je doet maar wat je niet laten kanquote:
Wellicht zal ik weer aan Bi0 zn tep0ls gaan zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en bio mag niet meer aan me tieten zitten
Complete orgiesquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef ioko het volgende:
Als dit alles op een ONZ meet gebeurd, wat gebeurd er dan in hemelsnaam op een SEX meet?
We waren er eigenlijk nog niet helemaal uit of het vrijdag of zaterdag zou wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef Nolius het volgende:
Waarom doen jullie dit soort dingen steeds als ik de volgende ochtend moet werken![]()
Flexibel met 3 weken verplaatsing jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We waren er eigenlijk nog niet helemaal uit of het vrijdag of zaterdag zou worden.
Gemakshalve wordt vrijdag 29 september aangehouden, maar we zijn flexible hoor.
Zaterdag komt in principe mij beter uit meestalquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We waren er eigenlijk nog niet helemaal uit of het vrijdag of zaterdag zou worden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zaterdag komt in principe mij beter uit meestal![]()
Zaterdag zou wmb beter zijn jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dnek er nog even over na.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*opslaat
Alexxxx als jij komt kom ik zeker ook![]()
Oh, kut ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:01 schreef remlof het volgende:
Zaterdag kan ook hoor, alleen de eerste treinen op zondag gaan zo laat
Waar moet je heen dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, kut ja.
Daar moet ik ook rekening mee houden als ik zou komen.
Kan iemand de poll hier neerzetten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:01 schreef remlof het volgende:
Zaterdag kan ook hoor, alleen de eerste treinen op zondag gaan zo laat
Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een pol met makenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan iemand de poll hier neerzetten?
Vorige keer kreeg ik hem niet goed enzo.
Die poll die in het vorig topic stond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een pol met maken![]()
Ja, ik weet wel hoe.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die poll die in het vorig topic stond.
Sebasser weet wel hoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |