Maar is nu toch al weer 20 ronde op de baanquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:32 schreef Sally het volgende:
[..]
duh: die is al het 1e rondje OUT gegaan....
Mag je mij vertellen waar precies hij dan rijdt........quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar is nu toch al weer 20 ronde op de baan
Erg coole racequote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef Giem het volgende:
Wel veel inhaalacties
Ja dan heb je dus ook gemist wat die voor uitleg gaf, wat allemaal vervangen is en dat hij nu rijdt om gegevens te verzamelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar precies hij dan rijdt........
Niet dus.
Ik houd 't op een 'bug' van Live timing....
Ben op den belg aant kijken, trouwens. Niet zo'n overdreven Mol op de achtergrond, die door alle board radio commentaar heen kletst enzo....
Alonso hopelijk ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef TommyGun het volgende:
Ik ga kapot
Over wie had Mol het dan??quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus ook gemist wat die voor uitleg gaf, wat allemaal vervangen is en dat hij nu rijdt om gegevens te verzamelen.
Over sato.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Over wie had Mol het dan??
*dit topic loopt alweer op z'n eindje....!!!!!**
EDIT: dit is bericht 283
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:15 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk gevecht dit!!!! eindelijk een direct gevecht, kom op ALONSO SCHUMACHER !!!!!!!!!!!
Meteen een soort tvp voor mij....quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
waarom zou je nu al een nieuw topic openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |