dankje, ik heb er erg mijn best op gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:08 schreef Sebasser het volgende:
Mooie op trouwens FB.
Ben jij een lekker wijf?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:27 schreef Pony-Lover het volgende:
ik kom
Heb je een beetje dikke tieten?quote:
Vergeet niet al die namen uit het vorige topic én het topic daarvoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef fraubitch het volgende:
zucht ende hijg.. das veel werk joh..
ik ga er eens achteraan dan
en dáárom wou dus niemand het nieuwe topic openenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vergeet niet al die namen uit het vorige topic én het topic daarvoor.
Er komen best veel mensen.
Serieus?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en dáárom wou dus niemand het nieuwe topic openen![]()
![]()
Er wordt wat afgeknuffeld op de meetsquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gezellig.
Gaan we dan knuffelen en zulks.
ja en der buitenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er wordt wat afgeknuffeld op de meets.
Om maar te zwijgen over lapdances, striptease en dingen die zich afspelen in het damestoilet.
Mag ikniet van mamaquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gezellig.
Gaan we dan knuffelen en zulks.
ik luisterquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Spam spam spam!
http://81.204.155.54:8000/listen.pls
D_A LIVE
sorry... ik knuffel nou eenmaal graagquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er wordt wat afgeknuffeld op de meets.
.
Stairway bedoel je vastquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar in Utrecht weer tivoli ?
Tally?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooie OP Ania.
Tally moet nog bij de komers.
Oeh, dan is het goedquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, niet ik, maar iemand die ik ken.
Hehe neen astridje alleen, geen anderenquote:
Mij!quote:
Als ze me nog toelaten na de vorige keer welquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef remlof het volgende:
doen we het weer in stairway?
eten op eigen initiatief lijkt me een goed planquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als ze me nog toelaten na de vorige keer wel.
Eten maar weer bij de Mac/BK/Febeau?
tuurlijk johquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:06 schreef Christine het volgende:
Ik ONZ en Bagger nauwelijks, maar mag ik wel komen?.
groenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:17 schreef Pony-Lover het volgende:
hallo
Ik kom hier ook nooit maar hey utrecht en meetquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:06 schreef Christine het volgende:
Ik ONZ en Bagger nauwelijks, maar mag ik wel komen?.
Tof!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nooit maar hey utrecht en meeten drank enzo, ideaal toch
je komt zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoj D_Aquote:
hoiquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoj D_A
Waarom drai je van die nederlandstalige muziekik vond de rock net zo leuk
Hoi ik draai nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoj D_A
Waarom drai je van die nederlandstalige muziekik vond de rock net zo leuk
link ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi ik draai niet
Ik draai alleen rock
Als ik draai geef k het wel weer ff doorquote:
Doen !quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als ik draai geef k het wel weer ff door
Uiteraardquote:
euhm vooralsnog welquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je komt zeker?
op dit moment sta je bij misschien.
en pdl, lieverd, ik had haar allang erbijstaan
hoj, je kunt je privejet niet bij ons in de achtertuin kwijt, maar een eindje verderop is een mooi veldje, daar kan ie wel staanquote:
Je komt me toch wel ophalen dan hequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoj, je kunt je privejet niet bij ons in de achtertuin kwijt, maar een eindje verderop is een mooi veldje, daar kan ie wel staan
tozzo
het is 2 minuten lopen, met de fiets of de lambourghini?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je komt me toch wel ophalen dan he![]()
pak je porsche maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is 2 minuten lopen, met de fiets of de lambourghini?
ik geloof er niks van, doe mij eens de groetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik draai plaatjes
Frabiets & Dribbel_
Ik ga je straks ten huwelijk vragen op de radio maar dat moet nog geheim voro je blijvenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, doe mij eens de groeten
de gele of de zwarte?quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga je straks ten huwelijk vragen op de radio maar dat moet nog geheim voro je blijven![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zou nu ook al wel wat lustenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:09 schreef ioko het volgende:
[..]
(Ik ben ook wel in voor een drankje
)
Ik ook, maar ik heb een regel: voor 8 uur 's-avonds niet drinkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou nu ook al wel wat lusten![]()
![]()
![]()
en daar blijven we dus allemaal slapen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb een regel: voor 8 uur 's-avonds niet drinken.
Maar, we hebben reden tot feest. Le0 heeft een penthouse
.
Hier (nog) niet. Er schijnt zelfs een waterig zonnetjequote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar goed, jij komt dus ook naar de meet?![]()
En je wilt je identiteit niet prijsgeven bij je collega ONZinners?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef Roellio het volgende:
Ik heb op Lowlands mijn identiteit al prijsgegeven. Er zijn grenzen.
Errr, nouja normaal, normaal...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En je wilt je identiteit niet prijsgeven bij je collega ONZinners?
Je zult versteld staan hoe normaal wij zijn. We zijn net gewone mensen
.
Heb je daar ook:quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef Roellio het volgende:
Ik heb op Lowlands mijn identiteit al prijsgegeven. Er zijn grenzen.
ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je daar ook:
- geneukt?![]()
- vrouwen met elkaar zien zoenen?![]()
- blote borsten gezien?![]()
- mannen gespot die niet van elkaar af konden blijven?![]()
- 15 Tequilla's achter elkaar gedronken?
Nee. Dan moet je toch echt naar de meet komen.
En de befaamde tep0lsquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik was nog de hoeveelheid alcohol en de diversiteit aan drogerende middelen vergeten.
1. Jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je daar ook:
- geneukt?![]()
- vrouwen met elkaar zien zoenen?![]()
- blote borsten gezien?![]()
- mannen gespot die niet van elkaar af konden blijven?![]()
- 15 Tequilla's achter elkaar gedronken?
Nee. Dan moet je toch echt naar de meet komen.
en bio mag niet meer aan me tieten zittenquote:
en ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en bio mag niet meer aan me tieten zitten
daar valt nog over te disscusierenquote:
Ik wil duidelijkheid voordat ik naar die meet komquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
daar valt nog over te disscusieren
aandachtshoerquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil duidelijkheid voordat ik naar die meet kom
Dan neem ik die van HW welquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Er blijven nog genoeg tieten over heur.
(p.s. niet de mijne)
je doet maar wat je niet laten kanquote:
Wellicht zal ik weer aan Bi0 zn tep0ls gaan zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en bio mag niet meer aan me tieten zitten
Complete orgiesquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef ioko het volgende:
Als dit alles op een ONZ meet gebeurd, wat gebeurd er dan in hemelsnaam op een SEX meet?
We waren er eigenlijk nog niet helemaal uit of het vrijdag of zaterdag zou wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef Nolius het volgende:
Waarom doen jullie dit soort dingen steeds als ik de volgende ochtend moet werken![]()
Flexibel met 3 weken verplaatsing jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We waren er eigenlijk nog niet helemaal uit of het vrijdag of zaterdag zou worden.
Gemakshalve wordt vrijdag 29 september aangehouden, maar we zijn flexible hoor.
Zaterdag komt in principe mij beter uit meestalquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We waren er eigenlijk nog niet helemaal uit of het vrijdag of zaterdag zou worden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zaterdag komt in principe mij beter uit meestal![]()
Zaterdag zou wmb beter zijn jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dnek er nog even over na.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*opslaat
Alexxxx als jij komt kom ik zeker ook![]()
Oh, kut ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:01 schreef remlof het volgende:
Zaterdag kan ook hoor, alleen de eerste treinen op zondag gaan zo laat
Waar moet je heen dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, kut ja.
Daar moet ik ook rekening mee houden als ik zou komen.
Kan iemand de poll hier neerzetten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:01 schreef remlof het volgende:
Zaterdag kan ook hoor, alleen de eerste treinen op zondag gaan zo laat
Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een pol met makenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan iemand de poll hier neerzetten?
Vorige keer kreeg ik hem niet goed enzo.
Die poll die in het vorig topic stond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een pol met maken![]()
Ja, ik weet wel hoe.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die poll die in het vorig topic stond.
Sebasser weet wel hoe.
hmm okee, geen ideequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jawel, dacht ik dan.
2 uur snachts en half 4 of half 5 rijden er ook wat treinen dacht ik.
eensch, de meerderheid is anyway voor de 29e, die poll is mer ter bevestigingquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef fraubitch het volgende:
Als er nu weer verzet word doe ik niet meer mee
29 september it is degenen die niet kunnen organiseren maar een 2e meet de 30e. Ik ben al die verzetten beu.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef fraubitch het volgende:
Als er nu weer verzet word doe ik niet meer mee
29 september it is degenen die niet kunnen organiseren maar een 2e meet de 30e. Ik ben al die verzetten beu.
done.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Haal die poll maar weg Remlof.
Die nemen we mee naar achteren.
Weggooien dus
waarom?quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze mij maar bij de komers zolang er niks tussen komt kom ik
is allang gebeurd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is jouw OP die kan je toch aanpassen![]()
![]()
okeequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
is allang gebeurd.
vandaar mijn PI
Omdat het een aanwezigheidslijstje is, en ik er niet benquote:
JA HORRRRRRRRRRR IK ZEI HET TOCH SUKKKELquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik en nog wat anderen hebben ook al een toffe groningen meet
Dus ik weet niet meer zo zeker of ik kom, een meet per half jaar is wel genoeg..
+113 Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik weet niet meer zo zeker of ik kom, een meet per half jaar is wel genoeg..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef Sebasser het volgende:
quote:
Wat die 2 lieverds zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JA HORRRRRRRRRRR IK ZEI HET TOCH SUKKKEL
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat die 3 lieverds zeggen![]()
Sorry. We zullen het niet meer doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ach joh, mij hebben ze gewoon op de komen lijst gepleurd.
Tja, als ik me aanmeld voor iets 3 maanden geleden wil niet zeggen dat ik dan meteen 3 maanden later ook komquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry. We zullen het niet meer doen.
Dan beginnen we toch weer vroeg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef Nolius het volgende:
Tja, op de 29e kan ik wel komen, maar moet ik ook weer op tijd weg. Net als de vorige keer![]()
Homoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef Nolius het volgende:
Tja, op de 29e kan ik wel komen, maar moet ik ook weer op tijd weg. Net als de vorige keer![]()
ze is fins he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, als ik me aanmeld voor iets 3 maanden geleden wil niet zeggen dat ik dan meteen 3 maanden later ook kom.
Ik ben drukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Nog even en dan zie ik jullie vuige smoelwerken weer.
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben druk![]()
Misschien wel verhuizen![]()
Ga dan gluren en bier nippen in mn eentje![]()
Zou leuk zijn. Om het verschuiven van de vorige keren goed te maken, krijg je van mij een biertjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Zet mij maar bij misschien.Ik weet nog niet wat mijn werktijden dan zijn.![]()
en van mij een tequila shotquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Om het verschuiven van de vorige keren goed te maken, krijg je van mij een biertje.
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef MoChe het volgende:
ik kom ook!
Uiteraard. Nostalgiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:41 schreef remlof het volgende:
We doen het weer in Stairway to Heavenhe?
Bepaal jij datquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Nostalgie![]()
![]()
.
Kijk uit bij het trapje.
met de auto komen naar een fok!meet? weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig want ik kom met de auto.![]()
Maar in ieder geval bedankt.![]()
Whoei ik kan niet wachten opde interviewsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef Nolius het volgende:
ohjaaaaaaaaa nu gaan we weer ff voor de handigheid de datum veranderenquote:
Of je leest even het topicquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohjaaaaaaaaa nu gaan we weer ff voor de handigheid de datum veranderen![]()
Ja.dat weet ik zeker.Anders moet ik weer om 21.00u weg en met de auto kan ik diep in de nacht naar huis.En met mijn auto is goedkoper dan met dequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
met de auto komen naar een fok!meet? weet je dat zeker?
je kan em ook ergens parkeren, gezellig meedrinken de hele avond en de volgende dag na een paar liter koffie weer naar huis rijdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.dat weet ik zeker.Anders moet ik weer om 21.00u weg en met de auto kan ik diep in de nacht naar huis.En met mijn auto is goedkoper dan met detrein
![]()
Nee,dat lijkt me niet handig als beroepschauffeur zijnde.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
je kan em ook ergens parkeren, gezellig meedrinken de hele avond en de volgende dag na een paar liter koffie weer naar huis rijden
kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik heb geen drank nodig om totaal debiel te kunnen doen.![]()
Hehe, daar is ze eindelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach ...laat ik hier dan ook maar iets plaatsen
quote:
Ja het moest er toch eens van komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hehe, daar is ze eindelijk.
nog maar 73 postsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Topic is bijna vol, we passen de OP aan voor de volgende.
we gaan toch niet heel de tijd zo door het....quote:
Ik hou me verre van vervolgtopics maken...mislukken altijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaat het nieuwe topic maken?
Met leuke OP en zo he.
wil je zeggen dat mijn OP niet leuk is??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaat het nieuwe topic maken?
Met leuke OP en zo he.
ziet er prima uit toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wil je zeggen dat mijn OP niet leuk is??
vinnik ookquote:
Jouw OP is geweldigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wil je zeggen dat mijn OP niet leuk is??
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja: McDavid kan bij de "misschieners" en Skaai bij de komkomers.
Ja, maar doen dan een klein beetje je best om een leuke post te plaatsenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Mastertje het volgende:
vol moet ie toch
ja hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jouw OP is geweldig.
Maak jij het volgende deel?
en de eerste trein?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef the_witch het volgende:
Ik kom ook, maar ik moet wel met de laaste trein naar huis. Ik kan niet zo lang door gaan.Zielig he?
Kom maar in m'n mand slapenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja hoorik hou deze reeks wel bij. maar verwacht geen nieuwe OP
Want de batterijen zijn op en je hebt kramp in je vingers?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kom niet....
Is het altijd al geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:43 schreef Roellio het volgende:
Is dit het nieuwe nachtbagger topic?
okquote:
Ik zeg niksquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,Dribbel_ , je mag je natte neus gebruiken.![]()
Allemachtig,wat ben ik vervelend.
Als Tally dat tegen mij zegt, ben ik er meteen!quote:
nieuwbiejquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zeg niks... ben maar een newbie
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,Dribbel_ , je mag je natte neus gebruiken.![]()
Allemachtig,wat ben ik vervelend.
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:43 schreef Roellio het volgende:
Is dit het nieuwe nachtbagger topic?
quote:
jij komtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh... voeg mij in ieder geval niet bij
Zekerquote:
nou ok dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:
Is er dan helemaal niemand die het tof vind dat ik misschien kom?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ok dan.
Leuk dat je komt mcDavid.
Ik vind het best, ik ben er toch nietquote:
Tof dat je misschien komtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:
Is er dan helemaal niemand die het tof vind dat ik misschien kom?
Ik zet je gewoon bij de komersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef mcDavid het volgende:
Hier, dát stimuleert mensen om ook echt te komen!
Zet alle misschieners gewoon bij de komersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik zet je gewoon bij de komers
dan moet je wel
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Had ik al gezegd dat Skaai bij de misschienerskomers kan?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja: McDavid kan bij de "misschieners" en Skaai bij de komers.
like i care. Wel lief van je dat jij dan op de grond slaaptquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slaapplek btw, mot je wel in een 2 persoonbed
Of gewoon met ons (of mij alleenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:48 schreef mcDavid het volgende:
Nadeel van utrecht is wel dat ik:
- of heel vroeg weg moet (zoals vorige keer)
- of niet kan drinken omdat auto
- of met nachtnet dat hele pokke-end naar delft moet afleggen.
* Checkt FoBo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zeg niks... ben maar een newbie
![]()
Conclusie: verhuis naar de randstadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Of gewoon met ons (of mij alleen) doorfeesten tot de eerste trein
Ik heb nl geen keuze, mijn bus naar huis vertrekt om 22.20 vanuit weertEn laatste trein naar weert om 11 uur of zo
vreugde alomquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We baggeren het even vol,hoezo?
Bekijk het positief,dan kun je weer een nieuwe maken.
![]()
Oh,zei ik dat hardop?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* Checkt FoBo.
Volgens mij ben je best een lekker hapje.![]()
![]()
als je je mand ff opruimt kan ik erbijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Conclusie: verhuis naar de randstad![]()
Ik ga wel weer met dribbel_ mee terugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Of gewoon met ons (of mij alleen) doorfeesten tot de eerste trein
Ik heb nl geen keuze, mijn bus naar huis vertrekt om 22.20 vanuit weertEn laatste trein naar weert om 11 uur of zo
dat wordt dus de 1e treinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ga wel weer met dribbel_ mee terug
*opruimtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als je je mand ff opruimt kan ik erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |