beschuit met muisjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:31 schreef sigme het volgende:
Een wonder is geschied!
Er is ons zojuist een lam geboren.
(En ik heb gister teveel gedronken, en liefste ook - waar is die smilie met die hamer?)
Wie wil er nu liefde?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef sigme het volgende:
Eeh, Godslasteraar heeft heeft veel oudere rechten op mijn liefde dan jij.
Lees je nog wel eens in het woordenboek, Harry?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:09 schreef Aoristus het volgende:
bla
nee, dat is naslagwerk, Jehan, dat weet je toch? Bla is een bijbelcitaat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Lees je nog wel eens in het woordenboek, Harry?
Maar ''aoristus'' is toch het product van een strooptocht door het woordenboek der Nederlandse taal?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nee, dat is naslagwerk, Jehan, dat weet je toch? Bla is een bijbelcitaat.
Ik vraag me af, zou het de moeite waard zijn om je als vrijwilliger op te geven voor robodock ?
Zet dat maar eens op een campagnebord!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
.
John Adams?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zet dat maar eens op een campagnebord!
misschien wel / misschien niet. Je voelt je er toch niet door geintimideerd hoop ik ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar ''aoristus'' is toch het product van een strooptocht door het woordenboek der Nederlandse taal?
Ik bevind me in de geestestoestand waaraan jij je ontworstelde bij het passeren van de Uitmarktnegers.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
misschien wel / misschien niet. Je voelt je er toch niet door geintimideerd hoop ik ?
Dat is vrij ergerlijk inderdaad, het zit me ook nog steeds dwars. Straks maar weer even terug om verhaal te halen, zonder microfoon d'r bijquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik bevind me in de geestestoestand waaraan jij je ontworstelde bij het passeren van de Uitmarktnegers.
Lijdend voorwerp in optima forma:quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef Godslasteraar het volgende:
alleen een beetje jammer dat Finder nu telkens lijdend voorwerp is. Heeft niemand een foto van SCH?
Nou, mijn maag is leeg, in ieder geval.quote:
Dat worden historische debatten.quote:
Wat zouden ze willen, je leest vooral complottheorietjes, maar een programma moeten ze zeker nog makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat worden historische debatten.
''Weet u wat het smeltpunt van staal is, meneer Balkenende? Dat weet u zeker niet, he?''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |