abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41228728
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef flubub het volgende:

[..]

Same here

Massa
Wauw... .... Nooit geweten dat er vrouwen zijn die F1 leuk vinden....
pi_41229038
Hm.
Weer zo één met vooroordelen.

*lekker puh!*

-Evert -

Vanmorgen nog beelden van de Bavaria City Race gezien? Waren genoeg vrouwen die het ook gaaf vonden.
- de auto's,
- de stank van verbrand rubber,
- de doughnuts die gemaakt werden,
- enz.

*om maar wat te noemen*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:42:31 #103
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41229042
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:00 schreef -Hans- het volgende:
de lekker band van Kimi is volgens mij veroorzaakt door zo'n Toro Rosso bak.
Bleek Speed te zijn geweest.
pi_41229189
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef Sally het volgende:
Hm.
Weer zo één met vooroordelen.

*lekker puh!*

-Evert -

Vanmorgen nog beelden van de Bavaria City Race gezien? Waren genoeg vrouwen die het ook gaaf vonden.
- de auto's,
- de stank van verbrand rubber,
- de doughnuts die gemaakt werden,
- enz.

*om maar wat te noemen*
Nee... niet gezien.... en nee, ik vind helemaal niet erg dat je hier zit... is alleen maar leuker voor ons, de jongens
pi_41229211
Gaan we niet een beetje te offtopic?
pi_41229375
Om ontopic hier maar eens te reageren (lees meestal alleen maar mee, maar moest nu wel even reageren natuurlijk ): Ik vind het gewoon echt superleuk voor massa, gister datie al zo blij was en nu helemaal..ik vind het zo'n cool ventje
Had et leuker gevonden als schumi ook nog ff snel alonso op het einde had weten in te halen, maar helaas..
pi_41229533
O... ik ook maar ff

Felipe
Michael
Ferrari
Fernando
pi_41229736
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef -Evert- het volgende:
O... ik ook maar ff

Felipe
Michael
Ferrari
Fernando
HEY, niet Fernando afkraken, he?

*vorige avatar was 't erg duidelijk voor wie ik fan was...*

Namelijk: Renault!
pi_41229933
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef Sally het volgende:

[..]
... ga weg!

Ik vind hem maar een arrogante lul... en hij heeft altijd alleen maar geluk... vandaag met de SC en fout van Ferrari/Michael, vorige race met de weergoden bla bla..... kreeg ie 2 sec straf bij de kwalificaties, krijgt Michael het ook... En Monaco dan... Michael helemaal naar achteren gezet
pi_41229983
Niks tegen Renault hoor..ik gun Fisi ook wel wat ..maar Alonso..nee Dan liever Schumi
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:13:57 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41230020
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef -Evert- het volgende:

[..]

... ga weg!

Ik vind hem maar een arrogante lul... en hij heeft altijd alleen maar geluk... vandaag met de SC en fout van Ferrari/Michael, vorige race met de weergoden bla bla..... kreeg ie 2 sec straf bij de kwalificaties, krijgt Michael het ook... En Monaco dan... Michael helemaal naar achteren gezet
Wat een onzin dat hij alleen maar geluk heeft, het is gewoon een geweldige coureur samen met Schumacher en Raikkonen de beste van het hele F1 circus op dit moment.
pi_41230057
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat een onzin dat hij alleen maar geluk heeft, het is gewoon een geweldige coureur samen met Schumacher en Raikkonen de beste van het hele F1 circus op dit moment.
Hij is helaas wel een geweldige coureur, maar ik kan zijn gezicht gewoon niet zien, en zeker niet zijn "handenshow" ofzo als hij wint
pi_41230174
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Bleek Speed te zijn geweest.
Wat gebeurde er dan precies?

Mooi dat Massa deze GP op zijn naam heeft geschreven. Wel jammer dat Alonso twee punten is uitgelopen. De titel bij de coureurs gaat denk ik moeilijk worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Ferrari de constructeurstitel gaat veroveren.
pi_41230217
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef -Evert- het volgende:

[..]

... ga weg!

Kijk, en dat probeerde ik dus te voorkómen.... *oeverloze discussies en gevechten over de mening van een ander, dus*

Ik zal en wil heus het 'zwaaizwaai'gedrag van Alonso dit seizoen niet goed praten. Maar fan van Mr. Arrogantie himself (Schumi I) zal ik ook nooit worden. (ik heb hierbij even een commercial voor schampoo (die een paar jaar geleden op tv kwam) in gedachten...)
Ook Massa (ik noemde 'm daarstraks al 'heethoofdje') is zo'n coureur met passie, net als Alonso. En een paar jaar gelee waren ook Massa's stomme acties dankbaar onderwerp van gesprek. Mèt de gebruikelijke scheldpartijen hier op 't forum, neem ik aan. Om maar te zwijgen van 'mr. Passion' JP Montoya.... Want ook daar zijn boeken over volgeschreven!

't Zit allemaal een beetje in het 'Zuidelijke Temperament', denk ik dan maar.

De enige reden dat ik in mijn profiel als "Favoriete Coureur" Alonso heb neergezet, is om de prestaties die hij leverde de afgelopen jaren. Als Rookie en Underdog, za'k maar zeggen.
Hij was en is iig een coureur die opviel!

*negatieve publiciteit is óók publiciteit!*
pi_41230241
Ik vind het ook zeker niet erg dat er zulke coureurs zijn in de F1 hoor..het maakt het wel leuker om te kijken en over te praten
pi_41230277
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:24 schreef flubub het volgende:
Ik vind het ook zeker niet erg dat er zulke coureurs zijn in de F1 hoor..het maakt het wel leuker om te kijken en over te praten
P'sies!

I rest my case en ga !

*AFK*
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:32:17 #117
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41232093
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Wat gebeurde er dan precies?
Er gebeurde heel erg veel, en eigenlijk zou ik het fragment nog een paar keer terug moeten zien om het precies te kunnen vertellen. In elk geval botste Speed met een behoorlijke snelheid tegen het wiel van Kimi aan. Of Speed remde veel te laat of hij moest uitwijken voor een andere auto, ik weet het niet.
quote:
Mooi dat Massa deze GP op zijn naam heeft geschreven. Wel jammer dat Alonso twee punten is uitgelopen. De titel bij de coureurs gaat denk ik moeilijk worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Ferrari de constructeurstitel gaat veroveren.
De volgende race is op Monza en daar is Ferrari vaak erg sterk. Ik denk dat Toyota, BAR, McLaren en BMW Sauber het ook goed gaan doen. Het belooft een zwaar weekend voor Renault te gaan worden. De 2 extra punten van vandaag voor Alonso zijn dan ook wel erg belangrijk.
pi_41232972
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:32 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Er gebeurde heel erg veel, en eigenlijk zou ik het fragment nog een paar keer terug moeten zien om het precies te kunnen vertellen. In elk geval botste Speed met een behoorlijke snelheid tegen het wiel van Kimi aan. Of Speed remde veel te laat of hij moest uitwijken voor een andere auto, ik weet het niet.
Bedankt voor de uitleg. Lijkt er op dat Kimi de laatste twee GP's een soort van Toro Rosso-magneet aan zijn wagen heeft hangen.
quote:
De volgende race is op Monza en daar is Ferrari vaak erg sterk. Ik denk dat Toyota, BAR, McLaren en BMW Sauber het ook goed gaan doen. Het belooft een zwaar weekend voor Renault te gaan worden. De 2 extra punten van vandaag voor Alonso zijn dan ook wel erg belangrijk.
Monza is inderdaad een circuit waar Ferrari er alles aan zal doen om goed voor de dag te komen. Ik hoop ook dat de door jou genoemde teams het sterk gaan doen en zo punten van Renault af kunnen snoepen. Eigenlijk geeft het resultaat van deze race ook pijnlijk aan dat Schumacher/Ferrari in Hongarije de fout in zijn gegaan door de banden niet te wisselen.
pi_41232982
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:23 schreef Sally het volgende:

[..]
... nice post, laten we dan maar niet over gaan discussieren ... ik ben nu zelf even weg... een film kijken bij een vriend... tot later

Kus voor Sally
Kus voor flubub
pi_41234202
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef -Evert- het volgende:

[..]

... nice post, laten we dan maar niet over gaan discussieren ... ik ben nu zelf even weg... een film kijken bij een vriend... tot later

Kus voor Sally
Kus voor flubub
*thnx*

pi_41235749
Ik denk dat schumacher kampioenschap niet gaat redden, de auto heeft het NET niet en schumacher heeft ook niet meer zulke geweldige acties als vroeger.

3 jaar geleden had schumacher hem er 100% zeker naast gezet ergens bij alonso..
dat mis ik beetje bij schumacher
pi_41236044
Kheb een leuke rae gezien, niet meer niet minder.
Jammer dat Chris zijn motor niet meer heeft kunnen opblazen, maar dat doet ie volgende week vrijdag hoogstwaarschijnlijk toch wel weer!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:22:26 #123
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41238299
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef ElmarO het volgende:

Bedankt voor de uitleg. Lijkt er op dat Kimi de laatste twee GP's een soort van Toro Rosso-magneet aan zijn wagen heeft hangen.
[..]
hehe , daar begint het inderdaad verdacht veel op te lijken.
quote:
Monza is inderdaad een circuit waar Ferrari er alles aan zal doen om goed voor de dag te komen. Ik hoop ook dat de door jou genoemde teams het sterk gaan doen en zo punten van Renault af kunnen snoepen. Eigenlijk geeft het resultaat van deze race ook pijnlijk aan dat Schumacher/Ferrari in Hongarije de fout in zijn gegaan door de banden niet te wisselen.
Weinig aan toe te voegen. Overigens deden de Renaults het vorig jaar in Monza best goed. Montoya won de race en Alonso finishte op minder dan 3 seconden van Montoya. Fisico werd 3e en Schumacher kwam niet verder dan P10.

In Hongarije had Ferrari echt voor safe moeten spelen, want daar zijn ze echt kostbare punten mis gelopen. Al is dat achteraf natuurlijk wat makkelijk om te zeggen.
pi_41241271
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:35 schreef Sally het volgende:

[..]

*thnx*

Aw... krijg ik er geen 1 terug
pi_41241397
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Aw... krijg ik er geen 1 terug
Slaap Lekker:

P.S. de 'thnx' was voor "nice post...."

P.S.2: welke film heb je gezien?

pi_41241563
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef Sally het volgende:

[..]

Slaap Lekker:

P.S. de 'thnx' was voor "nice post...."

P.S.2: welke film heb je gezien?

Tnx .... Eh... ik heb die film met Paul Walker gezien... ben vergeten hoe die nou alweer heet.... ff checken op IMDB
pi_41241592
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Tnx .... Eh... ik heb die film met Paul Walker gezien... ben vergeten hoe die nou alweer heet.... ff checken op IMDB
Ohja, het was Running Scared
pi_41241757
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Ohja, het was Running Scared
Ah, OK. Niet van gehoord.

Groetjes en doei!

*gaat nu echt maffen*
pi_41241990
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef Sally het volgende:

[..]

Ah, OK. Niet van gehoord.

Groetjes en doei!

*gaat nu echt maffen*
Doei doei
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:14:11 #130
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41242764
Stel:

Achterstand van Schumacher op Alonso is 12 punten.

Schumacher wordt in de laatste 3 races drie keer #1 en Alonso 3x #3. Dan staan ze met punten gelijk. En de laatste race vallen ze beide uit. Wie wordt er dan als winnaar uitgeroepen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_41243010
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef X-fi het volgende:
Stel:

Schumacher wordt in de laatste 3 races drie keer #1 en Alonso 3x #3. Dan staan ze met punten gelijk. En de laatste race vallen ze beide uit. Wie wordt er dan als winnaar uitgeroepen
Degene met het meeste overwinningen dacht ik..

Of staan ze dan met overwinningen ook gelijk?
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:21:54 #132
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41243067
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Degene met het meeste overwinningen dacht ik..

Of staan ze dan met overwinningen ook gelijk?
Nu :

6x Alonso
5x Schumacher
pi_41243079
25) If two or more constructors or drivers finish the season with the same number of points, the higher place in the Championship (in either case) shall be awarded to :
a) the holder of the greatest number of first places,
b) if the number of first places is the same, the holder of the greatest number of second places,
c) if the number of second places is the same, the holder of the greatest number of third places and so on until a winner emerges.
d) if this procedure fails to produce a result, the FIA will nominate the winner according to such criteria as it thinks fit.

Vrij logisch dus.
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:23:06 #134
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41243116
Merci
pi_41243229
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef X-fi het volgende:
Stel:

JIJ AMD64/NFSUndergroundII!!!! Ken je mij nog?
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:29:04 #136
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41243326
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:26 schreef -Evert- het volgende:

[..]

JIJ AMD64/NFSUndergroundII!!!! Ken je mij nog?
mail me maar. anders gaat het hier offtopic
pi_41243569
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:29 schreef X-fi het volgende:

[..]

mail me maar. anders gaat het hier offtopic
Hehe, ik zit hier al heel tijd offtopic te lullen... maar goed... ff jouw MSN adden
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:12:56 #138
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41249144
Was mooie race gisteren. Helaas had ik tijdelijk geen Fok/Internet....

Mooie OP Sally
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41249951
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:22 schreef -Hans- het volgende:
Weinig aan toe te voegen. Overigens deden de Renaults het vorig jaar in Monza best goed. Montoya won de race en Alonso finishte op minder dan 3 seconden van Montoya. Fisico werd 3e en Schumacher kwam niet verder dan P10.
Vorig seizoen speelde het natuurlijk ook mee dat de Bridgestones en het pakket nou niet echt geweldig waren. Terwijl nu de Bridgstones in ieder geval gelijkwaardig zijn aan de Michelins. En het met het pakket nu ook wel goed zit met Ferrari. Dus van die resultaten van Ferrari van vorig jaar trek ik me maar niet al te veel aan. Althans van de slechte.
quote:
In Hongarije had Ferrari echt voor safe moeten spelen, want daar zijn ze echt kostbare punten mis gelopen. Al is dat achteraf natuurlijk wat makkelijk om te zeggen.
Dat is inderdaad makkelijk om achteraf te zeggen.
pi_41250312
alles gemist

iemand die weet waar ik een samenvatting...beelden kan zien??
pi_41250675
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:04 schreef Eppie_NL het volgende:
alles gemist

iemand die weet waar ik een samenvatting...beelden kan zien??
Je moet zoeken of je ergens een torrent van de race kan vinden... of een hoogtepuntenfilmpje van youtube als je daar ook genoegen mee neemt

Trouwens..dit zal wel domme vraag zijn, maar ik snapte het echt niet toen ik keek.. normaal bij geel mag je toch niet inhalen? Waarom mag het dan in ene in de pits wel? Ik dacht dat alonso gewoon zou moeten wachten tot massa en schumacher voorbij waren, maar hij kon er dan wel weer vlak achter rijden..ik was dan ook heel verbaast dat hij gwoon voorbij schumacher mocht..dus..hoe zit dit?

[ Bericht 28% gewijzigd door flubub op 28-08-2006 11:58:57 ]
pi_41251769
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:12 schreef sanger het volgende:
Was mooie race gisteren. Helaas had ik tijdelijk geen Fok/Internet....

Mooie OP Sally
duh...

ZIe je nou dat je die OP's NIET aan mij moet overlaten??!! *had je gewaarschuwd!!!*
pi_41251882
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:18 schreef flubub het volgende:

[..]

Je moet zoeken of je ergens een torrent van de race kan vinden... of een hoogtepuntenfilmpje van youtube als je daar ook genoegen mee neemt

Trouwens..dit zal wel domme vraag zijn, maar ik snapte het echt niet toen ik keek.. normaal bij geel mag je toch niet inhalen? Waarom mag het dan in ene in de pits wel? Ik dacht dat alonso gewoon zou moeten wachten tot massa en schumacher voorbij waren, maar hij kon er dan wel weer vlak achter rijden..ik was dan ook heel verbaast dat hij gwoon voorbij schumacher mocht..dus..hoe zit dit?
Die gele vlaggen hingen alleen maar in bocht 4 (als ik 't goed herinner). Olav zei er nog iets over tegen Kubica; zoiets als: "Heeftie daar mazzel, of issie dom???"
Maar Kubica was niet dom, maar wel slim. Want ondanks dat in het televisiebeeld het vlakje dat de rondes bevat geel was, gold dat niet voor de gehele baan....

Vandaar dat er ingehaald mocht/kon worden onder een 'gele vlag' situatie.
pi_41251960
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef Sally het volgende:

[..]

Die gele vlaggen hingen alleen maar in bocht 4 (als ik 't goed herinner). Olav zei er nog iets over tegen Kubica; zoiets als: "Heeftie daar mazzel, of issie dom???"
Maar Kubica was niet dom, maar wel slim. Want ondanks dat in het televisiebeeld het vlakje dat de rondes bevat geel was, gold dat niet voor de gehele baan....

Vandaar dat er ingehaald mocht/kon worden onder een 'gele vlag' situatie.
Nee, niet toen, toen de safety car er was bedoel ik.. (sorry was mss niet helemaal duidelijk, maar dat was de situatie dat ze de pits in gingen ) Toen mocht niemand inhalen..
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:12:05 #145
65960 sanger
pi_41252123
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:58 schreef Sally het volgende:

[..]

duh...

ZIe je nou dat je die OP's NIET aan mij moet overlaten??!! *had je gewaarschuwd!!!*
Has been taken care off yet...

Spooky neemt de honeurs waar
pi_41252217
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef flubub het volgende:

[..]

Nee, niet toen, toen de safety car er was bedoel ik.. (sorry was mss niet helemaal duidelijk, maar dat was de situatie dat ze de pits in gingen ) Toen mocht niemand inhalen..
Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf???

Dit lijkt mij een logische verklaring. Maar nogmaals: de regeltjes van de FIA ken ik niet...
pi_41252242
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:12 schreef sanger het volgende:

[..]

Has been taken care off yet...

Spooky neemt de honeurs waar
OT: Ik begreep al zoiets uit een ander onderwerp... Fijn om te horen

*check je FB*
pi_41252277
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:15 schreef Sally het volgende:

[..]

Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf???

Dit lijkt mij een logische verklaring. Maar nogmaals: de regeltjes van de FIA ken ik niet...
Ja..het zal idd wel zijn dan dat het gewoon niet op de baan gebeurt..nouja
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:19:27 #149
65960 sanger
pi_41252312
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:17 schreef Sally het volgende:
*check je FB*
Doe jij dat anders ook eens
pi_41268171
SC FTW
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')