Of je leest even het topicquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohjaaaaaaaaa nu gaan we weer ff voor de handigheid de datum veranderen![]()
Ja.dat weet ik zeker.Anders moet ik weer om 21.00u weg en met de auto kan ik diep in de nacht naar huis.En met mijn auto is goedkoper dan met dequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
met de auto komen naar een fok!meet? weet je dat zeker?
je kan em ook ergens parkeren, gezellig meedrinken de hele avond en de volgende dag na een paar liter koffie weer naar huis rijdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.dat weet ik zeker.Anders moet ik weer om 21.00u weg en met de auto kan ik diep in de nacht naar huis.En met mijn auto is goedkoper dan met detrein
![]()
Nee,dat lijkt me niet handig als beroepschauffeur zijnde.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
je kan em ook ergens parkeren, gezellig meedrinken de hele avond en de volgende dag na een paar liter koffie weer naar huis rijden
kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik heb geen drank nodig om totaal debiel te kunnen doen.![]()
Hehe, daar is ze eindelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach ...laat ik hier dan ook maar iets plaatsen
quote:
Ja het moest er toch eens van komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hehe, daar is ze eindelijk.
nog maar 73 postsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Topic is bijna vol, we passen de OP aan voor de volgende.
we gaan toch niet heel de tijd zo door het....quote:
Ik hou me verre van vervolgtopics maken...mislukken altijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaat het nieuwe topic maken?
Met leuke OP en zo he.
wil je zeggen dat mijn OP niet leuk is??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaat het nieuwe topic maken?
Met leuke OP en zo he.
ziet er prima uit toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wil je zeggen dat mijn OP niet leuk is??
vinnik ookquote:
Jouw OP is geweldigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wil je zeggen dat mijn OP niet leuk is??
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja: McDavid kan bij de "misschieners" en Skaai bij de komkomers.
Ja, maar doen dan een klein beetje je best om een leuke post te plaatsenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Mastertje het volgende:
vol moet ie toch
ja hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jouw OP is geweldig.
Maak jij het volgende deel?
en de eerste trein?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef the_witch het volgende:
Ik kom ook, maar ik moet wel met de laaste trein naar huis. Ik kan niet zo lang door gaan.Zielig he?
Kom maar in m'n mand slapenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja hoorik hou deze reeks wel bij. maar verwacht geen nieuwe OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |