veel aan. Althans van de slechte.
quote:
In Hongarije had Ferrari echt voor safe moeten spelen, want daar zijn ze echt kostbare punten mis gelopen. Al is dat achteraf natuurlijk wat makkelijk om te zeggen.
Dat is inderdaad makkelijk om achteraf te zeggen.
pi_41250312
alles gemist

iemand die weet waar ik een samenvatting...beelden kan zien??
pi_41250675
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:04 schreef Eppie_NL het volgende:
alles gemist

iemand die weet waar ik een samenvatting...beelden kan zien??
Je moet zoeken of je ergens een torrent van de race kan vinden... of een hoogtepuntenfilmpje van youtube als je daar ook genoegen mee neemt

Trouwens..dit zal wel domme vraag zijn, maar ik snapte het echt niet toen ik keek.. normaal bij geel mag je toch niet inhalen? Waarom mag het dan in ene in de pits wel? Ik dacht dat alonso gewoon zou moeten wachten tot massa en schumacher voorbij waren, maar hij kon er dan wel weer vlak achter rijden..ik was dan ook heel verbaast dat hij gwoon voorbij schumacher mocht..dus..hoe zit dit?

[ Bericht 28% gewijzigd door flubub op 28-08-2006 11:58:57 ]
pi_41251769
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:12 schreef sanger het volgende:
Was mooie race gisteren. Helaas had ik tijdelijk geen Fok/Internet....

Mooie OP Sally
duh...

ZIe je nou dat je die OP's NIET aan mij moet overlaten??!! *had je gewaarschuwd!!!*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41251882
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:18 schreef flubub het volgende:

[..]

Je moet zoeken of je ergens een torrent van de race kan vinden... of een hoogtepuntenfilmpje van youtube als je daar ook genoegen mee neemt

Trouwens..dit zal wel domme vraag zijn, maar ik snapte het echt niet toen ik keek.. normaal bij geel mag je toch niet inhalen? Waarom mag het dan in ene in de pits wel? Ik dacht dat alonso gewoon zou moeten wachten tot massa en schumacher voorbij waren, maar hij kon er dan wel weer vlak achter rijden..ik was dan ook heel verbaast dat hij gwoon voorbij schumacher mocht..dus..hoe zit dit?
Die gele vlaggen hingen alleen maar in bocht 4 (als ik 't goed herinner). Olav zei er nog iets over tegen Kubica; zoiets als: "Heeftie daar mazzel, of issie dom???"
Maar Kubica was niet dom, maar wel slim. Want ondanks dat in het televisiebeeld het vlakje dat de rondes bevat geel was, gold dat niet voor de gehele baan....

Vandaar dat er ingehaald mocht/kon worden onder een 'gele vlag' situatie.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41251960
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef Sally het volgende:

[..]

Die gele vlaggen hingen alleen maar in bocht 4 (als ik 't goed herinner). Olav zei er nog iets over tegen Kubica; zoiets als: "Heeftie daar mazzel, of issie dom???"
Maar Kubica was niet dom, maar wel slim. Want ondanks dat in het televisiebeeld het vlakje dat de rondes bevat geel was, gold dat niet voor de gehele baan....

Vandaar dat er ingehaald mocht/kon worden onder een 'gele vlag' situatie.
Nee, niet toen, toen de safety car er was bedoel ik.. (sorry was mss niet helemaal duidelijk, maar dat was de situatie dat ze de pits in gingen ) Toen mocht niemand inhalen..
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:12:05 #145
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41252123
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:58 schreef Sally het volgende:

[..]

duh...

ZIe je nou dat je die OP's NIET aan mij moet overlaten??!! *had je gewaarschuwd!!!*
Has been taken care off yet...

Spooky neemt de honeurs waar
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41252217
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef flubub het volgende:

[..]

Nee, niet toen, toen de safety car er was bedoel ik.. (sorry was mss niet helemaal duidelijk, maar dat was de situatie dat ze de pits in gingen ) Toen mocht niemand inhalen..
Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf???

Dit lijkt mij een logische verklaring. Maar nogmaals: de regeltjes van de FIA ken ik niet...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41252242
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:12 schreef sanger het volgende:

[..]

Has been taken care off yet...

Spooky neemt de honeurs waar
OT: Ik begreep al zoiets uit een ander onderwerp... Fijn om te horen

*check je FB*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41252277
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:15 schreef Sally het volgende:

[..]

Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf???

Dit lijkt mij een logische verklaring. Maar nogmaals: de regeltjes van de FIA ken ik niet...
Ja..het zal idd wel zijn dan dat het gewoon niet op de baan gebeurt..nouja
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:19:27 #149
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41252312
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:17 schreef Sally het volgende:
*check je FB*
Doe jij dat anders ook eens
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41268171
SC FTW
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:56:44 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41269210
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:15 schreef Sally het volgende:

[..]

Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf???

Dit lijkt mij een logische verklaring. Maar nogmaals: de regeltjes van de FIA ken ik niet...
Hier de regels van de Fia betreffende de Safetycar;

SAFETY CAR
149) a) The FIA safety car will be driven by an experienced circuit driver. It will carry an FIA observer capable
of recognising all the competing cars, who is in permanent radio contact with race control.
b) 30 minutes before the race start time the safety car will take up position at the front of the grid and
remain there until the five minute signal is given. At this point (except under m) below) it will cover a
whole lap of the circuit and enter the pit lane.
c) The safety car may be brought into operation to neutralise a race upon the decision of the clerk of the
course.
It will be used only if competitors or officials are in immediate physical danger but the circumstances
are not such as to necessitate stopping the race.
d) When the order is given to deploy the safety car, all observer's posts will display waved yellow flags
and a board "SC" which shall be maintained until the intervention is over.
From this time any car being driven unnecessarily slowly, and which is deemed potentially dangerous
to other drivers, will be reported to the stewards. This will apply whether any such car is being driven
on the track, the pit entry or the pit lane.
e) The safety car will start from the pit lane with its orange lights illuminated and will join the track
regardless of where the race leader is.
f) All competing cars must then form up in line behind the safety car no more than 5 car lengths apart
and overtaking, with the following exceptions, is forbidden until the cars reach the Line after the
safety car has returned to the pits. Overtaking will be permitted under the following circumstances :
- if a car is signalled to do so from the safety car ;
- under m) below ;
- any car entering the pits may pass another car or the safety car after it has crossed the first
safety car line ;
- any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the
second safety car line ;
- when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has
crossed the first safety car line ;
- if any car slows with an obvious problem.
g) When ordered to do so by the clerk of the course the observer in the car will use a green light to
signal to any cars between it and the race leader that they should pass. These cars will continue at
reduced speed and without overtaking until they reach the line of cars behind the safety car.
h) The safety car shall be used at least until the leader is behind it and all remaining cars are lined up
behind him.
Once behind the safety car, the race leader must keep within 5 car lengths of it (except under j)
below) and all remaining cars must keep the formation as tight as possible.
2006 F1 Sporting Regulations 25 / 36 12th July 2006
i) While the safety car is in operation, competing cars may enter the pit lane, but may only rejoin the
track when the green light at the end of the pit lane is on. It will be on at all times except when the
safety car and the line of cars following it are about to pass or are passing the pit exit . A car rejoining
the track must proceed at an appropriate speed until it reaches the end of the line of cars behind the
safety car.
Under certain circumstances the clerk of the course may ask the safety car to use the pit lane. In
these cases, and provided it’s orange lights remain illuminated, all cars must follow it into the pit lane
without overtaking. Any car entering the pit lane under these circumstances may stop at its
designated garage area.
j) When the clerk of the course calls in the safety car, it must extinguish its orange lights, this will be the
signal to the drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap.
At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more
than five car lengths behind it. As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC
boards at the observer's posts will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights
at the Line. These will be displayed for no more than one lap.
k) Each lap completed while the safety car is deployed will be counted as a race lap.
l) If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and
the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
m) In exceptional circumstances the race may be started behind the safety car. In this case, at any time
before the one minute signal its orange lights will be turned on. This is the signal to the drivers that
the race will be started behind the safety car. When the green lights are illuminated the safety car will
leave the grid with all cars following in grid order no more than 5 car lengths apart. There will be no
formation lap and race will start when the green lights are illuminated.
Overtaking, during the first lap only, is permitted if a car is delayed when leaving its grid position and
cars behind cannot avoid passing it without unduly delaying the remainder of the field. In this case,
drivers may only overtake to re-establish the original starting order.
Any driver who is delayed leaving the grid may not overtake another moving car if he was stationary
after the remainder of the cars had crossed the Line, and must form up at the back of the line of cars
behind the safety car. If more than one driver is affected, they must form up at the back of the field in
the order they left the grid.
Either of the penalties under Article 54a) or b) will be imposed on any driver who, in the opinion of the
Stewards, unnecessarily overtook another car during the first lap.

Voor alle regels van 2006, kijk op;

http://www.fia.com/resour(...)TING_REGULATIONS.pdf
pi_41269457
zo..flinke lap text Maar in de pitstraat mogen auto's elkaar dus gewoon passeren..komt het op neer Tis daar natuurlijk ook verder niet gevaarlijk ofzo dus het is ook wel logisch
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:37:49 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41270999
Deze regel laat zien dat Schumacher niet had mogen afremmen op de baan of in de pitsstraat om Alonso op te houden:
quote:
d) When the order is given to deploy the safety car, all observer's posts will display waved yellow flags
and a board "SC" which shall be maintained until the intervention is over.
From this time any car being driven unnecessarily slowly, and which is deemed potentially dangerous
to other drivers, will be reported to the stewards. This will apply whether any such car is being driven
on the track, the pit entry or the pit lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')